Mitenkähän tuollainen turbo bimmeri liikahtais jos sattuis takaa-ajo tilanne oikeasti? Kuskilla vasta 1,2 romillee mittarin mukaan.
TURBO BIMMERI
2
1701
Vastaukset
- oletko finninaamainen lippi...
ihan vitun huono vitsi
oletko finninaamainen lippispää?- ollut
Ei tuo nyt niin huono vitsi ollut jos vitsi lainkaan.
Nuorempana itselläkin oli Suomen olosuhteisiin tarpeettoman suorituskykyisiä autoja, nyt on järki tullut mukaan ja huomannut että auton tehtävä on kuljettaa sisällä olijat paikasta a paikkaan b, siihen ei kovia tehoja vaadita.
Harrastaa toki saa mitä huvittaa, yleensähän ne rahat johonkin menevät kuitenkin. Itse käyn harrasteautolla kiertämässä rataa silloin tällöin, mutta normaali liikenteessä ajan sääntöjen mukaan.
Normaaliliikenteen seassa vieläpä kännissä kaahaamalla ei autoharrastajien etuja ajeta.
Sinänsä ikävä tapaus se yliajo, siinä tapahtumassa ei ole voittajia, kaikki osapuolet hävisivät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2182498Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka32109Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3171847- 951605
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois831495Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001240- 671170
- 251121
- 481027
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl731006