Sain jo 10 vuotta sitten tarpeekseni kun peräti kaksi miestä lyhyen ajan sisällä alkoi heti passuuttamaan itseään. Siihen lopahti kiinnostus. Paras olla yksin ja itsenäinen. Siis miehet oletteko tosiaan niin törkeitä että se perimmäinen syy saada nainen on saada PIIKA? Vai löytyykö miestä joka sanoisi ettei naisen tarvitse tehdä mitään muuta kuin hoitaa itsensä.
Mies 50+ piikaako etsit?
117
4564
Vastaukset
- Ak.n lapio
on hänessä paljon pielessä.
Miksi naisen ei tarvitse tehdä mitään muuta kuin hoitaa itsensä? Kenen pitäisi tehdä nämä jäljelle jääneet muut?
Aikoinansa varmaan näin olikin, kun mitään muuta tekemättömät koristekanat olivat rikkaiden herrojen narreina. Piikuus pois oli mottona tuolloinkin. - Juniperus
Useimmat meistä yli viisikymppisistä miehistä ovat naisiin pettyneitä, ja siksi emme yleensä etsi naista lainkaan, vaan tulemme ihan hyvin toimeen ilman vakikumppania.
Luulen, ettei kukaan mies kauan katsele naista, joka käyttää kaiken aikansa itsensä hoitamiseen.- Lipe-
miehen hoitamiseenko se aika pitäisi käyttää?:( Eikö se ole vain hyvä että nainen hoitaa itse itsensä ettei muiden tarvitse tehdä sitä? Miehet sen sijaan odottavat että nainen pitää heistä huolta ja hoitaa heitä.
- enkeli 1/3
Lipe- kirjoitti:
miehen hoitamiseenko se aika pitäisi käyttää?:( Eikö se ole vain hyvä että nainen hoitaa itse itsensä ettei muiden tarvitse tehdä sitä? Miehet sen sijaan odottavat että nainen pitää heistä huolta ja hoitaa heitä.
vaimot tekeeki...avo- ja aviovaimot.Ja kuuluuki :)
- PirreÄ
oisi mukava katella semmosta koristusta, - johan siitä maksaski jottai.
* :) * - tammikuun likka
Näköjään kumpikin osapuoli ajattelee ja toimii samalla tapaa. "En halua "miestä/naista", tulen hyvin juttuun ilman kumppania. Eipä ole narisemassa" - tai jotain muuta sellasta. No joo, vanhuudessa vois olla kivakin se vakikumppani. Olisi joku kenen kanssa parantais maailmaa, "moittis ja kehuis" :)
- Pirre*
tammikuun likka kirjoitti:
Näköjään kumpikin osapuoli ajattelee ja toimii samalla tapaa. "En halua "miestä/naista", tulen hyvin juttuun ilman kumppania. Eipä ole narisemassa" - tai jotain muuta sellasta. No joo, vanhuudessa vois olla kivakin se vakikumppani. Olisi joku kenen kanssa parantais maailmaa, "moittis ja kehuis" :)
kumma otus; yksin ei hyvä, eikä kaksinkaan, - mikähän oisi se ideaali tila - välimuoto :/
- tammikuun likka
Pirre* kirjoitti:
kumma otus; yksin ei hyvä, eikä kaksinkaan, - mikähän oisi se ideaali tila - välimuoto :/
Kunpa sen tietäs? Toisaalta, kun tähän yksinoloon tottuu ja elää, kuten nyt ittekin lapsen kanssa, on tosi vaikeata ajatella, että täs kohtaa olis "vieras" ihminen samas huushollis tai päinvastoin, olis itte jonkun toisen kodis nuorensa kanssa. Sitä tulee sellaseks vanhetessaan. Nuorena kaikki on jotenkin paljon helpompaa ja sitä sopeutuu erilaisiin tilanteisiin ihan ittellään. Silloin on vaan ittensä kanssa ja elämä alullansa eikä mitään sitoutumuksia ole mihinkään suuntaan, kuten nyt.
Mikä olisi se välimuoto, laitoitpas "hanlakan" :) - tammikuun likka
Pirre* kirjoitti:
Kunpa sen tietäs? Toisaalta, kun tähän yksinoloon tottuu ja elää, kuten nyt ittekin lapsen kanssa, on tosi vaikeata ajatella, että täs kohtaa olis "vieras" ihminen samas huushollis tai päinvastoin, olis itte jonkun toisen kodis nuorensa kanssa. Sitä tulee sellaseks vanhetessaan. Nuorena kaikki on jotenkin paljon helpompaa ja sitä sopeutuu erilaisiin tilanteisiin ihan ittellään. Silloin on vaan ittensä kanssa ja elämä alullansa eikä mitään sitoutumuksia ole mihinkään suuntaan, kuten nyt.
Mikä olisi se välimuoto, laitoitpas "hankalan" :) - t.l.
Pirre* kirjoitti:
tuli kahteen kertaan :(
Lipe- kirjoitti:
Kyllä niitä löytyy sellaisiakin isätyyppejä, sinulle sitten varmaan sopisi sellainen.
- Pirre*
t.l. kirjoitti:
tuli kahteen kertaan :(
seleväksi :)
Välimuoto on kai jo monen, toteuttama kahen huushollin malli - tietysti huoneistot pitäsi olla joko talon moöemmissa päissä, tai vierekkäiset osakehuoneistot, - vai oisiko sittenkin liijjan lähellä....
Sopeutumista se on koko tämä elämä, justiisa kun tuntuu menevän jotesakkii, niin joku juhilainen iskee; sairaus tai muu... Pirre* kirjoitti:
Välimuoto on kai jo monen, toteuttama kahen huushollin malli - tietysti huoneistot pitäsi olla joko talon moöemmissa päissä, tai vierekkäiset osakehuoneistot, - vai oisiko sittenkin liijjan lähellä....
Sopeutumista se on koko tämä elämä, justiisa kun tuntuu menevän jotesakkii, niin joku juhilainen iskee; sairaus tai muu...Sellaista se elämä on. Siksi pitää pitää hauskaa sen pienenkin ajan minkä niiden välissä ehtii.
- Pirre*
Lipe- kirjoitti:
huushollikin oisi jonkun pidettävä kondiksessa, - tai sitten pitää olla rahaa ottaa apulainen kotiin.
En mie sano että naisenkaan tarvitsee olla kotiorja.
Kohtuuden rajoissa jos tehtäisiin huushollia yhessä; jäisi sitä yhteistä aikaakin enemmän, - ja kai sopuakin. - Pirre*
miljoona kirjoitti:
Sellaista se elämä on. Siksi pitää pitää hauskaa sen pienenkin ajan minkä niiden välissä ehtii.
mitä se on? :)
- enkeli1/3
Pirre* kirjoitti:
huushollikin oisi jonkun pidettävä kondiksessa, - tai sitten pitää olla rahaa ottaa apulainen kotiin.
En mie sano että naisenkaan tarvitsee olla kotiorja.
Kohtuuden rajoissa jos tehtäisiin huushollia yhessä; jäisi sitä yhteistä aikaakin enemmän, - ja kai sopuakin.Emmääkä "orjaa" tarkottanu ja oikeestaan olis pitäny lisätä et ukon ollessa töis.Mää olin vaa koti-äiti
sihe ast,ku poja meni kouluun ja kaks hoitolast lisäks,mut joka pvä ukol oli klo 16 ruaka lautasel,nii just lautasel.(ei kuarinu perunii ite,
koska lapsil kuarisin...)
Samate,ny ku olen ns.sairaseläkkeel ollu v.2005
lähtie,ni passaan.Emmää totu millää,et Waku esim.
tyhjentää tiskikoneen,imuroi,pesi ikkunat(eka kerran -69 lähtie. jne.Melkest sanon,etten ehtiny
plaplaa,hmm. se on tää kone.Palvelut on huanontunu.
Ja päivastaseks.Mää saa joka ikine aamu ilta kaffet "noka ettee". - Pirre*
enkeli1/3 kirjoitti:
Emmääkä "orjaa" tarkottanu ja oikeestaan olis pitäny lisätä et ukon ollessa töis.Mää olin vaa koti-äiti
sihe ast,ku poja meni kouluun ja kaks hoitolast lisäks,mut joka pvä ukol oli klo 16 ruaka lautasel,nii just lautasel.(ei kuarinu perunii ite,
koska lapsil kuarisin...)
Samate,ny ku olen ns.sairaseläkkeel ollu v.2005
lähtie,ni passaan.Emmää totu millää,et Waku esim.
tyhjentää tiskikoneen,imuroi,pesi ikkunat(eka kerran -69 lähtie. jne.Melkest sanon,etten ehtiny
plaplaa,hmm. se on tää kone.Palvelut on huanontunu.
Ja päivastaseks.Mää saa joka ikine aamu ilta kaffet "noka ettee".historia tässä meikällä, - mutta sillä erolla että tuo vahvempi astia "särky"..
Ei oisi tullu mieleenikkään valitella kotitöihen paljjouvvesta kun toinen oli täyvven päivän töissä, ja mie "vain" lasten kanssa kotona.
Mutta en mie ole ihmisenä sen parempi, ettet vain luule että kehun..:/ - tammikuun likka
Pirre* kirjoitti:
Sopeutumista se on koko tämä elämä, justiisa kun tuntuu menevän jotesakkii, niin joku juhilainen iskee; sairaus tai muu...Sopeutumista koko elämä milloin mihinkin muutokseen. Siinäpä sitä näkee kuinka on elämäs ja mukana ja miten selviytyy. Tavallaan miälenkiintosta. Sanot, että kun tuntuu menevän jotenkin hyvin, niin joku kumma asia tulee eteen. On se niin, ittekin olen sen kokenut. Sellasta elämä on. Onneksi kumpiakin on vuorollaan hyvää ja sitten sitä hankaluutta.
Pappi sanoi puheessaan, nuorenpaa poikaani kastaessaan "toivon sinun elämääsi paljon hyvää ja myös vastoinkäymisiä, jotta sinusta kasvaa hyvä ihminen," jotenkin tuohon tapaan se oli. Siinähän se elämän resepti tuli :) - enkeli1/3
Mikä olisi se välimuoto, laitoitpas "hanlakan" :)Se on kait se,että kummallaki on oma koti.Kokemust
on oman poja kohral.Arki ei ottanu sujuaksee,ku molemmil lapsii.Lapset tykkää,mut munt simmone olemine kummastuttaa.No,se siit.Maailma on kehittyny,parisuhteeski,ku toine haluu omaa tilaa.
Oma ukko on ku "varjo".Mut merkillist,ku hän oli kolme yät poja mökil hommis,ni kaks yät oli "juhlaa"
ja kolmanten "rakensin" tyynyist ja täkist ukon sihe viäree,ku oli nii ikävä.Tänäpä toivon,et lähtis kolmeks viikos johonki.Nii se menee :) - tammikuun likka
enkeli1/3 kirjoitti:
Se on kait se,että kummallaki on oma koti.Kokemust
on oman poja kohral.Arki ei ottanu sujuaksee,ku molemmil lapsii.Lapset tykkää,mut munt simmone olemine kummastuttaa.No,se siit.Maailma on kehittyny,parisuhteeski,ku toine haluu omaa tilaa.
Oma ukko on ku "varjo".Mut merkillist,ku hän oli kolme yät poja mökil hommis,ni kaks yät oli "juhlaa"
ja kolmanten "rakensin" tyynyist ja täkist ukon sihe viäree,ku oli nii ikävä.Tänäpä toivon,et lähtis kolmeks viikos johonki.Nii se menee :)Noinhan se menee. Isä oli alkoholisti ja äiti ja isä asuivat eri osoitteis, eivät koskaan eronneet. Kun isän aika oli lähteä tästä elämästä, niin äiti otti hääkuvan esiin ja antoi minullekin yhen. Ikävöi ja sanoi, että vaikka elämä oli rankkaa niin olihan hän lasten isä.
Tottahan sitä joskus kaipaa omaa aikaa, siis olla ittensä kanssa ajatuksineen. "Vuosilomalla" :) - Pirre*
Sopeutumista koko elämä milloin mihinkin muutokseen. Siinäpä sitä näkee kuinka on elämäs ja mukana ja miten selviytyy. Tavallaan miälenkiintosta. Sanot, että kun tuntuu menevän jotenkin hyvin, niin joku kumma asia tulee eteen. On se niin, ittekin olen sen kokenut. Sellasta elämä on. Onneksi kumpiakin on vuorollaan hyvää ja sitten sitä hankaluutta.
Pappi sanoi puheessaan, nuorenpaa poikaani kastaessaan "toivon sinun elämääsi paljon hyvää ja myös vastoinkäymisiä, jotta sinusta kasvaa hyvä ihminen," jotenkin tuohon tapaan se oli. Siinähän se elämän resepti tuli :)kasvattavat, jos on ymmärrystä opiksi ottaa, jos ei - katkeroituu, tai etsii sitä ikuisesti vain omaa onneaan - ajaa virvatulta takaa.
- enkeli1/3
Noinhan se menee. Isä oli alkoholisti ja äiti ja isä asuivat eri osoitteis, eivät koskaan eronneet. Kun isän aika oli lähteä tästä elämästä, niin äiti otti hääkuvan esiin ja antoi minullekin yhen. Ikävöi ja sanoi, että vaikka elämä oli rankkaa niin olihan hän lasten isä.
Tottahan sitä joskus kaipaa omaa aikaa, siis olla ittensä kanssa ajatuksineen. "Vuosilomalla" :)"Kolmasosa" vaa,toi ykköne o liia kreppavaa.Täl
nuarel paril on mum miälest hassust päi,ku neito
haluu viikonlopuks omaa tilaa,mut alkuviikoks viästii:Rakas,tulisiks siivoomaa keittiön...Ja toine
pistää tiskivuaren koneesee,pyykit koneesee,neito on
heppatallil jne.Hui,ny menee mollaamiseks.Kiva tyttö
hän on,mut köh,öh,totanoi....olen vissii liia
vanha-aikane... - enkeli 1/3
Pirre* kirjoitti:
historia tässä meikällä, - mutta sillä erolla että tuo vahvempi astia "särky"..
Ei oisi tullu mieleenikkään valitella kotitöihen paljjouvvesta kun toinen oli täyvven päivän töissä, ja mie "vain" lasten kanssa kotona.
Mutta en mie ole ihmisenä sen parempi, ettet vain luule että kehun..:/ny simmost eres luule.Ekkäs ol kehunukka.Met ollaa
vaa samal taval vanha-aikkassii ja vanhoi, :)
Sul on kyl rankka tyä ja viäl toi miähe sairaus :(
sanotaa,ettei saa isomppaa taakkaa ku kantaa jaksaa,
mut,mut.Onks ukkos senttäs kiltti?
Mun kummisetäst tuli häijyläine,ku sairasti kovi.
Hänel oli yht....kunnes... - Pirre*
enkeli 1/3 kirjoitti:
ny simmost eres luule.Ekkäs ol kehunukka.Met ollaa
vaa samal taval vanha-aikkassii ja vanhoi, :)
Sul on kyl rankka tyä ja viäl toi miähe sairaus :(
sanotaa,ettei saa isomppaa taakkaa ku kantaa jaksaa,
mut,mut.Onks ukkos senttäs kiltti?
Mun kummisetäst tuli häijyläine,ku sairasti kovi.
Hänel oli yht....kunnes...ei kykene enää kuin sanallisiin, - mut mie pien saarnaus"hetkiä" jo; ei ukko päälle tule..huonouttaan ähkää jo, työliytyy kun ei onnistu mielestään.
Ymmärrän mie..hallaanki mie sitä välillä, ja välillä saarnaan oktaavissa jos toisessa..:( - Pirre*
enkeli1/3 kirjoitti:
"Kolmasosa" vaa,toi ykköne o liia kreppavaa.Täl
nuarel paril on mum miälest hassust päi,ku neito
haluu viikonlopuks omaa tilaa,mut alkuviikoks viästii:Rakas,tulisiks siivoomaa keittiön...Ja toine
pistää tiskivuaren koneesee,pyykit koneesee,neito on
heppatallil jne.Hui,ny menee mollaamiseks.Kiva tyttö
hän on,mut köh,öh,totanoi....olen vissii liia
vanha-aikane...paha paikka poijjan äitille, mutta kun lasten elämään ei saisi puuttuu liikaa, niin kai se on vaan nieltävä..?
- kokemusta on
Pirre* kirjoitti:
on hyvä jättää "orjapiiskuri",sillä ei sitä enää jaksa.
Sitäpaitsi ei kaikki ole mukavia vanhoina,toinen voi vaikka pilkata toisen sairautta ja pitää vaan riesana.
Yksin mielummin vanhenen. - enkeli1/3
Pirre* kirjoitti:
ei kykene enää kuin sanallisiin, - mut mie pien saarnaus"hetkiä" jo; ei ukko päälle tule..huonouttaan ähkää jo, työliytyy kun ei onnistu mielestään.
Ymmärrän mie..hallaanki mie sitä välillä, ja välillä saarnaan oktaavissa jos toisessa..:("päälle tule,muuta ku sillo"....
- enkeli1/3
Pirre* kirjoitti:
paha paikka poijjan äitille, mutta kun lasten elämään ei saisi puuttuu liikaa, niin kai se on vaan nieltävä..?
en asiast ole "ääneen" sanonu ja ukolt viäl salaanki pal.Hän ain murisee aika tarkkaa näin :¤%%###%nan
laiska ämmä,käyttää hyväks&%¤#%&&& !Mua nolotti esim
lakkiaisis,ku ei ukko puhunu tytöl mittää.Mulkkas vaa.Se o kakspiippunejuttu,ent.vaimo ei koskaa kehunu ja samal taval poika siälki huushollas.Tämä,uus ei mulle koskaan hauku,kehuu vaan,ku taas oli R tehny sitä ja tätä.
Siks tykkään tästä tytöst,ku hän kummiski arvostaa niit tekemisii. ( Vaiks nii eläinhullu hän onki,huh) - Pirre*
enkeli1/3 kirjoitti:
"päälle tule,muuta ku sillo"....
ai...
katsonut että olisin joutunut passaamaan ketään. Nyt olen ollut yksin jo pitkään ja tottunutkin tähän, mutta aikaisemmin kun olen asunut miehen kanssa ei tällaiset asiat ole koskaan oikein pulpahtaneet pinnalle. Työt on tulleet tehtyä; se tekee jolla on enemmän aikaa, haluja ja osaamista. Olen ehkä turhankin vanhanaikainen kun ajattelen että parisuhteessa toisen huomioonottaminen on kaiken a ja o. Ei se ole alistamista tai passaamista. (Esim. menen keittiöön hakemaan juotavaa jääkaapista. "Haluatko että tuon sinulle myös jotain, muru?")
T.
Paloma
(passattu ja passaava)Kun yhdessä ollaan, niin yhdessä tehdäänkin kaikkea. Jos toinen osaa jonkun asian paremmin tai tykkää sitä tehdä enemmän se hoitaa sitten sen asian.
Meillä mies huolehtii asioista ennemminkin enemmän kuin minä. Laitan ja hoidan itseäni joka päivä, meikkaan ja tällään, muttei se vie kauaa aikaa. Tykkään passata miestä ja se passailee minua kans ihan kiitettävästi. Tiedän kyllä sellaisia miehiä, joille esim. kaupassakäynnitkin ovat vaikeita. Mutta onneksi on kännykät, niin aina voi soitella ja täsmentää mitä ostaa jos ei osaa.
Yli 50 vuotiaat miehet tarvitsevat vaan kannustusta ja kiitosta, niin kyllä ne sitten tekevätkin mitä pyydetään, yrittävät ainakin.- ruusua ..jne...sinulle
ymmartavaisesta vastauksestasi.varmaan liittosi on hyva,kun olet ymmartanyt 'jujun'.
tuo loppulause kruunaa viestisi..tere.lännenhunttari ruusua ..jne...sinulle kirjoitti:
ymmartavaisesta vastauksestasi.varmaan liittosi on hyva,kun olet ymmartanyt 'jujun'.
tuo loppulause kruunaa viestisi..tere.lännenhunttariJa kun sitä kiitosta on vielä niin kiva aina vähän väliä antaa! hih hih *punastuu*
- töpeksijä
"Paras olla yksin ja itsenäinen."
Tuo on ilmeisesti kohdaltasi paras ratkaisu. Saat meikkailla (ilmeisesti omaksi iloksesi) rauhassa.- kuokkis,
"mitään teikemätön koristekana"...oikein sieluni silmillä näin sellasen sipsuttelemassa vannehameessa piikoja komentelemassa ja se ei oikeesti ymmärtäny mistään mitään. Ennenaikainen blondi! HIH.
- Pirre*
korviani ellen näkisi; "vain hoitaa itseään", voi pyhä jyssäys!
Kyllä tulis aika pitkäksi immeisellä..- Jermuxi tms.
Niin siinä se se sitten rovo hoitaa itse itseään..No tappelushan tästä tietty taas tulee.
- KATSOTTUNA
Jermuxi tms. kirjoitti:
Niin siinä se se sitten rovo hoitaa itse itseään..No tappelushan tästä tietty taas tulee.
SINÄHÄN OLET KUIN TAATELI YLIMMÄLLÄ OKSALLA. LAISKA ET OLE KUN VIITSIT NOIN ITSEÄS KEHUA.
- Jermuxi tms.
KATSOTTUNA kirjoitti:
SINÄHÄN OLET KUIN TAATELI YLIMMÄLLÄ OKSALLA. LAISKA ET OLE KUN VIITSIT NOIN ITSEÄS KEHUA.
Laiskaksi eivät ole vielä kehuneetkaan. Kjäh!
- onko se
Jermuxi tms. kirjoitti:
Laiskaksi eivät ole vielä kehuneetkaan. Kjäh!
naurun vai närästyksen ilmaus?
tv. Opetettelija. - Jermuxi tms.
onko se kirjoitti:
naurun vai närästyksen ilmaus?
tv. Opetettelija.Jermu aina naurahtaa, kun joku uskaltaapi sanoa asiat suoraan. Hermoilla ei näillä palstoilla auta yhtään. Hjuumorilla vaan läpi kahlailee vastuksia.
- hjuva'
Jermuxi tms. kirjoitti:
Jermu aina naurahtaa, kun joku uskaltaapi sanoa asiat suoraan. Hermoilla ei näillä palstoilla auta yhtään. Hjuumorilla vaan läpi kahlailee vastuksia.
asenne sinulla!
- Jermuxi tms.
hjuva' kirjoitti:
asenne sinulla!
Toiset ottaa ihan tosissaan kaikki ja sitten ne hermostuu. Mikäs täällä nettimessä niin hermostuttaa. Pistelee samalla kaavalla takaisin ja nauraa päälle.
- SYNNYTTÄJÄ
Jermuxi tms. kirjoitti:
Jermu aina naurahtaa, kun joku uskaltaapi sanoa asiat suoraan. Hermoilla ei näillä palstoilla auta yhtään. Hjuumorilla vaan läpi kahlailee vastuksia.
MEILLÄ PÄIN TEHDÄÄN TUOLLASIA MIEHIÄ SUVELLA SAVESTA JA TALVELLA LUMESTA.
- Jermuxi tms.
SYNNYTTÄJÄ kirjoitti:
MEILLÄ PÄIN TEHDÄÄN TUOLLASIA MIEHIÄ SUVELLA SAVESTA JA TALVELLA LUMESTA.
ajellaan tollasia isoilla kirjaimilla huutavia tankilla nurin...Kesät talvet. Kjäh!
- kun sinä
Jermuxi tms. kirjoitti:
Toiset ottaa ihan tosissaan kaikki ja sitten ne hermostuu. Mikäs täällä nettimessä niin hermostuttaa. Pistelee samalla kaavalla takaisin ja nauraa päälle.
sanot pari valittua sanaa, jotkut hyppivät tasakäpälää, ja sinä naurat partaasi? ;))
On sulla sitten parta, tai ei.
tv. Opettelija - Jermuxi tms.
kun sinä kirjoitti:
sanot pari valittua sanaa, jotkut hyppivät tasakäpälää, ja sinä naurat partaasi? ;))
On sulla sitten parta, tai ei.
tv. Opettelijaloppujen lopuksi on ihan sama mitä kirjuuttaa, kun jotkut näkee punaista pelkästä nikistä ja sekös taas mua naurattaa entistä enemmän. Sen takia voin hyvällä omallatunnolla sanoa, että olen onnistuja. Kjäh!
- luulis
Jermuxi tms. kirjoitti:
ajellaan tollasia isoilla kirjaimilla huutavia tankilla nurin...Kesät talvet. Kjäh!
Tappaa ei uskalla ja raskaaks ei saa. Mulla on kuule haulikko mikä hajottaa. Tuntus ihan äkkiseltään siltä että laittasin sinut hameeni alle ja kävelisin kuin ennenkin
- Jermuxi tms.
luulis kirjoitti:
Tappaa ei uskalla ja raskaaks ei saa. Mulla on kuule haulikko mikä hajottaa. Tuntus ihan äkkiseltään siltä että laittasin sinut hameeni alle ja kävelisin kuin ennenkin
sinne sun hamees alle vois mahtua ihan koko pataljoona. Huahahhahaahhaaaa...ja muista sitten, että sinun sanoja tässä lainailen, kun alat hermoileen ja näppistäsi hakkaamaan.
Ai sulla on ihan haulikko. Mitäs sä sillä osaat tehdä? - nyt sukelletaan
Jermuxi tms. kirjoitti:
sinne sun hamees alle vois mahtua ihan koko pataljoona. Huahahhahaahhaaaa...ja muista sitten, että sinun sanoja tässä lainailen, kun alat hermoileen ja näppistäsi hakkaamaan.
Ai sulla on ihan haulikko. Mitäs sä sillä osaat tehdä?Ooppas poika ilonen että sua ei oo susi pienenä syöny.
- Jermuxi tms.
nyt sukelletaan kirjoitti:
Ooppas poika ilonen että sua ei oo susi pienenä syöny.
mutta se sai multa turpaansa. Sen takia sille sitten kelpas iso haukku sun takapuolesta. Katos, nyt sinne hameen alle sitten mahtuu sulla se pataljoona. Huahahhahahahahhahaaaa ja kjäh!
- Tinasotilaita vois mahtuukkin
Jermuxi tms. kirjoitti:
mutta se sai multa turpaansa. Sen takia sille sitten kelpas iso haukku sun takapuolesta. Katos, nyt sinne hameen alle sitten mahtuu sulla se pataljoona. Huahahhahahahahhahaaaa ja kjäh!
ja niitäkään ei pataljoonaa. Minä en olekaan tyypillinen suomalainen nainen joka lähtee Mallorcalle ja kotiin päästyään kertoo olleen vaan kaksi pokaystävää. Palman palokunta HJK. Numeroi vaan luusi että osaat koota ne tappelun jälkeen.
- Jermuxi tms.
Tinasotilaita vois mahtuukkin kirjoitti:
ja niitäkään ei pataljoonaa. Minä en olekaan tyypillinen suomalainen nainen joka lähtee Mallorcalle ja kotiin päästyään kertoo olleen vaan kaksi pokaystävää. Palman palokunta HJK. Numeroi vaan luusi että osaat koota ne tappelun jälkeen.
No, ne taitaakin olla riittävän jäykkiä kannatteleen sun p.. siis hametta.
Luut on numeroitu. Kiilloita siis tekarisi, että saavat hyvät kuvat päivän lehteen. "Mummo hyökkäsi pataljoonan kimppuun tekohampailla aseistautuneena. Poliisi piirittää hyökkääjää"
Huahahahahahahahahaa - niin juttu luistaa
Tinasotilaita vois mahtuukkin kirjoitti:
Jo hosut puttoo ja hevonen jättää niin siinä miestä koetellaan.
- Jermuxi tms.
niin juttu luistaa kirjoitti:
Jo hosut puttoo ja hevonen jättää niin siinä miestä koetellaan.
Sama tyyppi jo itselleen kirjoittelee näemmä.
- ja mitä ne poliisit tähän k...
Jermuxi tms. kirjoitti:
Luut on numeroitu. Kiilloita siis tekarisi, että saavat hyvät kuvat päivän lehteen. "Mummo hyökkäsi pataljoonan kimppuun tekohampailla aseistautuneena. Poliisi piirittää hyökkääjää"
HuahahahahahahahahaaEi kai kukkaan ny nii hullu oo että Lottia kävis ampuu ja Marttoja kihlaamaan.
- Jermuxi tms.
ja mitä ne poliisit tähän k... kirjoitti:
Ei kai kukkaan ny nii hullu oo että Lottia kävis ampuu ja Marttoja kihlaamaan.
miten niin ammu. Ei siellä ammuskella. Kyllä sut tavallinen piikkimatto pysäyttää..Huahaahahahahaaaaaaa
- jos oon hammas järjestön jäsen
Jermuxi tms. kirjoitti:
HuahahahahahahahahaaMietippäs vähän, Miten sinusta on tuommonen tullu, eihän isäskään tuommonen ollu?
- Jermuxi tms.
jos oon hammas järjestön jäsen kirjoitti:
Mietippäs vähän, Miten sinusta on tuommonen tullu, eihän isäskään tuommonen ollu?
ootkos sä sen järjestön jalka, vai käsi. Huahahahahahahahaaa¨
Ai miten meikäläisestä tuli näinkin hyvä..Noo, vaikea sanoa. Pojasta polvi paranee, mutta siitähän se et tietty tiedä mitään, kun kerran käytät hametta. Huahahahhaahhahahahahaaa - mua ei voi tyypittää
Jermuxi tms. kirjoitti:
Sama tyyppi jo itselleen kirjoittelee näemmä.
Minä teen menttaaliharjoituksen piikkimatolla.
- Jermuxi tms.
mua ei voi tyypittää kirjoitti:
Sellaisena sitä sun risaista joustinpatjaa voi kyllä tietty pitää...Huahahahahahahhahaaa
- Jermuxi tms.
mua ei voi tyypittää kirjoitti:
Sellaisena sitä sun risaista joustinpatjaa voi kyllä tietty pitää...Huahahahahahahhahaaa
- tammikuun likka
"Ymmärrän" mitä tarkoitat, ehkä? Toiset miehet/jopa naisetkin, tarvitsevat sen, joka tekee nämä taloustyöt kaikkinensa, työnsä jälkeen. Olen seuranut sitä sivusta, kummassakin tapauksessa. Tällainen on varmasti poikkeus eikä näin toimivia ihmisiä taida olla "montaakaan" normaaliin elämään verrattuna. Itselle tärkeää on myös se, että kumpikin tekee mikä parhaiten luonnistuu, olkoon kumpi osapuoli tahansa. Nainen voi tehdä puutarhahommat ja mies sisähommat kodissa tai päinvastoin. Ihan sama mitä ja miten tehdään, kun asiat hoituu :)
- danee
Noin vain rupesivat passuuttamaan! Olit varmasti niin aulis auttamaan.
Entäs muut miehet? - henri.2
mua inhotta vetelyys ja saammattomuus, tulee pitkäkarvaisiin täihin kun katsoo jonkun venymistä.
Voi olla tietysti että määä olen liian hosu.Olen samaa mieltä, meillä ollaan kovasti aktiivisia molemmat kaikessa, niin työelämässä kuin kotonakin.
- Jermuxi tms.
Sää olet katos varmaan antanut sellaisen siknaalin niille ukonreuhakkeille, että "Tulkaa tänne vaan, täällä paapotaan...."
Hyvät ja karut jätkät, niinku just meikäläinenkin on, on tottakai varattuja tyyppejä.Karu jätkä, millainen se on? Tuntuu äkkiä tosi mielenkiintoiselta. Ja anna ihmeessä noille vapaille tytöille vinkki mistä sen tunnistaa.
- Jermuxi tms.
miljoona kirjoitti:
Karu jätkä, millainen se on? Tuntuu äkkiä tosi mielenkiintoiselta. Ja anna ihmeessä noille vapaille tytöille vinkki mistä sen tunnistaa.
Helppo rasti. Se tietää mitä se tekee ja onnistuu siinä aina. Iloinen, kohtelias. Ottaa juhlissa kaikki huomioon. Seurustelee omilla ehdoillaan kaikkien vieraiden kanssa, eikä kuuntele paskapuheita.
Ei käytä partavettä sen takia, että joku tuo sitä sille lahjaksi. Se käyttää sitä sen takia, että joskus se haluaa suihkun jälkeen laittaa sitä. Ostaa auton, kun se tarvii sellaisen. Ei osta, koska naapurilla on.
Karu jätkä huolehtii perheestä, eikä valita pyykkikasasta. Se laittaa pyykkikoneen käyntiin. Jos kukaan ei halua silittää, karu jätkä palkkaa vaikka silittäjän.
Karu jätkä avaa tukkeutuneen viemärin, mutta ei koskaan luuttua lattioita. Karu jätkä voi imuroida, mutta ei koskaan pyyhi pölyjä.
Karu jätkä ei koskaan kitise, että netti ja sätti ei toimi. Hän kutsuu paikalle korjaajan. Jos se ei saa sitä toimimaan, niin karu jätkä lähtee pihalle, eikä jää nyyhkimään jotain niin olematonta asiaa.
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia. - henri.2
Jermuxi tms. kirjoitti:
Helppo rasti. Se tietää mitä se tekee ja onnistuu siinä aina. Iloinen, kohtelias. Ottaa juhlissa kaikki huomioon. Seurustelee omilla ehdoillaan kaikkien vieraiden kanssa, eikä kuuntele paskapuheita.
Ei käytä partavettä sen takia, että joku tuo sitä sille lahjaksi. Se käyttää sitä sen takia, että joskus se haluaa suihkun jälkeen laittaa sitä. Ostaa auton, kun se tarvii sellaisen. Ei osta, koska naapurilla on.
Karu jätkä huolehtii perheestä, eikä valita pyykkikasasta. Se laittaa pyykkikoneen käyntiin. Jos kukaan ei halua silittää, karu jätkä palkkaa vaikka silittäjän.
Karu jätkä avaa tukkeutuneen viemärin, mutta ei koskaan luuttua lattioita. Karu jätkä voi imuroida, mutta ei koskaan pyyhi pölyjä.
Karu jätkä ei koskaan kitise, että netti ja sätti ei toimi. Hän kutsuu paikalle korjaajan. Jos se ei saa sitä toimimaan, niin karu jätkä lähtee pihalle, eikä jää nyyhkimään jotain niin olematonta asiaa.
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.on kerran nähnyt jäljet.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.Kiitos kattavasta selvennyksestä. Ainakin yhden tuollaisen olisi jokaisen naisen hyvä omistaa.
- rose*
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.hyvältä, hieman liian liukkaan oloiselta vaikuttaa tämä karun jätkän kuvaus.
(enkä puhu nyt, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista) - Jermuxi tms.
henri.2 kirjoitti:
on kerran nähnyt jäljet.
velipojallesi sitten sellainen oikea Idolssin kohtaaminen. Karulta jätkältä voi tavallinen ukkokin oppia paljon. Maailma on ihan liian täynnä noita pehmolällyjä, jotka kitisee joka asiasta ja sitten vielä perään kysellään "Miks kukaan ei tee mitään?" Onnettomia luusereita sellaiset. Nyt en tietty puhunut velipojastasi, koska en häntä tietenkään tunne.
- Jermuxi tms.
rose* kirjoitti:
hyvältä, hieman liian liukkaan oloiselta vaikuttaa tämä karun jätkän kuvaus.
(enkä puhu nyt, että happamia sanoi kettu pihlajanmarjoista)Nyt ei puhutakkaan uunin pankolta reväistystä äitin käryävästä pikku eemelistä katsos.
Mun mielestä pikku asioista valittaminen on turhaa ajan hukkaa. Korjaa tilanteen ja siinä ei selityksiä kaivata.
Sinua taitaa nyt hämätä tuo rivi, jossa kerroin, että karu jätkä tekee ja onnistuu aina...Niinpä, se onkin sellainen pointti, joka eroittelee karut jätkät noista pikku eemeleistä. - Puidenhalaaja
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.Karun jätkän laatumerkki näkyy olevan hyvä itsetunto: pistää toimeksi niissä asioissa, jotka katsoo sen arvoisiksi. Eli ei ole vaimon ylikouluttama vaan on pitänyt kiinni omasta päätäntävallasta. Ja jos hän on päättänyt pitää naisensa niin hän toimii niin että se onnistuu. Karu jätkä on tosimies, loistosaalis tosiaan. En kyllä ole edes haistanut jälkiä:(
- Jermuxi tms.
miljoona kirjoitti:
Kiitos kattavasta selvennyksestä. Ainakin yhden tuollaisen olisi jokaisen naisen hyvä omistaa.
Maailma on vaan mennyt siihen suuntaan, että kaikenlaiset pehmolällyt ovat ensin niin haluttuja heiloja. Sen jälkeen iskee todellisuus ja arki...Siinä vaiheessa se tavallisen arjen voittaja, se karu jätkä, on kovaa valuuttaa.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Maailma on vaan mennyt siihen suuntaan, että kaikenlaiset pehmolällyt ovat ensin niin haluttuja heiloja. Sen jälkeen iskee todellisuus ja arki...Siinä vaiheessa se tavallisen arjen voittaja, se karu jätkä, on kovaa valuuttaa.
Minä annan suosiolla miehelle pomon paikan, silloin on itsellä se vastuukin pienempi.
- Jermuxi tms.
Puidenhalaaja kirjoitti:
Karun jätkän laatumerkki näkyy olevan hyvä itsetunto: pistää toimeksi niissä asioissa, jotka katsoo sen arvoisiksi. Eli ei ole vaimon ylikouluttama vaan on pitänyt kiinni omasta päätäntävallasta. Ja jos hän on päättänyt pitää naisensa niin hän toimii niin että se onnistuu. Karu jätkä on tosimies, loistosaalis tosiaan. En kyllä ole edes haistanut jälkiä:(
toiset pitää sitä ylimielisyytenä, toiset tietää paremmin. Ei minuakaan heilauta yhtään, jos mua sanotaan ylimieliseksi. Otan sen kohteliaisuutena, koska karu jätkä kulkee omia polkujaan ja sekös monia harmittaa.
Koulutuksesta sen verran, että teen omat kotihommani, mutta toisia juttuja en tee ja piste. Jos ei toinen puoliskokaan niitä tee, niin tulkoon sitten vaikka siivoojat jne.
Mua on aina ihmetyttänyt täällä netissä ne ihmiset, jotka kitisee jostain takkuilevasta ilmaisesta palvelusta jne. pikkujutuista. Jos mun netit ei toimi, niin ne ei sitten toimi.
Etsimällä ei karua jätkää löydä, se tulee sun silmiesi eteen mitä ihmeellisemmällä tavalla.
Yks mun tuttu kaveri, karu tyyppi sekin, löysi tulevan vaimonsa parkkihallista, kun se nainen oli peruuttanut sen autoon. Se ukko pommpas ulos ja ei ruvennut huutaan, vaan sano rauhallisesti, että "ooksä kunnossa?". - Jermuxi tms.
miljoona kirjoitti:
Minä annan suosiolla miehelle pomon paikan, silloin on itsellä se vastuukin pienempi.
Mun mielestä kumpikin voi olla pomoja omalla alueellaan. En sotkeennu koskaan verhojen ostoon. Voin nostaa ne kyllä paikoilleen. Vaimo ei sotkeennu telkkarin vaihtoon, koska tietää minun ottaneen asiasta selvää jne. Hintatasosta voidaan tietty aina neuvotella yhdessä, mutta molemmat ollaan samoilla linjoilla ja tiedetään se, joten ei tartte sitäkään oikein miettiä.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Mun mielestä kumpikin voi olla pomoja omalla alueellaan. En sotkeennu koskaan verhojen ostoon. Voin nostaa ne kyllä paikoilleen. Vaimo ei sotkeennu telkkarin vaihtoon, koska tietää minun ottaneen asiasta selvää jne. Hintatasosta voidaan tietty aina neuvotella yhdessä, mutta molemmat ollaan samoilla linjoilla ja tiedetään se, joten ei tartte sitäkään oikein miettiä.
Meillä kyllä on niin, että kun miehellä on rahaa ja minulla ei paljoakaan, niin siksi minä pyydän ja hän tietysti päättää. Tilanne ei ole häirinnyt, osaan kyllä pyytää, ei ota itsetunnolle.
- Jermuxi tms.
miljoona kirjoitti:
Meillä kyllä on niin, että kun miehellä on rahaa ja minulla ei paljoakaan, niin siksi minä pyydän ja hän tietysti päättää. Tilanne ei ole häirinnyt, osaan kyllä pyytää, ei ota itsetunnolle.
Vaikeampi tilanne, mutta ei mahdoton. Karu jätkä olisi huolehtinut asiasta itse kysymällä. Hän huolehtisi asian siten, että hänen palkastaan menee kaikki perheen kulut ja sitten se, mikä jää säästöön, jää suurimmaksi osaksi sinun tilille. Silloin sinä päätät, mihin noita säästöjä voi käyttää. Esim. lomamatka.
Tuolla tavoin ei kummankaan tarvitse pyytää toiselta ns. viikkorahaa. Reilu meininki. Jermuxi tms. kirjoitti:
Vaikeampi tilanne, mutta ei mahdoton. Karu jätkä olisi huolehtinut asiasta itse kysymällä. Hän huolehtisi asian siten, että hänen palkastaan menee kaikki perheen kulut ja sitten se, mikä jää säästöön, jää suurimmaksi osaksi sinun tilille. Silloin sinä päätät, mihin noita säästöjä voi käyttää. Esim. lomamatka.
Tuolla tavoin ei kummankaan tarvitse pyytää toiselta ns. viikkorahaa. Reilu meininki.Käytännössä se on noin. Mutta nyt lähden miehen mukaan raksatyömaalle pitämään sille seuraa. Heps!
- sanoiksi puettu...
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.karu jätkä on unelmamies!
- Jermuxi tms.
sanoiksi puettu... kirjoitti:
karu jätkä on unelmamies!
niin se haluaa olla sinkku ja sitten se haluaa saada sellaisen "jääkiekkoo pelaavan kiiltokuvapojan" mieheksi ja kun ei oikein tärppää, niin alkaa voivottelu netissä, kun juna meni jo...Kärjistetysti sanottu, mutta arkipäivää. Sitten rupeekin kiinnostaa tällaiset varatut jätkät, jotka on hoitaneet asiansa kuntoon.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.vielä millainen on karun jätkän puoliso. Mahtaako sellasta ihmettä löytyä?
- oho.
Jermuxi tms. kirjoitti:
Karu jätkä on kertakaikkiaan loistosaalis. Harvoin tapaa vapaana luonnossa, kun aina on ottajia.Ei kuulosta yhtään karulta.
- vastaanottavainen
Jermuxi tms. kirjoitti:
toiset pitää sitä ylimielisyytenä, toiset tietää paremmin. Ei minuakaan heilauta yhtään, jos mua sanotaan ylimieliseksi. Otan sen kohteliaisuutena, koska karu jätkä kulkee omia polkujaan ja sekös monia harmittaa.
Koulutuksesta sen verran, että teen omat kotihommani, mutta toisia juttuja en tee ja piste. Jos ei toinen puoliskokaan niitä tee, niin tulkoon sitten vaikka siivoojat jne.
Mua on aina ihmetyttänyt täällä netissä ne ihmiset, jotka kitisee jostain takkuilevasta ilmaisesta palvelusta jne. pikkujutuista. Jos mun netit ei toimi, niin ne ei sitten toimi.
Etsimällä ei karua jätkää löydä, se tulee sun silmiesi eteen mitä ihmeellisemmällä tavalla.
Yks mun tuttu kaveri, karu tyyppi sekin, löysi tulevan vaimonsa parkkihallista, kun se nainen oli peruuttanut sen autoon. Se ukko pommpas ulos ja ei ruvennut huutaan, vaan sano rauhallisesti, että "ooksä kunnossa?".minun suussani, karu jotenkin outo. Karua on lapin vaarat ,tunturit. Ei ankeita vaan sieluunkäypiä.
Jätkä on tosimies jos kouriinsa sylkäisee ja työhön ryhtyy tai sitten keskenkasvuinen turhan kuleksija.
Paikallislehden seuranhakupalstalla etsii karun karski mies. Jos en muuten ,niin saadakseni sanat selville haluaisin tavata.
Luontojani olen passaaja, siihen nousee vastakarvalle kun mies pitää itsestäänselvyytenä saamaansa , itse ei edes selänpesulle pyytämäti ala.
Joku kysyi jo : millainen on karun jätkän kumppani ? ***** kirjoitti:
vielä millainen on karun jätkän puoliso. Mahtaako sellasta ihmettä löytyä?
yleensä sellainen täkinallavärjöttäjä-Tiina. Vastakohdat kun vetävät yhteen ja karu jätkä tarvii sellaisen heikomman astian jota hänen oma erinomomaisuutensa peilautuisi vieläkin kirkkaammin.
Tuima-Tiina on on karun jätkän naispuolinen vastine. Sellaisen yleensä löytää Pankonpäällys-Eemelin keittiöstä, kaulin kädessä.
T.
Paloma- sun päiväuntas
Jermuxi tms. kirjoitti:
niin se haluaa olla sinkku ja sitten se haluaa saada sellaisen "jääkiekkoo pelaavan kiiltokuvapojan" mieheksi ja kun ei oikein tärppää, niin alkaa voivottelu netissä, kun juna meni jo...Kärjistetysti sanottu, mutta arkipäivää. Sitten rupeekin kiinnostaa tällaiset varatut jätkät, jotka on hoitaneet asiansa kuntoon.
Jääkiekkoilia on kuule mies, löytyy potkua. raamitkin kohdallaan. Oikeanlaista itsetuntoo. Pelaa katsos joukkuepeliä. Tuntee nonverbaliikan. On jopa tunneälyäkin. minulla on sellainen poika. Ihan ite tehty.
- Puidenhalaaja
Jermuxi tms. kirjoitti:
Yks mun tuttu kaveri, karu tyyppi sekin, löysi tulevan vaimonsa parkkihallista, kun se nainen oli peruuttanut sen autoon. Se ukko pommpas ulos ja ei ruvennut huutaan, vaan sano rauhallisesti, että "ooksä kunnossa?".Siis jos nainen ajaa auton kylkeen ja mies pystyy olemaan huutamatta ja syyttämättä:O Ja on vaan huolissaan siitä, onko toinen kunnossa:O Se vaatii kyllä semmoista henkisen kehityksen ja valaistumisen tilaa, että olen entistä lujemmin karujen jätkien fanikerhossa. Ja eikös muuten "jätkä" ole tuolla lapissa päin pelkästään positiivinen mainesana? Täällä etelässähän jätkät on pilanneet maineensa...
- Jermuxi tms.
oho. kirjoitti:
Ei kuulosta yhtään karulta.
Karu jätkä tekee mitä haluaa. Karun jätkän ei tartte olla epäkohtelias. Se olisi typerää käytöstä olla epäkohtelias vain sen takia, että esittää karua...Eikö?
- Jermuxi tms.
Paloma.se.co kirjoitti:
yleensä sellainen täkinallavärjöttäjä-Tiina. Vastakohdat kun vetävät yhteen ja karu jätkä tarvii sellaisen heikomman astian jota hänen oma erinomomaisuutensa peilautuisi vieläkin kirkkaammin.
Tuima-Tiina on on karun jätkän naispuolinen vastine. Sellaisen yleensä löytää Pankonpäällys-Eemelin keittiöstä, kaulin kädessä.
T.
PalomaÄlä sotke nykin ja hellan väliin-tarinaa karujen jätkien elämäntyyliin. Karut jätkät kulkee onnistuvien naisten seurassa.
- Jermuxi tms.
sun päiväuntas kirjoitti:
Jääkiekkoilia on kuule mies, löytyy potkua. raamitkin kohdallaan. Oikeanlaista itsetuntoo. Pelaa katsos joukkuepeliä. Tuntee nonverbaliikan. On jopa tunneälyäkin. minulla on sellainen poika. Ihan ite tehty.
Lainausmerkit kuules, lainausmerkit. He tahtovat usein sellaisen kiiltokuvapojan itselleen. Ei sillä ole mitään merkitystä onko se just jääkiekkoilija. Tsiiisus...mielikuvia.
- Jermuxi tms.
Puidenhalaaja kirjoitti:
Siis jos nainen ajaa auton kylkeen ja mies pystyy olemaan huutamatta ja syyttämättä:O Ja on vaan huolissaan siitä, onko toinen kunnossa:O Se vaatii kyllä semmoista henkisen kehityksen ja valaistumisen tilaa, että olen entistä lujemmin karujen jätkien fanikerhossa. Ja eikös muuten "jätkä" ole tuolla lapissa päin pelkästään positiivinen mainesana? Täällä etelässähän jätkät on pilanneet maineensa...
Virheitä sattuu liikenteessä ja jos kerran henkilövahinkoja ei tule, niin peltiä saa rahalla. Tottakai sellainen harmittaa, mutta mitäs noista.
Vaimo on joskus tärskäytellyt peltiä kasaan, mutta en sellaisesta ole hermoillut. Miksi pitäis? - Jermuxi tms.
vastaanottavainen kirjoitti:
minun suussani, karu jotenkin outo. Karua on lapin vaarat ,tunturit. Ei ankeita vaan sieluunkäypiä.
Jätkä on tosimies jos kouriinsa sylkäisee ja työhön ryhtyy tai sitten keskenkasvuinen turhan kuleksija.
Paikallislehden seuranhakupalstalla etsii karun karski mies. Jos en muuten ,niin saadakseni sanat selville haluaisin tavata.
Luontojani olen passaaja, siihen nousee vastakarvalle kun mies pitää itsestäänselvyytenä saamaansa , itse ei edes selänpesulle pyytämäti ala.
Joku kysyi jo : millainen on karun jätkän kumppani ?Ei mua kukaan passaa ja se tuntuisi ihan hölmöltäkin. On eri asia tilata vaikka siivooja taloon, mutta se onkin palkallista toimintaa, eikä passaamista.
Mä en minkään vässykän kanssa rupeis eleleen. Oma tahto kumppanilla pitää olla ja halua toteuttaa omia toiveitaan. - ei tuollaista miestä
Jermuxi tms. kirjoitti:
Älä sotke nykin ja hellan väliin-tarinaa karujen jätkien elämäntyyliin. Karut jätkät kulkee onnistuvien naisten seurassa.
kaikessa muussa paitsi löytämään ajoissa totuutta miesten puheista .
Mies puhuu - kun joku kuuntelee.
Tekeminen on sitten toinen juttu. - Jermuxi tms.
ei tuollaista miestä kirjoitti:
kaikessa muussa paitsi löytämään ajoissa totuutta miesten puheista .
Mies puhuu - kun joku kuuntelee.
Tekeminen on sitten toinen juttu.toisesta osapuolesta. En anna sen kuitenkaan määrittää oman elämäni kuvioita. Muut tehköön niinkuin parhaaksi näkee. En anna heidän sotkeentua mun elämään, enkä sotkeennu heidän.
Itseasiassa tää on tosi helppoa tälleen, mutta niin kai se on, kun sen oikeen osaa ottaa. - kovin tylsätyyppi
kun lukee sun juttuja ja tekee luonneanalyysin. Tiedätkö muuten että Mies joka ei koskaan räjähdä on suutari? Kyllä sinulla järkeä on, mutta mitä sinä sillä teet? Itse sinä et tarvitse ja nuoret eivät sitä huoli. Sanoisin tähän kuin entinen akka, Mieli menee, kieli kuluu, Persreikä väljenee.
- ylitseni kävelisit
Jermuxi tms. kirjoitti:
Ei mua kukaan passaa ja se tuntuisi ihan hölmöltäkin. On eri asia tilata vaikka siivooja taloon, mutta se onkin palkallista toimintaa, eikä passaamista.
Mä en minkään vässykän kanssa rupeis eleleen. Oma tahto kumppanilla pitää olla ja halua toteuttaa omia toiveitaan.Kas kun olin ensin koko ketjun lukenut ja asiaa pähtäilin siinä sitten kantiltani.
Onko se sitten passaamista tai mitä lie , mutta kun muut katsoivat telkusta jotakin mikä ei minulle luontunut saatoin kantaa iltapalan heille.
Ja hieroin hartioita jos näin hänen niskaansa keekoilevan.
Ja sille viikolle jolloin oli "hälyytysvuoro" tein ruokaa niin ettei tarvineet kun lämmittää.
Minun mielestäni mies ei miehistyyttään menetä vaikka antaa naisen paijata. Mutta sanansa kun syö... Tämäkään ei liittyne sinuun... - Jermuxi tms.
kovin tylsätyyppi kirjoitti:
kun lukee sun juttuja ja tekee luonneanalyysin. Tiedätkö muuten että Mies joka ei koskaan räjähdä on suutari? Kyllä sinulla järkeä on, mutta mitä sinä sillä teet? Itse sinä et tarvitse ja nuoret eivät sitä huoli. Sanoisin tähän kuin entinen akka, Mieli menee, kieli kuluu, Persreikä väljenee.
Ensinnäkään et sitä voi täällä tehdä näiden kirjoitusten perusteella, joten äläs aloita siinä kovin ihmeellisiä uhomaan. Jos vielä erehdyt kertomaan, että olet siinä joku ammattilainen, niin siinä vaiheessa kaikki jo tajuaa, että valehtelet.
Mies, joka ei koskaan räjähdä...Missä kirjoitukseni kohdassa sanon, että en koskaan hermostu. Kirjoitin useampaan kohtaan, että en jaksa hermoilla pienistä.
Jos sanot itsestäsi tuollaisia, kuten se entinen akka, niin anna mennä vaan. Eipä ole meikäläisen reikä. - Jermuxi tms.
ylitseni kävelisit kirjoitti:
Kas kun olin ensin koko ketjun lukenut ja asiaa pähtäilin siinä sitten kantiltani.
Onko se sitten passaamista tai mitä lie , mutta kun muut katsoivat telkusta jotakin mikä ei minulle luontunut saatoin kantaa iltapalan heille.
Ja hieroin hartioita jos näin hänen niskaansa keekoilevan.
Ja sille viikolle jolloin oli "hälyytysvuoro" tein ruokaa niin ettei tarvineet kun lämmittää.
Minun mielestäni mies ei miehistyyttään menetä vaikka antaa naisen paijata. Mutta sanansa kun syö... Tämäkään ei liittyne sinuun...Avaus olikin sellaisesta asiasta, että siellä on sellaisia ukonreuhkoja tarjolla, joka kaiken itselleen valmiina haluais. Se, että toisen ottaa jollain lailla huomioon, on ihan ok. Mitään kotihoitolaitosta ei meille olla kuitenkaan perustamassa.
- piikana
Olen passannut miehen. Kun olin nuori niin sehän kuului naisen tehtäviin. Alussa mieheni olisi halunnut auttaa jossain kotitöissä, mutta hänen sukunsa pani hänet järjestykseen. Siinä suvussa naisen osa oli tosiaan olla piika viimeisen päälle. En osannut kapinoida ja toisaalta se oli ikään kuin kunnia asia, että hoiti kodin ja lapset ja kävi vielä töissäkin. Sitä se rakkaus teettää.
Nyt, kaikki on jo mennyttä ja olen yksin on vähän vaikea kuvitella, että alkaisin kaiken alusta. Yksin ollessa oppii tavallaan itsekkääksi, mutta ehkä tähän ihanaan itsenäisyyteen minulla on jo oikeus.
Tunkua on ollut, mutta olen täysin tietoinen siitä miksi. Kukaan ei varmaan ole ollut minuun rakastunut tai edes ihastunut, vaan takana on ollut kylmä laskelmointi. Nämä eronneet tai karanneet miehet hakevat asuntoa ja täyshoitoa sekä korjausta ainaiseen rahapulaansa. Tämä ei ole pelkkää arvailua, vaan hyvin helposti todettavissa. Mies imartelee ja kehuu itseään, vaimo on juuri nakannut ulos asunnosta. Oli jo ties kuinka mones avioliitto tai avoliitto ja aina asunnon omistavan naisen kanssa. Ikuinen kitinä satunnaisesta rahapulasta ja yllätys menoista, mistä voi kyllä vetää selvän johtopäätöksen, mistä on kysymys. Miehet hakevat piikaa ja elättäjää.
En väitä, että eikö olisi muunlaisiakin miehiä, mutta tämän kaltaiset ovat jatkuvasti tyrkyllä.- Jermuxi tms.
Karut jätkät ei ole tyrkyllä. Tuollaiset luuserit saakin jättää uuninpankolle lämmittelemään.
- Juniperus
Niillä miehillä, jotka eivät käytännön töistä selviä, on paniikki löytää uusi taloudenhoitaja; heitä on kuitenkin vähän. Ne taasen, jotka selviävät, haluavat säilyttää sen vapauden, jonka ovat syystä tai toisesta saaneet.
Kahden huushollin säilyttäminen on hyvä ratkaisu, jos jonkinlaista vakisuhdetta kaipaa. Voidaan käydä sitten lainatöissä tarvittaessa, jolloin molemmat hyötyvät. - Pirre*
Juniperus kirjoitti:
Niillä miehillä, jotka eivät käytännön töistä selviä, on paniikki löytää uusi taloudenhoitaja; heitä on kuitenkin vähän. Ne taasen, jotka selviävät, haluavat säilyttää sen vapauden, jonka ovat syystä tai toisesta saaneet.
Kahden huushollin säilyttäminen on hyvä ratkaisu, jos jonkinlaista vakisuhdetta kaipaa. Voidaan käydä sitten lainatöissä tarvittaessa, jolloin molemmat hyötyvät.ratkaisu on hyvä, jos ei ole kustannuksista niin väliä.
Pirre* kirjoitti:
ratkaisu on hyvä, jos ei ole kustannuksista niin väliä.
niin silloin voi pitää kaikki tunteet siististi ja sopivasti virtuaalitasolla....
T. Paloma- poisheitetylle
Juniperus kirjoitti:
Kahden huushollin säilyttäminen on hyvä ratkaisu, jos jonkinlaista vakisuhdetta kaipaa. Voidaan käydä sitten lainatöissä tarvittaessa, jolloin molemmat hyötyvät.mihin mies pettyy ?
Soitan levyä I will survive ja häpeänkin tuhlattua elämää osaamatta nyt yksin jäätyäni nauttia niistä asioista , jotka jäivät "perheen jalkoihin"
Hämmästyttänyt muutenkin miehen muuttuva mieli. Aikoinani olin tarkka miten pukeudun ja saatoinpa hieman puuteroidakin. Kysyipä sitten muutaman vuoden kuluttua miksi pitää aina puleerata. Heitinpä sitten laittamisest sikseen ja sulauduin paremmin hänen ainaisiin farkkuihinsa. Kunnes reilu vuosi sitten kysyi miksi et koskaan viitsi meikata ?
Niinkö se menee: nainenkin voi olla mihelle (vain)jatke? - Puidenhalaaja
poisheitetylle kirjoitti:
mihin mies pettyy ?
Soitan levyä I will survive ja häpeänkin tuhlattua elämää osaamatta nyt yksin jäätyäni nauttia niistä asioista , jotka jäivät "perheen jalkoihin"
Hämmästyttänyt muutenkin miehen muuttuva mieli. Aikoinani olin tarkka miten pukeudun ja saatoinpa hieman puuteroidakin. Kysyipä sitten muutaman vuoden kuluttua miksi pitää aina puleerata. Heitinpä sitten laittamisest sikseen ja sulauduin paremmin hänen ainaisiin farkkuihinsa. Kunnes reilu vuosi sitten kysyi miksi et koskaan viitsi meikata ?
Niinkö se menee: nainenkin voi olla mihelle (vain)jatke?Minunkin mies silloin alkuvaiheessa aina kyseli että "miksi sinä aina naurat?". No, opettelin pois siitä pahasta tavasta. Sitten mies alkoi kysellä että "miksi sinä oot aina niin vihanen?".
- Pirre*
Paloma.se.co kirjoitti:
niin silloin voi pitää kaikki tunteet siististi ja sopivasti virtuaalitasolla....
T. Paloma, ei oisi yhtään kivaa :(
- Juniperus
poisheitetylle kirjoitti:
mihin mies pettyy ?
Niinkö se menee: nainenkin voi olla mihelle (vain)jatke?Voisi kuvitella, että meikin tarve vanhemmiten lisääntyy.
En minä osaa mitään yleispätevää syytä kenenkään mielenmuutoksiin sanoa, mutta eikö yleensä sanota, että naisen mieli on ailahtelevaisempi kuin miehen? En tiedä sitäkään, kummat niitä eroja enemmän hakevat, mutta ainakin tällä palstalla näyttävät useimmat olevan epäkelvon miehensä jättäneitä naisia. - Litukka.
Juniperus kirjoitti:
Voisi kuvitella, että meikin tarve vanhemmiten lisääntyy.
En minä osaa mitään yleispätevää syytä kenenkään mielenmuutoksiin sanoa, mutta eikö yleensä sanota, että naisen mieli on ailahtelevaisempi kuin miehen? En tiedä sitäkään, kummat niitä eroja enemmän hakevat, mutta ainakin tällä palstalla näyttävät useimmat olevan epäkelvon miehensä jättäneitä naisia.*pussaus partaasi*
Huhuu sinä yksinäinen yön kulkija, joko teillä siellä on pimeää - täällä on.
Hyvää yötä :) Juniperus kirjoitti:
Voisi kuvitella, että meikin tarve vanhemmiten lisääntyy.
En minä osaa mitään yleispätevää syytä kenenkään mielenmuutoksiin sanoa, mutta eikö yleensä sanota, että naisen mieli on ailahtelevaisempi kuin miehen? En tiedä sitäkään, kummat niitä eroja enemmän hakevat, mutta ainakin tällä palstalla näyttävät useimmat olevan epäkelvon miehensä jättäneitä naisia.joita tarvii tilkitä ja paklata useemmin? Joo, kyllä se varmaanniin on. Monet naiset ehkä ajattelevat että tässä iässä ei ulkonäkö enää merkitse mitään ja antsii olla, kun on tärkeempääkin tekemistä. Mutta....miehet ovat 100% visuaalisia olentoja (korjaa Juniperus jos olen väärässä) ja vaikka he sanovatkin että ulkonäkö ei merkitse niin oikeesti se kuitenki tekee niin.
T.
Paloma
- mikhaildenisov
etsin rakastajatarta jolla on tyyliä ja myös matkaseuraa!
- Puidenhalaaja
Oletpa sinä villillä tuulella heti aamutuimaan! Vai piika on ja rakastajatarta haetaan... Ja minä kun uskoin, että olet niitä viimeisiä uskollisia mohikaaneja:(
Onkohan täysikuu tai jotain, kun illalla valvotti ja silti heräsin näin aikaisin. Ja heti vaan nettiin... täytyy varmaan taas lähteä mökille vieroitushoitoon. Mutta mukavaa päivänjatkoa sinulle:D
- Hessukka
Eihän siitä mitään tule jos kaikkia passuutuksia
aletaan laskemaan ja ynnäämään yhteen. Mies
tekee useimmiten raskaimmat koti ja ansiotyöt,
olisi vain oikeus ja kohtuus jos nainen pitäisi
hyvänä hiukan passaamalla kotosalla, eikä
pyrkisi aina päälle päsmäriksi määräilemään. - yrittää
pesiytyä joku itseään pynttäävä vinkuja, lentää välittömästi pokat kaulassa pihalle tai vielä pidemmälle. Täällä mitään marttyyreja tai muita rätkättäjiä kaivata.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2131413- 961266
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan31057Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle15961Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?9918Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86890Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.58824- 32820
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest37748Oho! Esko Eerikäinen joutuu palaamaan "kalakukkokaupunkiin" - Tämä syy ei jätä kylmäksi!
Esko Eerikäinen on kyllä monessa mukana ja uskaltaa heittäytyä. Hatun nosto siitä! Eerikäinen palasi “kalakukkokaupunkii44744