Minkäs merkkinen nainen rapumiehelle?
Ravulle
6
2228
Vastaukset
- rapu
ravulle sopii rapu.onnea saalistamiseen
- rapu, syntymäpäivä tänään
Rapu sopii ravulle, tiedän sen kokemuksesta.On vaikea kuvailla sitä sielujen sympatiaa, jota olemme kokeneet,välillä se on ollut jotain aivan ihmeellistä. Valitettavasti emme voi olosuhteista johtuen olla yhdessä. HÄN on elämäni valo.
- toki vain.
Vaikka ravulle käy muut vesimerkit ja maamerkit, ties mikä vain niin rapu on se jonka kanssa paremmi tulee toimee rapu. Vaikka joissakii sanotaa et rapu ja rapu ei käy, nii miusta se kyllä käy :)
Rapu tarvitsee ravun rinnallensa.
- vesimerkeistä käy
kaikki (rapu,kalat,skorpioni) lisäksi Härkä, Kauris ja Neitsyt. Olen itse Rapuna huomannut tulevani ilmamerkkien ja tulimerkkien kanssa toimee ja myös noitte maa ja vesimerkkien. Mut kokeilleppa siitä ;)
- voi kaikkien
kanssa onnistua:) Musta parhaat ravulle olisi härkä, neitsyt ja kauris, eli juuri nuo maamerkit.
- Loistavasti sopii
voi kaikkien kirjoitti:
kanssa onnistua:) Musta parhaat ravulle olisi härkä, neitsyt ja kauris, eli juuri nuo maamerkit.
Minulla on Härkä kumppanina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003615206- 162286
- 1942139
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu571007IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59786