kalapaikka.
Vastaukset 16
- siikoja?
Mitä kaloja sieltä voisi saada?
Onko sinne istutettu kirjolohia tai siikoja?- Jukka
ei onkilampi ole kenenkään kalaallas,siellä on luontaisesti ahventa,haukea,särkeä niitä saa matoonkella pyytää ilman mitään lupaa.
- saa paikallisesta
urheilu liikkeestä H.veeltä ja k.mäen huoltamolta. On istutettuo kirjolohta. Onki mies tarvii luvan kyös.
- Kalastaja
Meillä on onkilampi kotona on niin mukava käyvä
muutaman kerran viikossa ongella - Lupa oli?
Paljonkos lupa maksoi ja saitkos ite
saalista ja minkä verran?- Jukka
on istutettu turvesillan kohalle kirjolohta tänä kesänä ,vaan eipä tuo taija iskeä hauki uistimiin,enpä halua lohta edes pyytää.hauki on paljo mukavampi saaha.
Onkilampi sijaitsee?Onko se naisten jalkovälissä?
- On se hyvää
Missäpä se muuvalla näin kesän aikana ainakin
5 viisi kertaa viikossa täytyy käyvä onkimassa
toisinaan monestikkin päivässä - ilimotit eilen
ennen kumitusta usiampaan kertaan, että se on Kärsämäellä Ojalehossa.
ilimotit eilen kirjoitti:
ennen kumitusta usiampaan kertaan, että se on Kärsämäellä Ojalehossa.
kyläkirjassa mainitaan kyllä jokin ONKILAMPI-niminen
lampi,mutta en tiedä onko kyseessä sama lampi jota kysyjä tarkoittaa.
- Anonyymi
ainakin yksi lampi, jonka nimi on Onkilampi tai Lehmon lampi
- Anonyymi
Saapiko verkolla kalastaa . Lehmon onkilamella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saapiko verkolla kalastaa . Lehmon onkilamella.
Minkä lajin kaloja on lehmon onkilammessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lajin kaloja on lehmon onkilammessa.
Saapik katiskalla kalastaa lehmon onkilammella talvella.
- Anonyymi
Jussi ei ole nähnyt onkilampea koskaan livenä
- Anonyymi
Jussi on tosimies ainut koko hoopolassa koska kirjoittelee omalla nimellä . muut pelkkiä pellejä, minä itsekin
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 791293
Viesti sinulle
Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️48992Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?17929- 71847
- 82821
- 151764
Miksi meille jäi
Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk40752- 68741
Mitä sinulle on tapahtunut lapsena
Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)80739Haluan purkaa vielä tuntemuksia
Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei21707Rakas, rakkaampi, rakkain
Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m121615- 59611
Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.
Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k203608Sara Sieppi ja hissi tänään
Voi helvetin helvetti. Nytkö tätä naikkosta täytyy palvoa ja antaa etuoikeus hissiin, kun hän on vääntänyt kakaran maail115565- 102564
Persujen Puhoksen retki
Perussuomalaiset olivat tehneet turistibussimatkan Puhokseen. Tosin raukat olivat niin peloissaan, etteivät uskaltaneet187556- 90538
Ketä ajattelen
kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v18520Työttömän miehen ihmisarvo
..parisuhdemarkkinoilla on olematon. Työtön mies on naisille ihmisjätettä, varsinkin jos sattuu olemaan vielä kunnolline123520YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.
Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene25476