kalanaisen

kylmyys

Miksi kalanainen on minulle etäinen vaikka tiedän että on ihastunut minuun?

22

4340

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkä hän ei usko horoskooppeihin ja pitää sen vuoksi sinua idioottina?

      • kylmyys

        miksi sitten olisi ihastunut minuun, jos pitäisi idioottina?


      • kylmyys kirjoitti:

        miksi sitten olisi ihastunut minuun, jos pitäisi idioottina?

        Järki ja sydän ei aina synkkaa, jos koskaan. Sen takia monet ihastuneet/rakastuneet vaikuttavat jakomielitautisilta. ;)


      • kylmyys
        Kollimaattori kirjoitti:

        Järki ja sydän ei aina synkkaa, jos koskaan. Sen takia monet ihastuneet/rakastuneet vaikuttavat jakomielitautisilta. ;)

        niin kai sitten. öitä.


    • Naispuolinen Kalat

      Yritin ajatella miten itse toimisin. Mutten usko että tässä olisi kyse samasta asiasta.. Kannattaa ehkä kysyä häneltä itseltään, eikö? Itse jos ihastun välttelen miestä koska koen etten ole hänen arvoisensa, pelkään tulevani loukatuksi ja jätetyksi. Pelkään suhteita.

      Mut kysy ihmeessä naiselta miksi on kylmä. Olisi helpompi tapa selvittää se..

    • kalanainen.fdgf

      minä kalanainen välttelen ihastustani koska hän on varattu... välttelisin kait muutenkin..en oikee tiiä syytä :D haluaisin kai että se tekis alotteen.

      • Naispuolinen Kalat

        Epävarmuutta?


    • Iiris72

      Onko teillä minkalainen historia? Vaikea sanoa tietämättä taustoja.

    • olen kylmä kalanainen

      Minäkin kohtelen ihastustani kylmästi ja olen tahallani etäinen. Vastaus on jossain sydämen syvyyksissä. Ehkä yritän esittää etten ole kiinnostunut, sillä pelkään sitä että jos tämä tietäisi että olen kiinnostunut, mutta hän ei olisi, niin hän käyttäisi minua vain hyväkseen, kuten monesti minulle on käynyt. Myöskin jos olisimme ystäviä, pelkäisin että ihastumiseni tuhoaisi ystävyyden ja siksi peittelen sitä. On myös monia muita mahdollisia syitä, joihin liittyy pelko.

      Siispä vastaus kysymykseesi on; Hän on epävarma, pelkää. Kalanainen tuskin osoittaa ihastumistaan miehelle, joka ei osoita sitä hänelle. Sillä hän epävarmuutensa vuoksi pelkää epäonnistumista, maineen menettämistä. Jos et tunne samoin häntä kohtaan, kuin hän sinua, anna hänen olla. Mutta jos tunnet, herranjestas näytä se hänelle, niin hän näyttää sen sinulle kaksinkertaisena takaisin! :)

    • kalatyttö

      kala selvästi pelkää joutuvansa pettymään, koska on kuitenkin ilmaissut kiinnostuksensa.hän odottaa aloitetta nyt sinulta, mikäli olet kiinnostunut, näytä se selvästi.
      vaatii ainakin minulta paljon tunnustaa ihastuneeni, jos toinen ei osoita selvää kiinnostusta tai olen muuten epävarma hänen tunteistaan. silloin vetäydyn, koska en halua tuntea itseäni typeräksi ja ajattelen ettei toinen vaan halua sanoa suoraan ettei halua kanssani mitään sen kummempaa. enkä halua olla päällekäyvä tai painostava, vaan antaa toiselle tilaa miettiä omia ajatuksiaan. ei ketään voi pakottaa tuntemaan tunteita toista kohtaan. ja ainakin minä haluan sellaisen ihmisen rinnalleni joka haluaa minut oikeasti eikä vaan tartu tilaisuuteen, sellaisen ollessa tarjolla. jos tunnen oloni loukatuksi, voin käyttäytyä jopa hyökkäävästi vaikka haluaisin päinvastaisesti antaa hellyyttä ja huomiota. ympärilleni rakennettu suojamuuri on tehokas keino välttää itsensä satuttamista...

    • kalattN

      "Vastaus on jossain sydämen syvyyksissä. Ehkä yritän esittää etten ole kiinnostunut, sillä pelkään sitä että jos tämä tietäisi että olen kiinnostunut, mutta hän ei olisi, niin hän käyttäisi minua vain hyväkseen, kuten monesti minulle on käynyt."

    • Mrs Fish

      luottamus täytyy voittaa. Pitkä väsyttäminen on ainakin tehonnut minuun ennenkuin olen napannut syötin. Päätä pahkaa madon perässä uimisessa ei käy kuin huonosti. Me ollaan haavoittuvaisia ja siksi niin pitkään harkitsevia. Ei sitä uskalla ihan kenen kanssa tahansa kalaan lähteä. Käy vielä huonosti.

    • priska

      niin olisin etäinen, koska pelkäisin ettet tunne samoin vaan käyttäisit hyväksi jollain tavalla.

      • Horros Man

        Parempi ollakin etäinen, sillä muuten fisunaisia viedään kuin litran mittaa. Ne sekoo vaikka mihin kaiffariin ja pultsariin, jos vaan saavat uhrautua ja auttaa. Mutta sellainen joka vaikuttaa vähänkin normaalilta ja tasapainoiselta mieheltä ei ole fisunaisen arvoinen. Nämä päiväunelmissaan elävät fisut joutavatkin hyväksikäytetyksi.


      • kesäheinä
        Horros Man kirjoitti:

        Parempi ollakin etäinen, sillä muuten fisunaisia viedään kuin litran mittaa. Ne sekoo vaikka mihin kaiffariin ja pultsariin, jos vaan saavat uhrautua ja auttaa. Mutta sellainen joka vaikuttaa vähänkin normaalilta ja tasapainoiselta mieheltä ei ole fisunaisen arvoinen. Nämä päiväunelmissaan elävät fisut joutavatkin hyväksikäytetyksi.

        Olet valitettavasti oikeassa Horros Man. Kalanaisten tulisi erottaa auttamishalunsa tunteista. Ammattiksi auttaja. Esim. sairaanhoitaja. Yksityiselämässä järki käteen ja vältellään tietoisesti luusereita ja hyväksikäyttäjiä. Minulla on ollut jo kauan asenteena, että juopoille ja narkkareille paras lääke on myllyhoito eli myllynkivi kaulaan ja meren pohjaan. Valitettavasti tällä kaavalla suomen miehet käyvät vähiin, mutta ehkä laatu paranee seuraavassa sukupolvessa.


      • =))
        kesäheinä kirjoitti:

        Olet valitettavasti oikeassa Horros Man. Kalanaisten tulisi erottaa auttamishalunsa tunteista. Ammattiksi auttaja. Esim. sairaanhoitaja. Yksityiselämässä järki käteen ja vältellään tietoisesti luusereita ja hyväksikäyttäjiä. Minulla on ollut jo kauan asenteena, että juopoille ja narkkareille paras lääke on myllyhoito eli myllynkivi kaulaan ja meren pohjaan. Valitettavasti tällä kaavalla suomen miehet käyvät vähiin, mutta ehkä laatu paranee seuraavassa sukupolvessa.

        Erittäin hyvin ilmaistu toi myllyhoito!! Taidanpa ottaa mallia ja hoitaa tulevaisuudessa suhteeni noin.... Kyllä, laatu paranee aivan varmasti.
        PallokalaN


    • Melissa

      minulle etäisenä oleminen ja ajoittainen kylmyys on tietynlaista peliä. Haluan aina ajoittain, että toinen joutuu jahtaamaan minua ja toisaalta itse haluan välillä olla se jahtaava osapuoli. Menetän kiinnostukseni nopeasti jos toinen on tavallaan kuin itsestäänselvyys tai tietyllä tavalla erittäin helposti saatavana. Ilmankos Kaksosmieheni onnistuu pitämään mielenkiintoni jatkuvasti yllä.. xD

      Toisaalta pidän itseäni todella ainutlaatuisena yksilönä, jota tuleekin tavoitella eikä niin että minun tulisi juosta vallan miesten perässä tai toivoa heidän mielenkiintoaan. Juu, kalat on aurinkomerkkini mutta oinas hallitseva merkkini... ;)

    • maapette

      suojelee itseään olemalla tunteeton ( ulkoisesti ) sinua kohtaan

    • hurja-hilda

      kalanaiselle selvä merkki, niin sua vierään kun litran mittaa. Kalatyttös hukuttaa sut hellyyteen.

      Se mikään kylmä ole, epävarma vain, ja pelkää, kalat säikkyy helposti. Jopa omia tunteitaan, mutta sitten kun kokee niihin oikeasti luvan niin kalaahan ei pysäytä mikään.

      Niinettä paree olla satavarma, jos annat tytölle sen merkin.
      Lisäksi kalat on vielä niin epävarmoja että väännäppäs se rautlankasta, että menee jakeluun.

    • kalanaisena

      tiedän mistä on kyse.. Itse käyttäydyn juuri samalla tavalla kun en luota ihmiseen, pelkään että minuun sattuu pahemman kerran.. Yritän esittää kylmää, teen kuoren itseni päälle, jottei yksikään ihminen tällä planeettalla pystyisi minua satuttamaan.
      Jos voitat tämän kalanaisen luottamuksen, on hän täysin erilainen. Koita selvittää, että et ole satuttamassa häntä ja että välität hänestä..
      Onnea!

    • Maaliskuun Idus

      siksi, että kalaihmisen perusolemukseen kuuluu suunnaton epävarmuus.

    • joskus saanut

      sitten lämmintä kalaa? Paitsi tietysti uunista. Kyllä mielestäni kalan saa innostumaan ihan normaaleilla konsteilla. Hänet saa niin läheiseksi ja puheliaaksi ainakin toinen kala eikä siihen tarvita kuin tunteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      509
      3675
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      465
      3435
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      143
      3020
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2322
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2190
    6. 221
      1614
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1407
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1300
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1100
    Aihe