Vilkkumaa on mun mielestä yksi ärsyttävimmistä julkkiksista aina se akka tunkee nokkansa joka paikkaan puuttuu toisten asioihin.. haukkui sen Halmeenkin yms..
sen laulutkin on niin kauheeta huutamista kimitystä ettei sitä kehtaa moni kuunnella.
Maija Vilkkumaa
13
1598
Vastaukset
- jesse
mitä vittuu sä näitä kaunaisia tekstejäs moneen kertaan kirjottelet
- emlah
Halmeen haukkuminen sua vaan vituttaa, ihan turha tulla selittämään mistään nokan tunkemisesta joka paikkaan tai puuttumisesta toisten asioihin.
- Takku
Aivan loistava muusikko jolla on asennetta ja uskallusta.
Voisin viela kaantaa veista haavassa:
Halme haukkuu huomattavasti enemman, suuremmalla teholla ja asiattomasti kanssaihmisia. Eika tyydy tekemaan nain vain mediassa vaan myos perustaa "kirjailijan" uransa muiden haukkumiselle.
Aloitusviestin perusteella tuntuu kylla silta, etta on aivan sama miten yritan asiaa ja kantaani perustella, tyyppi valittaa kuitenkin. Hyvalla sakalla viela kiroillen ja uhmaten oikeinkirjoitussaantoja.- Opettaja
Ostamassa säkillinen ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-kirjaimia :)
- TIA
Joo se joka haukkuu Maijaa turhaks ei taida tajuta mitään. Maija on ehdottomasti paras suomalainen nais artisti.. Hänellä on asennetta ja uskallusta olla oma itsensä!!!!!!!!!!!!
Aivan sairaan hyvät sanoitukset biiseissä. Sellaiset joita voi ajatella ja jotka sopii monien omiin elämiin...
Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä???? - Tukiopettaja Letkis
Opettaja kirjoitti:
...ja mikä on tämä ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-kirjain?
"Käyppä kuulle ittevvaan hakkee pannaanii ia tukiopetusta sydämmeesi muailmaa kiärtävä ja pienoo soettava kuulema erillainen jauhelliha roua kahlekkuningas." - Takku
Opettaja kirjoitti:
ei tuo kirjain esiinny.
- 123321
Tukiopettaja Letkis kirjoitti:
...ja mikä on tämä ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ-kirjain?
"Käyppä kuulle ittevvaan hakkee pannaanii ia tukiopetusta sydämmeesi muailmaa kiärtävä ja pienoo soettava kuulema erillainen jauhelliha roua kahlekkuningas."missä kirjoitusvirheitä???? ehkä joku pilkku puuttuu mutta..taidat olla hieman turhan tarkka nipottaja.
ja vielä, kertokaa miksi se Maija sit on niin hyvä? kun minä en löydä siitä henkilöstä oikein mitään positiivista.no, satumaa tango sentään menetteli, mutta nämä uudet laulut voi vitsi.. - 123321
Opettaja kirjoitti:
hah hah voi vitsi mikä nipo. hah hah haaa
- Takku
123321 kirjoitti:
hah hah voi vitsi mikä nipo. hah hah haaa
rock-rytmi ja fiksut sanoitukset, joiden takana piilee viela enemman.
- Letcis
123321 kirjoitti:
missä kirjoitusvirheitä???? ehkä joku pilkku puuttuu mutta..taidat olla hieman turhan tarkka nipottaja.
ja vielä, kertokaa miksi se Maija sit on niin hyvä? kun minä en löydä siitä henkilöstä oikein mitään positiivista.no, satumaa tango sentään menetteli, mutta nämä uudet laulut voi vitsi..Hahhah ja voihan vittu. Ken ensin ä-kirjaimien puutteesta valistaa... Luulisi itsensä ehkä kiinnittävän huomiota oman kielioppinsa virheellisyyteen, etenkin tässä tapauksessa.
"...turhan tarkka nipottaja", jepjep.
Mitä muuta Turkuun kuuluu? - maija-rules-aina
TIA kirjoitti:
Joo se joka haukkuu Maijaa turhaks ei taida tajuta mitään. Maija on ehdottomasti paras suomalainen nais artisti.. Hänellä on asennetta ja uskallusta olla oma itsensä!!!!!!!!!!!!
Aivan sairaan hyvät sanoitukset biiseissä. Sellaiset joita voi ajatella ja jotka sopii monien omiin elämiin...
Mun elämä, milloin siitä tuli näin hirveä????MAija on PARAS! Vituttaa ku kaikki haukkuu sitä mulle!!
- Anonyymi
Tosi maailmaa säilyttävä.
Miehensä kertoi joskus lentävänsä lentokoneella ihan ruokanautinnollisesti syömään kera tämän pakkoliikehirviönaamaepänaisellisuuden kanssa eri maahan.
Nsnaisen annos on varmaan x3 suun mittakaavan mukaan, mitä pystyy vetään.
Ja mitä sieltä tulee rääkynällä suu levällään ulos.
Hieno pettäjäapina.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663