Kadonnut ajokoirauros 15v Vammalan Kämmäkästä.
Voi olla jo kaukana (Kiikoinen - Äetsä - Punkalaidun - Huittinen)
Kaiki havainnot 040 727 1067 Heidi, kiitos.
Kadonnut ajokoirauros
5
578
Vastaukset
- Suse
Jaksamisia etsintöihin!Tiedän tunteen,oma ajokkini katosi viimesyksynä ja löytyi ikävä kyllä menehtyneenä parinviikon kuluttua.
- Vammalan Kämmä...
Kiitos. Sen verran korjausta että koira on 1,5 vuotta. Kaivoi itsensä tarhasta läpi, on ennenkin ollut karkuteillä mutta tullut seuraavana aamuna kotiin. Nyt ilmeisesti joku poiminut talteen, toivottavasti ei ole pahemmin sattunut, huoli ja ikävä on kova.
- ja kotona turvassa
Vammalan Kämmä... kirjoitti:
Kiitos. Sen verran korjausta että koira on 1,5 vuotta. Kaivoi itsensä tarhasta läpi, on ennenkin ollut karkuteillä mutta tullut seuraavana aamuna kotiin. Nyt ilmeisesti joku poiminut talteen, toivottavasti ei ole pahemmin sattunut, huoli ja ikävä on kova.
koira on löytynyt.
- juttu!
ja kotona turvassa kirjoitti:
koira on löytynyt.
Kauanko karkulainen oli reissussa? Tuliko itse kotio vai oliko pitkälläkin.
Kumma juttu miten tuntuu itsestäkin helpottuneelta kun sait koirasi takaisin:) - löytyi
juttu! kirjoitti:
Kauanko karkulainen oli reissussa? Tuliko itse kotio vai oliko pitkälläkin.
Kumma juttu miten tuntuu itsestäkin helpottuneelta kun sait koirasi takaisin:)Koira löytyin neljän päivän kuluttua, oli otettu talteen jonkun toimesta mutteivät heti ilmoittanneet asiasta. Hhyvässä kunnossa oli =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005288328- 2342798
- 262641
Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo42378- 1782090
- 1211941
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?61765Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p21646- 811275
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621218