Olken niin tyytyväinen ! tänään oli pilvinen päivä ja voin olla ulkona PÄIVÄLLÄ. tavallisesti pääsen ulos vasta kun aurinko menee metsän taa.
Onko kukaan muuten huomannut, että aurinkoisia päiviä on paljon enemmän kuyin pilvisiä ?
Onko täällä muita aurinko/valo/ sähkö- allergikkoja ? ja vaikka et olisikaan, vastaile vaan, ihan kiva kuulla mietteitä tai kysymyksiä ko. aiheesta.
pilvinen päivä, IHANAA !
9
315
Vastaukset
- rakastan aurinkoa
Ja onnekseni voin myös ottaa sitä. Rakkaisiin ystäviini kuuluu henkilöitä, jotka eivät siedä aurinkoa ja olen iloinen tästä pilvisestä päivästä heidän puolestaan. Eikä se aurinko minullekaan niin tärkeä ole, mieluummin ystävät kuin suklaan värinen iho itselläni. Hellurei heleät tunteet ja pilviset päivät.
- rose*
sataa ja kovasti, pidän pilvisistäkin päivistä, koska silloin saa jotain aikaiseksi sisällä.
Sade taas tekee hyvää kasvillisuudelle.
Pidän auringostakin, mutta enää en jaksa varsinaisesti ottaa aurinkoa, liikun ja ulkoilen mielelläni.
Onneksi ei ole kyseisiä allergioita, eikä tuttavapiirissäni kenelläkään ole,
pitäisi ihan tutustua asiaan , että mitä allergioita nämä ovat.
Muistelen jostain lehdestä lukeneeni, kun joku kertoi itsellään olevan, oli aika hankala tapaus ja rajoitti elämää.- viivi-pernilla
Kyllätodella rajoittaa, suorastaan vangitsee, ei pelkästään rajoita. Aina saa vahtia ettei ole loisteputkivaloja, ja kaikkiallahan niitä on. Kaupat, sairaalat, virastot, kirjastot kioskit, huoltoasemat siis kaikkialla. Ulos ei ole menemistä kuin pilvisinä päivinä. Keväthanget ovat myrkkyä.
Voitelua ja varjoja, aurinkovoiteet joita saa kaupoista ovat pelkkää kosmetiikkaa jne. Mutta pahempiakin tapauksia on olemassa.
Nautitaan tästä uudesta pilvisestä päivästä ja minä lähden kalaan. Pitäkää peukkuja että tulee hyvä saalis.
viivi
Harmittaa vaan, kun melkein kaikki nettiläiset nukkuvat. Minä en tykkää tämmösestä, kun yksi jätetään yksin näin ihanana aamuna. Olen jo puoli seitsemästä saakka odotettut kommentteja pomppaavan, mutta nyt en jaksa enää. Lähden miehen mukaan raksatyömaalle pikkuapulaiseksi. Heps.
en pidä enää pitkäaikaisita helteistä; ilma menee jotenkin tunkkaiseksi; sadepäiviä ja muutama aurinkoinen päivä väliin, - silloin minä viihdyn.
- äitemuzzi
onkin varmaan tunkkainen ilma helteellä, kun ei käy edes tuuli mistään suunnasta.
Mä olen sellanen siitepöly/heinäallergikko, että mieluummin pysyn täällä meren äärellä. Ilmasto meillä on kostea ja se helpottaa elämistä, ei tarvitse aivastella jatkuvasti.
Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo. - Pirre*
äitemuzzi kirjoitti:
onkin varmaan tunkkainen ilma helteellä, kun ei käy edes tuuli mistään suunnasta.
Mä olen sellanen siitepöly/heinäallergikko, että mieluummin pysyn täällä meren äärellä. Ilmasto meillä on kostea ja se helpottaa elämistä, ei tarvitse aivastella jatkuvasti.
Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo.on järvi tuossa lähellä ja sen iso selkä talon kohalla, kummasti kosteuttaa ja viilentää.
Kurjaa oisi asua aivan metän keskellä, itikoitakin enemmän. - Pirre*
äitemuzzi kirjoitti:
Ja sitten kun ollan veneellä merellä, niin se helle ei tunnu tukahduttavalta. Koko ajan vähän jostain päin tuulee, myös rannalla. Kyllä sadepäivät on ihan paikallans, mutta ei montaa päivää yht´soittoo.vuokrata mökin viikoksi sieltä meren rannalta tai -saaristosta, voisi olla hienoa tällaiselle sisämaan asukkaalle.
- Vaulamarja
Voin hyvin pilvisellä säällä, mutta aurinko tekee minut sairaaksi. Olen ajatellut olevani omituinen kun en pidä auringosta. Hyvä kuulla, että on muitakin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744