Kaljan ajosta

fhuis

Onko se niin rankkaa kun väitetään???

6

3550

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite ajannut ja

väitän että ei vaan vielä rankempaa.

• Mark00

Ei kai se ajaminen niin pahaa ole kuin se tavaran hyllyttäminen kauppoihin 15h/päivä...

• kunnostasi

... ;)

• riippuu

et ajatko siirtoajoo vai jakeluu, kaikkein vittumaisinta on nuppijako on lentokeikkaa ja joudut kiertää kaiken mailman nakkikioskit. ite jaan puolikkaalla max 5 paikkaa päivä, vaatii tietysti hieman kuntoa laskupäätä ja hyviä hermoja ja on kaikki hyllytykset tyhjien keräys paperityöt ja ehkä kassaneidit joskus kuvittelee olevansa sun pomoja. Mut kaikki on omasta asenteesta kiini...

• ajoa

tuo kusen ja veden kuskaaminen .

• en kuskaa!

Omien kokemusten mukaan voin sanoa kahdella sanalla mitä ja mistä se kaljan ajo on: P*SKAA P**SEESTÄ! Itse olen joutunut tämän kammottavan kohtalon uhriksi lapissa, missä välimatkat ovat pitkiä ja niiden varsilla massiivisiin mittoihin kasvaneita hiihtokeskuksia. Nämä helvetinkolot puolestaan ovat täynnä toinen toistaan huonompia ja ahtaampia purkupaikkoja. Pisimmät reitit ovat Rovaniemeltä Kilpisjärvelle ja Nuorgamiin, joten aina ei yksi päivä riitä. Tietysti ne pomottavat kassaneidit ja kauppiaat tuovat omat raivon aiheet tullessaan. No, nyt olen päässyt eroon siitä ja takaisin en mene. Ennemmin vaikka leipurikouluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      1
      3050
    2. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      5
      2099
    3. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      112
      1712
    4. Huomasitko? Tidjan Ban tyttöystävä paljastui - Tuttu kohutusta rakkausrealitystä

Ban tyttöystävä on Kolmiodraama-realityn Heidi Kytö. Ba ja Kytö kertoivat maaliskuussa 2026 somessa, että he ovat seurus
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1041
    5. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      972
    6. Alkuperäinen Jeesuksen antama kastekäsky on Matteuksen evankeliumissa

Matt.28:16-20 16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän menn
      Kaste
      105
      914
    7. Pistä joku tunniste vuosien takaa

Meidän välillä. Naiselta pyydän.
      Ikävä
      35
      744
    8. Mietin tässä yhtä kysymystä

Pysyisitkö minun kävelytahdissa mukana?
      Ikävä
      66
      665
    9. Pidätkö vielä elämäsi

Rakkautena minua
      Ikävä
      49
      657
    10. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      30
      625
    Aihe