kellään kokemuksia kyseisten merkkien välisestä suhteesta? mitä hyvää mitä huonoa? eikös usein sanota että härkä-skorppari -pari toimii, mutta mites menee oikeesti..? tämä härkämies jonka kanssa minulla säpinää, on melkoinen pelimies.. naisia ollut joka sormelle ja kun vanha jää, on heti uusi tilalla. seksi on härälle kuin addiktio. kumminkin herkkä ja hellä mies ja taituri sängyssä. lempemme leiskahti yhtäkkiä melkeinpä. molemmat kävivät kuumana kuin hella!
voiko naistennielijä-härän taltuttaa yhden naisen mieheksi, uskolliseksi rakastajaksi? itse olen äärettömän uskollinen. olen kohta jo päälakeani myöten hulluna hauskan höpsöön härkämieheen, mitä muuta voin tehdä kuin napata härkää sarvista!!?
härkä (M) ja skorpioni (N)?
4
1427
Vastaukset
- Nimetön
toimii hyvin ja yritä kertoa että hän ei tarvitse toista kuin vaan sinut. ei kannata yrittää saada häntä mustasukkaiseksi. ei ainakaan minua olen härkä ja se vaan ärsyttää ja silloin tekee mieli toista naista joka ei leiki tunteilla.
- skorppeliooni
...mulla härkä miehenä ja toimii ja ei toimi.
Minun härkäni vaatii miltein täydellistä luottamusta ja on kyllä uskollinen.
Ainoo mikä meillä mättää on tuo hänen ikuinen kilpailuviettinsä. Liekö sit jotain omaa itsetuntonsa kohentamista vai mitä... Molemmat olemme tavalla tai toisella perfektionisti luonteita ja sen suhtee meillä tulee kyllä pikku riitojakin välillä. Härkä ei hyväksy minkäänlaista kritiikkiä itsestään vaan kääntää aina asian niin että syyllinen löytyykin loppujen lopuksi minusta itsestäni...jollei muuten niin kaivaa vanhat jutut esiin ja alkaa nitä taas miljoonanteen kertaan vatvoa. Ei kestä siis tippaakaan edes rakentavaa kritiikkiä...suoraan ei välttämättä sano aina mitä ajattelee vaan vittuilee rivien välistä...
Muuten kyllä ihan sopiva ja ainahan kaikilla kait omat ongelmansa on...mut näin meillä. - härkä
ei mitää tulevaisuutta..taistelin skorpparin kans ja se oli ihan hirveää...välillä taivaisiin ja sitten maan alle syvälle...aivan mahdoton suhde..nämä eivät todellakaan passaa yhtään...nyt vierellä ihan jouskari..
- ARTEMIS59
Lyhyt episodi härkämiehen kanssa, sama juttu, mieletön eroottinen lataus, mut avoimmuus puuttui, siis härkä ei tullut ihmisenä esiin, vaikka skorpionista sanotaan, että salaperäinen, meillä se vetäytyvä oli härkä. Ei kestänyt kauan, sitten jo härkämieheni itse-epäily tuotti pelkoa joka pisti katkaisemaan suhteen, ei kuulemma pystynyt. Mulle jäi kuitenkin kuva et ei vaan ollut sitoutumishaluinen, enemmän juuri tuollainen monen kanssa viihtyvä naistenmiestyyppi. Arvoitukseksi jäi. Oli symppis silloin kun sattui olemaan kuvioissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076952Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982