Hei
Tarkoituksemme on vuokrata ensi kesänä talo Tanskasta viikoksi. Vuokrattavia kohteita löytyy paljon netistä, mutta olisi kiva kuulla muiden kokemuksia. Missäpäin Tanskaa kokemuksenne mukaan eniten nähtävää/tekemistä lapsille, missä kivoja kaupunkeja tai kyliä jne. Kaikki matkavinkit toivottuja. Kiitos etukäteen!
Talo viikoksi Tanskasta
3
1232
Vastaukset
- Tanska..
Koko Tanska on kyllä tosi hieno paikka, uskomattoman upeaa joka puolella.
Olin kerran viikonlopun leirintäalueella Själlannin länsirannalla, Helsingöristä länteen Kattegatin rannalla. Nimeä en muista, mutta oli tosi mukavaa seutua. Siellä oli paljon mökkialueita vähän matkaa rannalta. Tanskassa yleensäkään mökit eivät ole aivan rannalla, vaan dyynien takana puiden katvessa. Näin rannat jäävät vapaaseen käyttöön kaikille.
Sieltä ei ole pitkää matkaa Köpenhaminaan tai muuallekaan. Nähtävää riittää joka puolella. - Rilera
Själlandilla riittää nähtävää viikoksi. toinen hyvä paikka matkailla lasten kanssa on Århusin pohjoispuolella oleva Djursland. Legoland on sieltä parin tunnin ajomatkan päässä, päivseltään pääsee käymään, Århus Tanskan toisiksi suurimpana kaupunkina tarjoaa kaupunkitunnelmaa ja Den Gamle Byn. Eli jos kaipaatte rauhallisempaa paikkaa kuin pääkaupunkiseudun ja silti tekemistä, on Jyllannin niemimaan länsiosat hyvä valinta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111658Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411415- 541143
- 581063
- 721015
- 106932
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva54930Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53860- 82840
- 31774