Olen lähdössä ensimmäistä kertaa Mallorcalle, Alcudiaan ja majoittaudumme El Lago nimiseen hotelliin. Olisiko jollain kokemuksia Alcudian lomakohteesta ja El Lagon hotellista?
- Hotellin sijainti palvelujen, kauppojen yms. suhteen kiinnostaisi? Hintataso ruokakaupoissa ja ravintoloissa?
- Jossain on sanottu että liikenteen melu voi haitata. Onko tämä "todellinen" ongelma?
- Millaiset ostosmahdollisuudet Alcudiassa?
- Onko hotellissa mahdollista aamiaiseen, vai pitääkö keitellä itse omat aamukahvinsa? Lomalla olisi mukava herätä valmiille ;)
- Liikenneyhteydet Alcudian ulkopuolelle, esim. Palman kaupunkiin? Autoa ei ole mahdollista vuokrata joten pääseekö bussilla miten helposti liikkumaan? Entä lippumaksut?
Alcudia/El Lago
5
2750
Vastaukset
- tytti79
Eikö todella kenelläkään ole kokemuksia/kommentteja El lago hotellista ja Alcudiasta. Olisi todella kiva ensikertalaisena Mallorcan matkaajana saada toisten vinkkejä.
- Kirtsu
Palasimme Alcudiasta viime lauantaina. Emme olleet El Lago-hotellissa, joten sen tasosta ym. en osaa sanoa. Hotellimme Waikiki oli aika lähellä ja ainakin meidän mielestämme paikka oli hyvä.Jos huone sattuu olemaan jonkun brittipubin vieressä, niin voi olla vähän meluista n.puoleen yöhön asti. Ostospaikkoja tällä alueella on riittämin,ei huolta! Itse vuokrasimme auton kolmeksi päiväksi, kiersimme saaren Palmaa ja kaikkia ostoskeskuksia myöten. Bussia emme siis itse käyttäneet,mutta kulkuyhteydet ovat hyvät. Paikanpäällä saa hyvin tietoa oppailta ja kaikista hotellilla olevista lehtisistä. Ei muuta kun hyvää matkaa ja hauskaa lomaa! Me ainakin olemme tyytyväisiä lomaamme! Niin ja käykää syömässä lähellä hotellianne olevassa "varraspaikassa"!
- Le1jonaemo
Palasimme Alcudiasta 3 vkoa sitten ja pelkästään hyviä muistoja jäi! Ko. hotellia en tunne, koska majoitumme itse toisaalla mutta kahvista tuli mieleen, että jos ostat sitä hotelliin, kannattaa katsoa mistä sitä ostaa. Itse kauhistelimme kahvipaketin hintaa (Gevalia) hotellin Supermarketissa: 9,50€!!
Tavallisesta supermarketista löytyi jo sitten hieman normaalimpaan parin euron hintaan.. Monesta nurkasta löytyy Suomestakin tuttu SPAR-Market, mutta meitä ainakin opas varoitteli ketjun kalleudesta.
Meitä ainakaan liikenteen melu ei haitannut lainkaan, ei sitten ollenkaan. Emme käyttäneet bussia, mutta yhteydet esim. Palmaan olivat hyvät ja busseja meni usein (olivat tosin aika täysiäkin..) - El Lago
Olen myös ensimmäistä kertaa menossa Alcudiaan ja El Lago hotelliin. Olisin kovasti kiinnostunut kuulemaan kommentteja siellä käyneiltä. Hotellista ja sen ympäristöstä, kaupoista ja kulkuyhteyksistä.
- don luis
että hotellinne on n.s. pääkadun varrella,siitä siis hyvät ja huonot puolet,kaikki on melko lähellä,hulinaa riittää.ranta on siltäkohtaa ehkäpä leveimmilään,muuten ranta täyttyy tuossa klo 10 tienoilla jonka jäkeen ei tahdo löytyä pyyhkeen kokoista vapaata tilaa.palmassa kannattaa käydä,jollei vuokra-autolla niin matkanjärjestäjä saattaa tehdä ostosretken joka vie oleellisiin paikkoihih,eikä tarvii itse etsiä.myös muita retkiä kannattaa harkita,näkemistä riittää.me vuokrasimme aikoinaan auton vuorokaudeksi siten,että vuokraus alkoi,vaikkapa klo 17.00 illasta ja ajoimme palmaan ja seuraavana päivänä kiertelimme saarta ja luovutimme auton taas klo17.00.tämä toimi erinomaisesti,ja vain vuorokausihinnalla.
hyvää matkaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073