kala ja vesimies

toivotontako???

onko näillä kahdellla mitään tulevaisuutta, kun kaikki sanoo että ei kala (N) vesimies (M)

9

1937

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toiminut..

      ainakaan itselläni. Just päättyi tuonlainen kuvio omalta osaltani. Kala- nainen olen.

    • Tutkimusmatkailija

      sille annetaan mahdollisuus ja tehdään töitä sen onnistumiseksi....

      Näin se menee - ei siinä horoskoopit mitään paina =)

      • angi

        Laitappas Lumi kesään miten käy?


    • loistavasti

      Itse olen vesimies n ja mieheni kalat m.Olen suhteeseemme enemmän kuin tyytyväinen.Alussa toki oli sopeutettavaa kun vesimiehenä en kaipaisi ihan niin paljon läheisyyttä kuin kalat mutta niin se vaan on mennyt,että kalaseni on saanut minut "hellyyskoukkuun".;)
      On ihanaa kun on mies joka puhuu ja pussaa!
      Välillämme on jokin selittämätön yhteys ollut alusta lähtien...onko se sitten "Se jokin".
      Kyllä horoskooppimerkeissä on muutakin kun vain se aurinkomerkki.Ehkäpä meillä sitten on muut merkit kohdallaan.;)
      Tsemppiä!

    • KalaN

      Meistä minä (nainen) olen kala ja mies vesimies. Tavattiin 17-vuotiaina, ollaan jo pitkään asuttu yhdessä ja hyvin toistaiseksi on sujunut.

      Välillä voi olla vaikeaa kun itse on niin tunteikas ja ailahtelevainenkin ja toinen ei tunnu reagoivan mitenkään mihinkään. Toisaalta sama järkähtämättömyys auttaa itsensä uudelleen kasaamisessa kun tietää, että toisen tukeen voi luottaa.

      Ja vaikka horoskoopeissa tuntuu olevan jotain perää, en silti lähtisi toista hylkäämään pelkän huonosti sopivan horoskooppimerkin takia. Kaikkihan me täällä yksilöitä ollaan kuitenkin... :)

    • tulevaisuutta,

      ainakaan yhdessä ei ole luvassa.
      Oma kokemus onkin ikävä juttu.
      Toivonkin,ettei oltais koskaan edes tavattu. :/

      • loppu eroon

        Kala(N) ja vesimies(M) eijeijei!!! Vesimiehet kun näyttää olevan hieman hermoheikkoo porukkaa (ei saa loukkaantuu, en mä pahalla) ni vaatii pitkää pinnaa kattoo toisen kiukuttelua ihan pienistäkin asioista. Pidemmänpäälle sitä ei jaksa enää... Muutama tyttökaverikin samaa vesimiesmerkkiä, ja sama tuittupäisyys vaivaa ystävyyssuhdetta. Mut ei niin paljon et ystävyys loppuisi!! Ja hei, yksilöitä kuitenkin. =)


      • VasimiesM
        loppu eroon kirjoitti:

        Kala(N) ja vesimies(M) eijeijei!!! Vesimiehet kun näyttää olevan hieman hermoheikkoo porukkaa (ei saa loukkaantuu, en mä pahalla) ni vaatii pitkää pinnaa kattoo toisen kiukuttelua ihan pienistäkin asioista. Pidemmänpäälle sitä ei jaksa enää... Muutama tyttökaverikin samaa vesimiesmerkkiä, ja sama tuittupäisyys vaivaa ystävyyssuhdetta. Mut ei niin paljon et ystävyys loppuisi!! Ja hei, yksilöitä kuitenkin. =)

        Aika hyvin kuvasit vesimiestä parilla sanalla, ja siinä sivussa kala naisen tunteita mokomasta toiminnasta.

        Meillä kala vesimies suhde kestänyt jo 12v, mutta sitä en sano etteikö olis ollut vaikeeta sopeutua. Se on myös omasta halusta kiinni, paljon pitää tehdä suhteen eteen. Kala naisena olen huomannut että sellinen on-off-kuulo on hyvä vesimies-miehen kanssa eläessä.

        Eli tässä suhteessa se ei ole vaimo joka nalkuttaa....


    • Täydentävät tekijät

      Samankaltaisuudet yhdistää ja erilaisuudet täydentää. Tahtoa hyvään yhteispeliin kaikki aina tarvitsevat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe