pilvinen päivä, IHANAA !

viivi-pernilla

Olken niin tyytyväinen ! tänään oli pilvinen päivä ja voin olla ulkona PÄIVÄLLÄ. tavallisesti pääsen ulos vasta kun aurinko menee metsän taa.
Onko kukaan muuten huomannut, että aurinkoisia päiviä on paljon enemmän kuyin pilvisiä ?
Onko täällä muita aurinko/valo/ sähkö- allergikkoja ? ja vaikka et olisikaan, vastaile vaan, ihan kiva kuulla mietteitä tai kysymyksiä ko. aiheesta.

9

334

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rakastan aurinkoa

      Ja onnekseni voin myös ottaa sitä. Rakkaisiin ystäviini kuuluu henkilöitä, jotka eivät siedä aurinkoa ja olen iloinen tästä pilvisestä päivästä heidän puolestaan. Eikä se aurinko minullekaan niin tärkeä ole, mieluummin ystävät kuin suklaan värinen iho itselläni. Hellurei heleät tunteet ja pilviset päivät.

    • rose*

      sataa ja kovasti, pidän pilvisistäkin päivistä, koska silloin saa jotain aikaiseksi sisällä.

      Sade taas tekee hyvää kasvillisuudelle.

      Pidän auringostakin, mutta enää en jaksa varsinaisesti ottaa aurinkoa, liikun ja ulkoilen mielelläni.

      Onneksi ei ole kyseisiä allergioita, eikä tuttavapiirissäni kenelläkään ole,

      pitäisi ihan tutustua asiaan , että mitä allergioita nämä ovat.

      Muistelen jostain lehdestä lukeneeni, kun joku kertoi itsellään olevan, oli aika hankala tapaus ja rajoitti elämää.

      • viivi-pernilla

        Kyllätodella rajoittaa, suorastaan vangitsee, ei pelkästään rajoita. Aina saa vahtia ettei ole loisteputkivaloja, ja kaikkiallahan niitä on. Kaupat, sairaalat, virastot, kirjastot kioskit, huoltoasemat siis kaikkialla. Ulos ei ole menemistä kuin pilvisinä päivinä. Keväthanget ovat myrkkyä.
        Voitelua ja varjoja, aurinkovoiteet joita saa kaupoista ovat pelkkää kosmetiikkaa jne. Mutta pahempiakin tapauksia on olemassa.
        Nautitaan tästä uudesta pilvisestä päivästä ja minä lähden kalaan. Pitäkää peukkuja että tulee hyvä saalis.
        viivi


    • Harmittaa vaan, kun melkein kaikki nettiläiset nukkuvat. Minä en tykkää tämmösestä, kun yksi jätetään yksin näin ihanana aamuna. Olen jo puoli seitsemästä saakka odotettut kommentteja pomppaavan, mutta nyt en jaksa enää. Lähden miehen mukaan raksatyömaalle pikkuapulaiseksi. Heps.

    • en pidä enää pitkäaikaisita helteistä; ilma menee jotenkin tunkkaiseksi; sadepäiviä ja muutama aurinkoinen päivä väliin, - silloin minä viihdyn.

      • äitemuzzi

        onkin varmaan tunkkainen ilma helteellä, kun ei käy edes tuuli mistään suunnasta.
        Mä olen sellanen siitepöly/heinäallergikko, että mieluummin pysyn täällä meren äärellä. Ilmasto meillä on kostea ja se helpottaa elämistä, ei tarvitse aivastella jatkuvasti.
        Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo.


      • Pirre*
        äitemuzzi kirjoitti:

        onkin varmaan tunkkainen ilma helteellä, kun ei käy edes tuuli mistään suunnasta.
        Mä olen sellanen siitepöly/heinäallergikko, että mieluummin pysyn täällä meren äärellä. Ilmasto meillä on kostea ja se helpottaa elämistä, ei tarvitse aivastella jatkuvasti.
        Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo.

        on järvi tuossa lähellä ja sen iso selkä talon kohalla, kummasti kosteuttaa ja viilentää.

        Kurjaa oisi asua aivan metän keskellä, itikoitakin enemmän.


      • Pirre*
        äitemuzzi kirjoitti:

        onkin varmaan tunkkainen ilma helteellä, kun ei käy edes tuuli mistään suunnasta.
        Mä olen sellanen siitepöly/heinäallergikko, että mieluummin pysyn täällä meren äärellä. Ilmasto meillä on kostea ja se helpottaa elämistä, ei tarvitse aivastella jatkuvasti.
        Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo.

        vuokrata mökin viikoksi sieltä meren rannalta tai -saaristosta, voisi olla hienoa tällaiselle sisämaan asukkaalle.


    • Vaulamarja

      Voin hyvin pilvisellä säällä, mutta aurinko tekee minut sairaaksi. Olen ajatellut olevani omituinen kun en pidä auringosta. Hyvä kuulla, että on muitakin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe