Hei!
Kannattaako mikään jälleenmyynti työ, opiskelujen ohella verrattuna työmäärään? Onhan näissä varmasti eroja mutta onko kenelläkään positiivisia kokemuksia mistään? Olen hieman miettinyt tuota kotigastronomia mutta siinä olisi aloitusmaksu, pieni tosin. Olen valmis tekemään kotisivut ja mainostamaan tuotteita, mieluummin netissä kuin "kotikutsuilla".
Kannattaako mikään jälleenmyynti?
6
7863
Vastaukset
- Nimetön
kun vaan tutustut niiden palkkiojärjestelmiin ja muihin etuihin. Jos haluat lisätietoja [email protected] ei muuta kun ota yhteyttä niin kerron lisää.
- Zuupiduu
Jälleenmyynnissä on, ikäävä kyllä, se piirre, että kyllä siinä rikastuu. Nimittäin itse pääkiho, joka pahimmassa tapauksessa kaataa kaikki kulut jälleenmyyjän niskaan. Kannattaa miettiä, ennenkuin ryhtyy repimään itseään riekaleiksi turhan takia.
- viri
Jotkut jälleenmyyntihommat on ihan ok, voit tienata hyvät rahat, mutta kyllä se työtä vaatii. Jos pärjäät hyvin voi tulot nousta mukaviksi mutta alussa pitää varautua tekemään paljon töitä vähällä rahalla. Hälytyskellojen pitäisi soida, jos on mitään epäilyttävän tuntuista..esimerkiksi juuri se aloitusmaksu!!!Vertaa ei firmat läpi, myy sellaista johon oikeasti uskot itsekin!
- kamisasu
Olen toiminut monella alalla jälleenmyyjänä muutamia mainitakseni tupperi, lastenvaatteet, alusvaatteet,kosmetiikkaa, nettikauppa juttua jne... tienaamatta yhtään mitään.
Kotigastronomi mausteet ovat olleet ainoa jolla tienaa ja joka on kannattavaa tätä hommaa olen tehnyt jo vuosia. Tuotteen täytyy olla kulutustavaraa jolloin sitä menee kokoajan.
Lisäksi Kotigastronomissa on mahdollisuus kotiesittelyiden lisäksi tehdä liikelahja kauppaa sekä varainhankinnat kouluille ja seuroille kulkea messuilla jne. eli asiakas piiri on todella laajaa.
Jos homma kiinnostaa jotakuta laita sähkäriä [email protected] ja lähde mukaan toimintaan.- Lisätienistit
kaikenlaisia lisätienistimahdollisuuksia aina verkostomarkkinoinnista yms. lähtien.
Mitä itselläni on omia kokemuksia, niin todellisia kunnollisia lisätuloja on tuoneet vain lehtien kotimyynti sekä vakuutusmyynti. Vakuutusmyyntiä teen edelleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2434203Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1172659Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412412Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1161446Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?811446- 481189
- 781107
- 59973
- 45966
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu58941