onkilampi

aikasiisti

kalapaikka.

16

3278

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siikoja?

      Mitä kaloja sieltä voisi saada?
      Onko sinne istutettu kirjolohia tai siikoja?

      • Jukka

        ei onkilampi ole kenenkään kalaallas,siellä on luontaisesti ahventa,haukea,särkeä niitä saa matoonkella pyytää ilman mitään lupaa.


      • saa paikallisesta

        urheilu liikkeestä H.veeltä ja k.mäen huoltamolta. On istutettuo kirjolohta. Onki mies tarvii luvan kyös.


    • Kalastaja

      Meillä on onkilampi kotona on niin mukava käyvä
      muutaman kerran viikossa ongella

    • Lupa oli?

      Paljonkos lupa maksoi ja saitkos ite
      saalista ja minkä verran?

      • Jukka

        on istutettu turvesillan kohalle kirjolohta tänä kesänä ,vaan eipä tuo taija iskeä hauki uistimiin,enpä halua lohta edes pyytää.hauki on paljo mukavampi saaha.


    • Onkilampi sijaitsee?Onko se naisten jalkovälissä?

      • On se hyvää

        Missäpä se muuvalla näin kesän aikana ainakin
        5 viisi kertaa viikossa täytyy käyvä onkimassa
        toisinaan monestikkin päivässä


      • ilimotit eilen

        ennen kumitusta usiampaan kertaan, että se on Kärsämäellä Ojalehossa.


      • ilimotit eilen kirjoitti:

        ennen kumitusta usiampaan kertaan, että se on Kärsämäellä Ojalehossa.

        kyläkirjassa mainitaan kyllä jokin ONKILAMPI-niminen
        lampi,mutta en tiedä onko kyseessä sama lampi jota kysyjä tarkoittaa.


    • Anonyymi

      ainakin yksi lampi, jonka nimi on Onkilampi tai Lehmon lampi

      • Anonyymi

        Saapiko verkolla kalastaa . Lehmon onkilamella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saapiko verkolla kalastaa . Lehmon onkilamella.

        Minkä lajin kaloja on lehmon onkilammessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä lajin kaloja on lehmon onkilammessa.

        Saapik katiskalla kalastaa lehmon onkilammella talvella.


    • Anonyymi

      Jussi ei ole nähnyt onkilampea koskaan livenä

    • Anonyymi

      Jussi on tosimies ainut koko hoopolassa koska kirjoittelee omalla nimellä . muut pelkkiä pellejä, minä itsekin

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1044
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      495
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe