Nilkat turvoksissa

ja pirun

kipeät ja kireät jalkapöydät. Tätä jo muutaman päivän, ellei koko viikkoo jo. Mistä se johtuisi? En oikein usko kuumuusteoriaan, jota lääkäri ehotti, sillä on minulla ennenkin ollut kuuma, enkä vastaavanlaisia jalkoja ja kipuja ole siitä saanut. Lääkäri otti jotain kokeita, mutta en ollutkaan vahingossa tavoitettavissa silloin kun se soitti niistä, jäi kännykkä autoon torireissun ajaks..
Onkohan tää vaarallistakin?

7

632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rauhassa

      tietoa lääkäriltä! Tuskinpa on mitään vakavaa, mutta vain lääkärisi sen tietää kertoa.

      Täällä saat vain satuilua ihmisten omista oireista.

      • persilja teetä

        sulla on varmaan nestettä. nosta jalat ylös. jalat turpoo helposti jos vaikka istuu paljon.Laskimo juttuja varmaan.


      • kuokkis'
        persilja teetä kirjoitti:

        sulla on varmaan nestettä. nosta jalat ylös. jalat turpoo helposti jos vaikka istuu paljon.Laskimo juttuja varmaan.

        juon nyt joka pvä litran vettä jossa on 1-2 tl merisuolaa. HElpottaa.


    • Kävely auttaa, koska se liike pumppaa nesteitä ylöspäin.

    • Anskuliini

      Selinmakuulla, toinen jalka koukussa ja toisella jalalla "pumppaa" sisäänhengitettäessäsi vedä jalka koukkuun vatsan päälle, nosta suoraksi ja uloshengityksellä laske alas koskettamatta lattiaa, toista molemmilla jaloilla samaa 2kertaa 10 sarja.
      Nesteet lähtee kiertoon.
      Toivottavasti olet saanut yhteyttä lääkäriisi, kaliumin puute aiheuttaa myös turvotusta.

      • vielä saanut

        yhteyttä lääkäriini. Mistä sitä kaliumia saa muutes?
        Täytyy kokeilla tota jumppaa, särkee vietävästi.


      • saa vaikkapa
        vielä saanut kirjoitti:

        yhteyttä lääkäriini. Mistä sitä kaliumia saa muutes?
        Täytyy kokeilla tota jumppaa, särkee vietävästi.

        ilman reseptiä ostettavista pillereistä. Älä kuitenkaan mene ilman määritystä syömään mitään ylimääräistä. Esim. kaliumin puute, kuin myös sen liika-arvo, nostaa mm. verenpainetta. Koskaan ei kannata syödä mitään lisäaineita, jos ei varmasti tiedä olevansa niiden puutteessa.

        Runsaasti kaliumia on vaikkapa perunassa ja banaanissa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      761
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      550
    Aihe