eli siinä tuli kysymys..onko Euroshopper-merkkinen mozzarellajuusto pastöroitua?? kun pakkauksessa ei sanota juuta eikä jaata. :-O uskaltaako syödä...tai no nyt kyllä syön kun ei muuta ole, mutta olisi silti hyvä tietää!
onko Euroshopperin mozzarella pastöroitua??
4
1693
Vastaukset
- .......
niin eli voit ihan hyvin syödä.. kysyin neuvolasta juuri niiden syömisestä, kun ovat suurta herkkuani niin siellä sanottiin että voi hyvin syodä kun se kuitenkin käy uunissa..
- kukkanen83
minä syönkin mozzarellaa aina raakana leivän päällä tomaatin kanssa! :-O Eli se ei käy uunissa...siksi mietin että onko tuo kyseinen juusto pastöroitua että uskaltaako sitä näin raakana syödä! Yleensähän tuotteissa lukee aineksissa että pastöroimaton/pastöroitu maito..mutta tuossa lukee vaan että maito! :-O
- 427827492837
kukkanen83 kirjoitti:
minä syönkin mozzarellaa aina raakana leivän päällä tomaatin kanssa! :-O Eli se ei käy uunissa...siksi mietin että onko tuo kyseinen juusto pastöroitua että uskaltaako sitä näin raakana syödä! Yleensähän tuotteissa lukee aineksissa että pastöroimaton/pastöroitu maito..mutta tuossa lukee vaan että maito! :-O
Heippa, tiäkkö mä oon kans törmänny ihan samaan juttuun ja se hämää tosi paljon. Mä oon ostanu vaan niitä mozarella juustoja, jonka pakkauksesta selviää että se on tehty pastoroituun maitoon. Oon kyl vahingossa syöny pari kertaa ihan maitoon tehtyy mozarella juustoakin..
- rv 29
syön itsekkin sitä mozzarellaa melkein päivittäin ... en siis aina lämmitä vaan syön leivän päällä tomaatin kans ... se on pastorisoitu. soitin ja kysyin. ja sehän on suomalaista mozzarellaa, niin et suomessa ei edes saa myydä mozzarelaa mikä ei oo pastorisoitua ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445805
- 455305
- 483698
- 133653
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903231- 313126
- 592874
- 572730
- 532380
- 381834