Terve, oiskohan jollakin lisätietoa Michaelin ja Freddien yhteisjutuista.. Ainakin State of shockista ja There must be more to life than this-kappaleista olisi kiva kuulla hieman taustatietoa. Jackson laulaa kyllä aika hienosti jälkimmäisen kappaleen:)
Michael Jacksonista..
5
444
Vastaukset
- Soul Brother
Noiden mainitsemiesi biisien lisäksi miehet työskentelivät myös Victory -biisin kanssa, jonka Jackson sittemmin julkaisi Mick Jaggerin kanssa. Aika moni tuntuu tykkäävän Jackon TMBMTLTT-versiosta, mutta henk. koht. en tykkää yhtään Michaelin äänestä tuolla biisillä. Johtunee kyllä varmaan siitä, että olen niin tottunut Freddien vahvaan 80-luvun ääneen ko. biisillä.
Miehethän olivat 80-luvun alussa läheisiä ystäviä ja Freddien piti olla vierailevana tähtenä Thriller -levyllä. Tarinan mukaan (jonka todenperäisyydestä en tiedä) yhteistyö päättyi, kun ikuista elämää etsivä Jacko ei hyväksynyt Freddien kokaiinin käyttöä... Mene ja tiedä..
YouTubesta löytyy ainakin tällainen Freddien haastattelu aiheesta:
http://www.youtube.com/watch?v=Vm2gu79sWM8- örkkisota
Kiitos näistä tiedoista.. Itseasiassa State of shock-biisikin löytyy Jacksonin ja Jaggerin yhteis-esittämänä.
- Soul Brother
örkkisota kirjoitti:
Kiitos näistä tiedoista.. Itseasiassa State of shock-biisikin löytyy Jacksonin ja Jaggerin yhteis-esittämänä.
Ööh, joo mulla tais mennä biisit sekaisin, eli taisikin olla juuri tuo State Of Shock se biisi, jota Freddie ja Michael työstivät yhdessä, mutta sitten lopulta Jaggerin kanssa Jackson sen levytti. Victoryn kohtalosta en tiedä, kun Jackon tuotanto ei ole hirveän tuttua minulle. Ehkä joku tietää, josko biisi on jossain muodossa jossain julkaistu?? Tietääkseni ei. Ainakaan versiota jolla Freddie olisi mukana, ei olla julkaistu.
- en tiedä
Soul Brother kirjoitti:
Ööh, joo mulla tais mennä biisit sekaisin, eli taisikin olla juuri tuo State Of Shock se biisi, jota Freddie ja Michael työstivät yhdessä, mutta sitten lopulta Jaggerin kanssa Jackson sen levytti. Victoryn kohtalosta en tiedä, kun Jackon tuotanto ei ole hirveän tuttua minulle. Ehkä joku tietää, josko biisi on jossain muodossa jossain julkaistu?? Tietääkseni ei. Ainakaan versiota jolla Freddie olisi mukana, ei olla julkaistu.
Ei ole taittu julkaista, tosin The Jacksons pisti seuraavan levynsä nimeksi Victory, mutta itse nimikappaletta sillä ei ole
http://en.wikipedia.org/wiki/Victory_(album) - Valkopälvitauti
Soul Brother kirjoitti:
Kyllä toi State of shock-biisikin kuulostaa paremmalta Mercuryn/Jacksonin duettona kuin Jaggerin/Jacksonin.. Mutta sehän mielipidekysymys. Jackson 5 tai The Jacksonshan julkaisi sen Victory-levyllään oisko ollut 80-luvun puolessa välissä ja tais mennä listaykköseksi USA:ssa, jos muistan oikein.. Mut eiköhän kaikki missä Michael oli mukana mennyt silloin ykköseksi:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial281838Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571802Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3541574- 1501207
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2131164Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 111024
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt5999- 285995
Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49948