Moikka!
Apua ja vinkkejä otetaan vastaan. Pitäisi järjestää teemabileet aiheena Italia kaverille. Ideoita pukeutumisen, ruokien ja koristeluiden suhteen?
Teemabileet aiheena Italia!
4
4462
Vastaukset
- etsiä tietoa
itse. Oiskos asiallista mennä Italia-sivuille vaikkapa.
- Asjantuntia
Tässä aito italialainen ruokasivusto:
http://www.mangiarebene.net- roomalaisiksi gladiaattoreiksi
ja listiä toisenne..ei vaiskaan, miten ois ristiinnaulitseminen, tai muut roomalaiset sirkushuvit leijonineen?
- vastauksia
pukeutuminen:
Pukeutukaa mustiin peruukkeihin ja miehille puku päälle ja valkoinen kauluspaita ja mustat housut, kultakoruja kaulaan ja käsiin
tai vaihtoehtoisesti italialainen pelipaita päälle tms.
Naiset voisi pukeutua naisellisesti, mustaa peruukkia edelleen jne. röyhelöhametta tai kohtalokasta mustaa ja punaiset huulet
koristelu
Punavalkoruudulliset pöytäliinat tms käyttäkää punavihreävalkoista väriä maan lipun mukaan
ruoka
italialaisia viinejä, pastaa, pizzaa, lasagnea, tomaattia kaikissa muodoissa.
Eiköhän se siitä :-)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1938696
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264858- 504308
- 623867
- 513246
- 503060
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.542790Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432511
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422415