Vihainen sillinkalastaja pisti turpaan sivustakatsojia. Poliisi vei todistusaineiston kun ei osannu kieliä... Sivistysmaa; Venäjällä ois selvinny ruplilla ja vodkalla, ranskassa ei millään. Paska maa, taas nähtiin.
Ranska Euroopan paskin maa
5
1454
Vastaukset
- suomalaisjunteilta
sitä saa , mitä tilaa.
Mitäs menevät sekaantumaan asioihin, mitkä eivät heille kuulu. Menettivät tilaisuuden pitää turpansa kiinni.
Poliisi toimi aivan oikein.
Pysykää te suomalaiset juopot kotimaassa, tai sanokaa ainakin i'm from sweden!- Patongin vihaaja
Ei siis kuulunut suomalais-venekunnalle, että heitä pidettiin vasten tahtoaan suljettuna satamaan? Ja muistikorttien vieminen kameroista oli poliisilta oikein? Olishan siinä joutunu baskeripäät huonoon valoon...
- anontsymi
Minkä vitun takia pitäisi sanoa ''i'm from sweden?''. Nehä perkele oo tehny mitää meidän hyväksi.
Ja minkäs sille mahtaa jos Suomalaiset että venäläiset ovat suuria alkoholisti maita?
Ruotsin väkiluku muutenki varmaankin 30 % maahanmuuttajia.
Minun mielestä venäjä ja suomi ovat hienoja maita. Saa olla ainakin kännissä
- kyllä
Paskamaisia kokemuksia Nizzan lentokentän hotellivälityksestä, motarin kansainvälisen infopisteen toiminnasta, yleensä miespuolisen ei ranskaa osaavan kyselyistä ym. ym.
Vastaavasti aamuyöstä klo 5:n aikaan löytyi kieltä osaamattomalle puhelimella hälyttäen tekninen apu.
Pikkukaupunkien halpismajapaikkojen ihmiset ystävällisiä ja avuliaita.
Liikenteessä joustavia, väistäviä, arvaamattomia ennen kuin tottuu.
Aineellisesta puolesta en viitsi mainita mitään.
Kuitenkin, olemme käyneet omalla Autolla Espanjassa 15 kertaa ja alkuvuosien kokemusten jälkeen ajamme mielellämme sinnepäin suoraan Ranskan läpi.
Samoin palatessa suoraan Saksaan.
Ennen kaikkea, kaikki latinot vetävät täysin härskisti, säännöistä ja laista piittaamatta, KOTIIN PÄIN!
Turisti on aina väärässä.
Jos pysähdyt risteykseen pakollisen pysähtymismerkin eteen ja fransu tai hispaano rysäyttää perääsi niin SINÄ OLET SYYLLINEN! - Cam'd
Toi on kyllä niin totta! Tai ei siinä Ranskassa paljon muuta vikaa ole kun että sielä on liikaa ranskalaisia.
Ja suomen vastine Ranskalle on Turku!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059