Heippa.
Olen tässä harkitsemassa linnun/lintujen hankintaa, ja nyt mielessä pyörii mikä olisi sopiva laji.
Haluaisin linnun olevan seurallinen ja helposti kesyyntyvä, eikä sen pitäisi tarvita kovin paljoa tilaa.
Aloittelijalle sopiva laji?
kiinnostunut-
1
554
Vastaukset
- -M-
Undulaatti (tai pari) noihin kriteereihisi ehkä parhaiten sopisi. Neitokakadukin muuten, joskin se vaatii jo kohtalaisen kokoisen häkin (esim noin 100 x 70 cm pohjaltaan). Mitä sitten tuo "ei paljon tilaa" tarkkaan ottaen sinun kohdallasi tarkoittaakaan, unduhäkillekin pitää tilaa varata vähintään se 70x50cm ja pahitteeksi ei ole pieni istuinpuu jossain toisessa nurkassa huoneistoa vapaalennätyksiä varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3638093Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1592372Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60833- 24795
- 64792
- 55783
- 66760
- 46746
- 11726
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss68683