Kauris M ja rapu N

Rapunainen25

Onko muita tällaisia pariskuntia? Tuntuu ainakin että homma synkkaa :) Vai miten on...? Ollaan oltu reilu puoli vuotta yhdessä. OOn kyl huomannu, et ainakin tää kauris mies on välillä aika hankala tapaus. En oo ihan tällaseen mieheen edes tottunu... Osaa muuten möksöttää tarpeen vaatiessa ja välillä ei ihan ymmärrä kaikkee mun huumoria ;D Miten on, hyvinkö menee vai penkin alle muilla??

4

942

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kauris nainen

Olen itse kauris ja minulla on ollut nyt 15 vuotta rapumies ja parempaa yhtälöä saa kyllä etsiä, me sovitaan todella hyvin yhteen. En tiedä miten sitten toisin päin, niinkuin teillä. Vastakohdat täydentävät toisiaan, muista kuitenkin kaurismiehellesi vakuutella rakkauttasi kun hänen luottamuksen voitat niin hyvin menee. Älä anna kauriin elää hetkeäkään epätietoisuudessa sinun tunteistasi. Käy astro.fi sivuilla ja tee rakkausmittari, tarvitset siihen kumppanisi syntymäpäivän.

• rapu

ei voi muuta sanoa,kun meillä menee tosi hyvin on oltu kohta 19.v yhdessä,että me ainakin sovitaan hyvin yhteeen ja vaikka perhettäkin on kerttynyt mukavasti:)

• rapu kravun kääntöpiiriltä

Itselläni on suhde kaurismiehen kanssa. Olemme menossa naimisiin ihan kohta. Muuten suhde on loistava. Uskomaton suorastaan. Kauris tarvitsee ravun kodinrakennuspiirteitä ja tunteellisuutta, rapu tarvitsee kauriin tuomaa turvallisuutta ja vankkumattomuutta.

Kaikki ei kuitenkaan ole ihan auvoista ;), kauriilla on tapana olla lyhyt pinnainen ja saa ravun takaisin kuoreensa "näpäytyksillään". Kauriille se ei välttävättä ollut iso juttu ja hän unohtaa sen hetkessä... rapu hautoo haavaansa kyyneleitä niellen pitkän aikaa ja kun saa suunsa auki ja puhuu asiasta (päivien jälkeen) kauris on aina yhtä puulla päähän lyöty. Ravun suuri ailahtelevaisuus saa taas kauriin pään pyörälle... miehen mukaan ei koskaan tiedä mistä tuulee.

• gohlia

Hyvin menee täälläkin, tosin rapunaisena kaipaan syvällsisiä keskusteluita, mutta kaverit on sitä varten;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?

Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "
      Maailman menoa
      320
      1398
    2. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      336
      1325
    3. Mitä kirjainta kaipaat?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      106
      1112
    4. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      50
      1008
    5. Onko ikäerolla väliä?

Mitä mieltä ootte? Meillä on 14 vuotta ikäeroa.
      Ikävä
      105
      991
    6. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      106
      940
    7. Uusioperhe vai salasuhde?

Mitä ensisijaisesti haluat? Pelkään, että menetän järjen sun kanssa 😉
      Ikävä
      111
      792
    8. Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"

Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh
      Suomalaiset julkkikset
      22
      787
    9. Miten vaikuttaa

Jos kaivatustasi on moni muukin kiinnostunut?
      Ikävä
      70
      643
    10. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      101
      643
    Aihe