Mikäpäs sitä on noin hoikkana ja kauniina, kuten Katri on, niin esiintyä linkin mukaisissa asuissa.
http://www.iltalehti.fi/viihde/200707076323732_vi.shtml
Eipä muuten moni kyllä siihen pysty,
kun on lihavia ja lössähteneitä ropaltaan.
Kaunis ja rohkea Katri-Helena
10
2567
Vastaukset
- Sarvijaakkoo
Katrista tulee kohtuullisia valokuvia,mutta kauneutta hänessä ei erikoisemmin ole. Tavanomaisuus on sitäkin selvempää.
- on sanonta
näin on
- Eero JI
Olen täysin kirjoittajan kanssa samaa mieltä. Katrissa on ulkoista kauneutta kuten pukeutuminen, sekä sisäistä se että ajatukset ja puheet ovat hillittyjä !
- kappaleista
on tämä Katrin laulama,
"Kun yhdessä näin käsikkäin kuljettiin,
vaan katsottu ei tuleviin murheisiin,
"On muistot kuin kukkia varrella tien.."
Ihan kylmät väreet tulee, kun se kuuluu radiosta. - Ei kauniimpaa
kappaleista kirjoitti:
on tämä Katrin laulama,
"Kun yhdessä näin käsikkäin kuljettiin,
vaan katsottu ei tuleviin murheisiin,
"On muistot kuin kukkia varrella tien.."
Ihan kylmät väreet tulee, kun se kuuluu radiosta.Kyllä näin on ja kappale Ei kauniimpaa.
- kuin
minä. ja tykkään Katri helenasta laulajana vielä enemmän!
- tohmajärveltä
katri on kaunis ja niin on tämäkin laulu ja sen sisältö on koskettava, olen ollut katrin konserteissa ei voi olla kyyneleitä vuodatamatta,todella hieno esiintyjä. kaikkea hyvää katrille.
- on kuin
minä. Ja tykkään Katri Helenasta laulajana vielä enemmän!
- Metri-Helena
on vanhentunut tyylikkäästi,mutta laulajana en ole häntä koskaan arvostanut.Ääni on ohut kuin sirkkelillä ja vibraaton,(ks.kummeli),käyttö on aivan posketonta ajoittain.
En kuuntele vapaaehtoisesti.
Tämä on tietysti vain minun vaatimaton mielipiteeni.
Jonka näin julkisaatan...
- löytää voi en...
Kaunis ja nuorekashan tuo Katri on tuon ikäiseksi mut älä, pliis, yhdistä Katria Kauniisiin ja rohkeisiin, kun satun vihaamaan kyseistä sarjaa silmittömästi >¤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.854598- 1643552
- 533149
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1981967- 321799
- 461783
- 241763
- 571704
- 181611
- 191607