Hei
Tarkoituksemme on vuokrata ensi kesänä talo Tanskasta viikoksi. Vuokrattavia kohteita löytyy paljon netistä, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Missäpäin Tanskaa kokemuksenne mukaan eniten nähtävää/tekemistä lapsille, missä kivoja kaupunkeja tai kyliä jne. Kaikki matkavinkit toivottuja. Kiitos etukäteen!
Talo viikoksi Tanskasta
3
1306
Vastaukset
- Tanska..
Koko Tanska on kyllä tosi hieno paikka, uskomattoman upeaa joka puolella.
Olin kerran viikonlopun leirintäalueella Själlannin länsirannalla, Helsingöristä länteen Kattegatin rannalla. Nimeä en muista, mutta oli tosi mukavaa seutua. Siellä oli paljon mökkialueita vähän matkaa rannalta. Tanskassa yleensäkään mökit eivät ole aivan rannalla, vaan dyynien takana puiden katvessa. Näin rannat jäävät vapaaseen käyttöön kaikille.
Sieltä ei ole pitkää matkaa Köpenhaminaan tai muuallekaan. Nähtävää riittää joka puolella. - Rilera
Själlandilla riittää nähtävää viikoksi. toinen hyvä paikka matkailla lasten kanssa on Århusin pohjoispuolella oleva Djursland. Legoland on sieltä parin tunnin ajomatkan päässä, päivseltään pääsee käymään, Århus Tanskan toisiksi suurimpana kaupunkina tarjoaa kaupunkitunnelmaa ja Den Gamle Byn. Eli jos kaipaatte rauhallisempaa paikkaa kuin pääkaupunkiseudun ja silti tekemistä, on Jyllannin niemimaan länsiosat hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1481997Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3041691- 931547
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001180Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois761162- 671120
- 221027
- 48987
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl73936Maalaisliiton nuorilta paljon puhuva idea
Taas vongataan lisää tukea... kehdosta hautaan! Maalaisliiton nuoret aka Keskustanuoret haluaa Suomeen valtiollisen dei23907