Hei kaikki!

laiho2

Bodomin pojat rulettaa! Olen fanittanut yli 2vuotta,enkä ole kyllästynyt vieläkään! Mites teillä muilla on käynyt? Omistan 3Bodomin levyä,mutta lisää olen aikeissa ostaa keikkarahoilla.Omistan myös heidän uusimman Live-DVD:n, sekä 2 seinälippua.Aion mennä katsomaan Bodomia jossain vaiheessa.

6

889

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 24/7

      No Bodomia on tullut seurattua ihan alkuajoista asti...Elikä löytyy kaikki levytkin :O. Ja ollaan jopa asuttu samassa kylässä! En tunne henk.koht.kavereita

    • TriK

      Just ostin Chaos ridden Years -dvd:n ja kun palkka pärähtää tilille niin lisähankintoja meinaan tehdä. Tosin levyt löytyy jo, mutta ehkä jotain extraa, heh heh.. ;D

    • Ewez

      oon melkeen alusta lähtien kuunnellu Bodomia, eikä siihen tosiaan kyllästy. Joku oli valittanu et fanittaa Bodomia ihan kympillä, mut ei kuulemma ikinä voi tottuu Laihon äänen. "Kuulostaa murrosikäisen teinipojan rääkymiseltä"........................ vittu mikä neiti. Miten on, löytyykö teiltä ihmisiltä näitä Bodomin vinyyleitä? Itelläni on valehtelematta koko saatanan tuotanto, jollei muutamaa sinkkua lasketa, 6 vinyyliä blokkasin tos jokunen vuosi sitten.. Mutta toi Bodomin kohtalo vähän nakertaa, millanen mahtaa olla seuraava levy..? Are Yuo Dead Yet? oli niin kaupallista sontaa..

      • ...

      • Nimetön

        joo oon samaa mieltä.kaupalliseen suuntaan ollaan menossa.. :( laiho ei kuulosta miltää tenipojalta!! ei löydy vinyyleitä, ei oo jaksanu ostaa vielä..ja miten voi fanittaa ilma et tykkää laihost,se on sentää keulahahmo..by:laiho2


    • HateB

      Joop. Mulla on kaikki albumit, plus sitten Chaos Ridden Years DVD:nä... Juliste ja seinälippu on myös. Bodomia olen vuoden kuunnellut. Keikoilla en ole pahemmin pyörinyt, mutta on kai sekin pakko mennä joskus tsekkaamaan. Niin loistava bändi. että huh huh.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      102
      7315
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      36
      2792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      34
      2366
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      107
      2076
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      16
      1775
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1545
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1407
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1381
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1343
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1324
    Aihe