Tehdä tekemättömäksi

Celencelen

Jos saisit tehdä tekemättömäksi yhden tekemäsi virheen elämässäsi, niin mikä se olisi?

17

1111

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • enkeli1/3

      vaihtaisi pois,...

      • #vaihtaisin#

        tai ainakin nyt tuntuu siltä, myöhemmin ehkä paremmalta.
        Sillä tiedän, että jokaisella tapahtumalla elämässä on tarkoituksensa.
        Mutta silloin, kun sattuu, kuin nyt, vaihtaisin, kaikki.
        Enkä ...
        Paskat.
        Kun sitä toivoo, itselleen parempaa, saakin vain kuormallisen lietettä niskaansa, ei paljon naurata.
        Mutta, menköön, niinhän se menee, kuin sen on tarkoituskin mennä .........
        Tosille parempaa.


      • #vaihtaisin# kirjoitti:

        tai ainakin nyt tuntuu siltä, myöhemmin ehkä paremmalta.
        Sillä tiedän, että jokaisella tapahtumalla elämässä on tarkoituksensa.
        Mutta silloin, kun sattuu, kuin nyt, vaihtaisin, kaikki.
        Enkä ...
        Paskat.
        Kun sitä toivoo, itselleen parempaa, saakin vain kuormallisen lietettä niskaansa, ei paljon naurata.
        Mutta, menköön, niinhän se menee, kuin sen on tarkoituskin mennä .........
        Tosille parempaa.

        tosi pahalta, mitä sulle oikein sanoiskaan..:/


      • #vaihtaisin#
        Pirrejuupas kirjoitti:

        tosi pahalta, mitä sulle oikein sanoiskaan..:/

        oikein nyt mikään auta!
        Itsekseen vaan itkeskellä, se lienee ainut konsti.
        Kun sielun,
        pienen pieniä palasia keräilee ja yritää liimailla???
        niin voi sattua vielä lisää.....

        Ehkä en tänään jaksa, jatkan huomenna, jos löydän oikeaa liimaa :(


      • Pirre*
        #vaihtaisin# kirjoitti:

        oikein nyt mikään auta!
        Itsekseen vaan itkeskellä, se lienee ainut konsti.
        Kun sielun,
        pienen pieniä palasia keräilee ja yritää liimailla???
        niin voi sattua vielä lisää.....

        Ehkä en tänään jaksa, jatkan huomenna, jos löydän oikeaa liimaa :(

        Halaan sinnuu..ei kai ole oikein apua mutta..kun ei tässä muutakaan.:/

        Itku ja aika, siinäpä ne lääkkeet taitaa olla..vereslihalla olevaa ei kannata liikuttaa, eikä liimailla.


      • #vaihtaisin#
        Pirre* kirjoitti:

        Halaan sinnuu..ei kai ole oikein apua mutta..kun ei tässä muutakaan.:/

        Itku ja aika, siinäpä ne lääkkeet taitaa olla..vereslihalla olevaa ei kannata liikuttaa, eikä liimailla.

        halauksestasi ja viisaista sanoistasi.
        Tulin niistä hieman iloisemmaksi :)


      • enkeli1/3
        #vaihtaisin# kirjoitti:

        oikein nyt mikään auta!
        Itsekseen vaan itkeskellä, se lienee ainut konsti.
        Kun sielun,
        pienen pieniä palasia keräilee ja yritää liimailla???
        niin voi sattua vielä lisää.....

        Ehkä en tänään jaksa, jatkan huomenna, jos löydän oikeaa liimaa :(

        Ihan,kun olisin leuhkinut kaiken olevan niin loistavasti.EI,EI ole niin.

        Lämpimiä ajatuksia ja iso hali !
        Parempaa huomista.


      • #vaihtaisin#
        enkeli1/3 kirjoitti:

        Ihan,kun olisin leuhkinut kaiken olevan niin loistavasti.EI,EI ole niin.

        Lämpimiä ajatuksia ja iso hali !
        Parempaa huomista.

        On positiivista ja minunkin mieltäni nostavaa, kun tiedän, että kulman takana voi olla minullekin
        parempi päivä, on ihanaa huomata, että ihmisillä on empatiaa, kanssa sisarilleen :)


    • on tosi vaikea juttu...Jättäisin sen mokan poiskolme vuotta sitten,kun en lähtenyt kotonani käymään..Olisin ehinyt vielä viimeisen kerran puhumaan äitini kanssa..

      • Pirre*

        en jäänyt isän vierelle yöksi - aamulla häntä ei enää ollut; harmittaa kun sairaanhoitajat eivät voineet sanoa että tilanne on niin kriittinen..en minä arvannut.


    • Laurelia

      ...sanomatta/tuomiotani julistamasta kenenkään toisen ihmisen elämisen suhteen.Kävelen vain omissa kengissäni enkä ole kokenut kuin omaa elämääni joten en kykene arvostelemaan kanssakulkijoitani.

    • sirpa-leena risukossa

      Kihlat jättäisin väliin. Olisi kahdeksan vuoden farssi jäänyt vain episodiksi.

      Aina kun märehdin omia kolhujani saan soiton siskoltani ja saan huomata kuinka asiat suhteutuvat oikeaan mittaansa.

      Minä olen terve ja ainoa mitä murehtisin on hänen jaksamisensa taistelussaan sairaaloita ja lääkärien piittamattomuutta vastaan.

    • jotka oisivat voineet paremminkin mennä tai olla vallan tekemättä. Kaikella on kuitenkin tarkoituksensa, näin uskon. Aika parantaa haavat ja asettaa asiat tärkeysjärjestykseen. Tulet huomaamaan että kaikki tapahtuu oikeassa järjestyksessä ja oikeaan aikaan, vaikka joskus tulee olo, ettei missään ole mitään järkeä. Voimia sinulle

    • *nainen*

      Avioeroni ex-miehestäni, sen jättäisin tekemättä jos voisin. Erosta aikaa jo 9 vuotta.

      Asiasta voisin kirjoittaa yhden kirjan verran,mutta sen asian peruuttaisin ilman muuta.

      Tässäpä syy, miksi kuljen edelleen yksin,siihen mitään lisäämättä ja siitä mitään poistamatta!!!

      Niin paljon on elämä eron jälkeen rassannut koko perheen elämää.

    • elämäni...

      Vaihtaisin kaiken muun paitsi en lastani.Muut asat elämässäni joutasi poistoon, surutta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1889
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      131
      1320
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      927
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      344
      862
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe