Itselläni alkoin viime sunnuntaina vihlomaan vatsaa. Ensin en osannut oikein tarkentaa mihin kohti vatsaa sattuu mutta jo seuraavana päivänä kipu tuntui ihan selvästi vasemmalle puolelle alavatsaan :/ Kipu ei ole mikään järkyttävä kipu vaan selleinen "paineen" tuntu alavatsassa ja se huolestuttaa kun tuollaista kipua ei ikinä ennen ole ollut. Tuntuu että selvästi joku vialla :( Kävin keskiviikkona lääkärissä ottatamassa virtsakokeet jotka viljeltiin, mitään ei löytynyt. Tänään kävin omalääkärillä gynetutkimuksissa ja muutenkin kertomassa vaivastani..mitään ei löytynyt. Omalääkäri vaan sanoin että se voi olla jotain suolistovaivoja (koska itselläni on todettu ärtynyt paksusuoli tai ainakin luultavasti). Omalääkäri käski vaan seuraamaan jatkuuko "kipu" :/ Alan olemaan jo aika huolestunut. Raskaustestinkin varalta tein, joka oli onneksi negatiivinen. Olen 20.v nainen ja ihmetyttää tälläinen kipu? Kipu pahenee usein iltasin ja ruoan jälkeen useasti tulee ilmavaivoja paljon ja vatsaan sattuu ja ulostamisen tarve on lisääntynyt selvästi.Ulostamisen myötä kipu yleensä myös helpottaa. Ihmettelen vaan tätä vaivaa kun en mielestäni ole muuttanut mitenkään erikoisesti ruokavaliotani tms. Tämä vaan tuli yhtäkkiä :( Pelottaa kuin luin mitä kaikkea se voisi olla :( Niin mitään veristä vuotoa mulla ei ole ja virtsa/ulosta on mielestäni aivan normaalia. Välillä kipu myös helpottaa ja sitä ei juurikaan edes tunnu mutta aina se palaa takaisin..ainakin tähän mennessä. Mitähän tämä voisi olla? Ja mitä pitäisi tehdä? Pahoittelen viestin sekavuutta.
Kipu vasemmalla puolella alavatsassa?
4
12040
Vastaukset
- Alavatsa
Niin alkuvaiheessa (ma ja ti) myös itseäni paleli kovasti, vaikka oli hellettä ja tänään voin todella pahoin ja oksetti. Alkuviikosta tuntui myös että olin väsynyt ja jotenkin veltto, ei jaksanut mitää tehdä ja oikein mikään ei kiinnostanut. Olin/olen myös ärtynyt mutta ehkä juuti tuon vatsavaivan takia. Stressiä on myös ollut aika paljon. Mutta olen kyllä aina stressaanu kaikkea hirveästi..huoh.
- kosteusvauriohometoksiinit
aiheuttaa. Testaa niin saat varmuuden-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Oireista
Joka tapauksessa avun löydät noista bakteereista-http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kosteusvauriohome-Miten toimin.htm#Maitohappobakteeri
- vaivaa
Kärsin ihan samantyyppisistä vaivoista, paitsi että mulla kipu on oikealla alavatsassa. Multakin on virtsanäytteet, verikokeet ja ultra, seuraavaksi on tähystys edessä. Lääkärit vaan hokee, että oot niin nuori ettei mitään vakavaa voi olla!? (21v) Suosittelen että varaat ajan kunnon sisätautilääkärille (jos sellaisia löytyy;) ja sitä odotellessa yrität ottaa rennosti. Itselläni huolehtiminen pahentaa oireita. Kipu tuntuu myös selän puolella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760