Kaljan ajosta

fhuis

Onko se niin rankkaa kun väitetään???

6

3539

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ite ajannut ja

väitän että ei vaan vielä rankempaa.

• Mark00

Ei kai se ajaminen niin pahaa ole kuin se tavaran hyllyttäminen kauppoihin 15h/päivä...

• kunnostasi

... ;)

• riippuu

et ajatko siirtoajoo vai jakeluu, kaikkein vittumaisinta on nuppijako on lentokeikkaa ja joudut kiertää kaiken mailman nakkikioskit. ite jaan puolikkaalla max 5 paikkaa päivä, vaatii tietysti hieman kuntoa laskupäätä ja hyviä hermoja ja on kaikki hyllytykset tyhjien keräys paperityöt ja ehkä kassaneidit joskus kuvittelee olevansa sun pomoja. Mut kaikki on omasta asenteesta kiini...

• ajoa

tuo kusen ja veden kuskaaminen .

• en kuskaa!

Omien kokemusten mukaan voin sanoa kahdella sanalla mitä ja mistä se kaljan ajo on: P*SKAA P**SEESTÄ! Itse olen joutunut tämän kammottavan kohtalon uhriksi lapissa, missä välimatkat ovat pitkiä ja niiden varsilla massiivisiin mittoihin kasvaneita hiihtokeskuksia. Nämä helvetinkolot puolestaan ovat täynnä toinen toistaan huonompia ja ahtaampia purkupaikkoja. Pisimmät reitit ovat Rovaniemeltä Kilpisjärvelle ja Nuorgamiin, joten aina ei yksi päivä riitä. Tietysti ne pomottavat kassaneidit ja kauppiaat tuovat omat raivon aiheet tullessaan. No, nyt olen päässyt eroon siitä ja takaisin en mene. Ennemmin vaikka leipurikouluun.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1757
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1692
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      10
      1248
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1061
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      1024
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      775
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      637
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      86
      630
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      32
      607
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38
      566
    Aihe