Kesäloma alkoi tänään !! Toivon että tuo sääkin suosisi vähän meitä tänään kesälomansa aloittaneita...sääennuste tosin ei näytä kovin lupaavalta, mut onhan sitä tietysti kotona kaikkia rästihommia että sisälläkin siis töitä löytyy...Mut kaikkea ei voi saada, ollaan kuitenkin onnellisia että on loma, vaikkei rantakelit olekaan!
huomenet!!
7
504
Vastaukset
- AriJussi
ja hyvää lomaa.Kyllä se keli siitä vielä aurinkoisemmaksikin muuttuu.Oma loma on lopuillaan ja just sopivasti oli kaikkea.Kaksi ekaa viikkoa satoi,mikä antoi luvan olla ihan relana.Yksi viikko oli hellettä ja tuli kierreltyä vähän joka paikassa.
Ja mikä tärkeintä,mä en ole tehnyt itselleni mitään pakkoa mistään menoista enkä tekemisistä tällä lomalla.Aina kun on tullut hätä tehdä kotona jotain muka tärkeetä,olen ajatellut sitä marttojen ohjetta:"Kyllä ne komerot kannata siivota ,jos meinaat asua niissä" Ja hyvää lomaa sinulle!
Minä olenkin tässä nauranut muutaman tunnin, sillä mies soitti töistä että hyvin oli kalenterinsa lukenut; meni sitten kesälomansa ekapäivänä töihin :D
*oisko pikkasen työhulluutta?*
itse olen ollut pakkolomalla jo toukokuun alusta ja jatkuu näillänäkymin syyskuulle asti, jos ei onni potkaise ja saa uutta työpaikkaa, jota olen hakenut...
Eihän nuo kelit mitkään parhaat nyt ole, mutta paistaa se aurinko vielä *peukut pystyyn*ollut jo jonkin aikaa..Aurinko ei nyt ole paistanut muutamaan päivään, ja meinaa tulla ihan hörhöks sisällä..
Huomenna pitäs kuulemma kirkastua...Kivaa lomaa..:)Kirkasta on luvassa lomani alkuun viikon päästä. Ei, en
ole menossa Kiteelle, mutta lähemmäksi kuitenkin. Sammakkorohvessoori lupasi kuumaa elokuuta, mutta voihan ne elukat suustakin tulla.
Sohlberg'in Antti on, siis, kutsuttuna loman ajaksi.- ...ngg
Sanin kirjoitti:
..kävin lomallani Kiteellä.
Kirkasta en nähnyt, mutta 'hivenen' sammakoita
isompia elukoita :)noudattanut sadun houkutusta. Myrkyllisiähän ne samma-
kot ovatkin. Isoimmat sieltä pahimmasta päästä. Ehkä ne
ruusunpunaiset lasit suodattavat pahimmat törkyt ja maut,
mutta ainahan ne voidaan kirkkaalla huuhtaista steriiliin ti-
laan.
Naisen paras ase povessa? Kiteen kirkas taskumatti. ...ngg kirjoitti:
noudattanut sadun houkutusta. Myrkyllisiähän ne samma-
kot ovatkin. Isoimmat sieltä pahimmasta päästä. Ehkä ne
ruusunpunaiset lasit suodattavat pahimmat törkyt ja maut,
mutta ainahan ne voidaan kirkkaalla huuhtaista steriiliin ti-
laan.
Naisen paras ase povessa? Kiteen kirkas taskumatti... -matti povessa ;))
Kiitos vinkistä ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1366228
- 574396
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282888- 592871
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161885- 151544
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271456Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹371447- 311261
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431161