Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

tapasiko kukaan

aerosmithin?

näittekö bändin jätkiä missään? ja tiedättekö milloin saapuivat suomeen? ja milloin lähtivät?

ja tuliko omalla koneella lentämällä?

ja tietääkö joku jotain muuta?

14

1969

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuultua

      Tulivat kuulemma jo keskiviikkona, ainakin Tyler, koska tykkää Helsingistä. Lähtivät varmaankin eilen sunnuntaina.

      Valitettavasti en tavannut :)

      • ei ihan

        ei varmaan ihan keskiviikkona vielä tullut (?) kun oli keikka torstaina tallinnassa :)

        tai eihän tuo hki-tallinna väli niin pitkä ole kylläkään :D


      • heehe
        ei ihan kirjoitti:

        ei varmaan ihan keskiviikkona vielä tullut (?) kun oli keikka torstaina tallinnassa :)

        tai eihän tuo hki-tallinna väli niin pitkä ole kylläkään :D

        Tyler ainakin oli jo keskiviikkona Helsingissä ja siitä poikkesi Tallinnassa keikalla. Kai se kivempi on Kämpissä asua kuin Virussa.


      • keikalla
        heehe kirjoitti:

        Tyler ainakin oli jo keskiviikkona Helsingissä ja siitä poikkesi Tallinnassa keikalla. Kai se kivempi on Kämpissä asua kuin Virussa.

        olin kattomassa keikkaa oli ihana mitä mieltä te muut ootte keikasta?


      • alkuper.
        keikalla kirjoitti:

        olin kattomassa keikkaa oli ihana mitä mieltä te muut ootte keikasta?

        oli todella hyvä! olis yllättynyt kun soittivat lempparini Sos (too bad)

        ilta-sanomat olivat *haukkuneet* keikan, kun ei ollut lava showta, ja rekvisiittaa yms... ja soittivat mukamas *keski-ikäisille* faneilleen!

        itse olen 23v, ja olin vain iloinen, etteivät soittaneet *enempää* niitä *hittejään*

        mielestäni, ne ihmiset jotka eivät *diggaa tarpeeksi* aerosmithistä, olisivat halunneet enemmän TURHAA sälää keikalle

        faneille riittää, että näkee kaikki bändin jäsenet voimissaan lavalla!


      • ihana keikka
        alkuper. kirjoitti:

        oli todella hyvä! olis yllättynyt kun soittivat lempparini Sos (too bad)

        ilta-sanomat olivat *haukkuneet* keikan, kun ei ollut lava showta, ja rekvisiittaa yms... ja soittivat mukamas *keski-ikäisille* faneilleen!

        itse olen 23v, ja olin vain iloinen, etteivät soittaneet *enempää* niitä *hittejään*

        mielestäni, ne ihmiset jotka eivät *diggaa tarpeeksi* aerosmithistä, olisivat halunneet enemmän TURHAA sälää keikalle

        faneille riittää, että näkee kaikki bändin jäsenet voimissaan lavalla!

        joo keikka oli tosi tosi hyvä oisin toivonu et laulais angelin ja duden mut ei se mitää pääasia on et keikka oli ja en ikinä unohda,hetken kesti tajuta et ne tosiaa on siin laval! :D


      • stevenfan
        ihana keikka kirjoitti:

        joo keikka oli tosi tosi hyvä oisin toivonu et laulais angelin ja duden mut ei se mitää pääasia on et keikka oli ja en ikinä unohda,hetken kesti tajuta et ne tosiaa on siin laval! :D

        täydellinen keikka. aerosmith on rockin kuningas. aivan uskomattoman hyvä keikka. ei mitään rajaa.


      • goldenmidas
        stevenfan kirjoitti:

        täydellinen keikka. aerosmith on rockin kuningas. aivan uskomattoman hyvä keikka. ei mitään rajaa.

        Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.

        Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.

        Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).


      • alkuper.

      • Nimetön
        goldenmidas kirjoitti:

        Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.

        Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.

        Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).

        näin viimeksi Aerosmithin tasan 30 vuotta sitten Tukholmassa. Steven Tyler on ens vuonna 60 vee. Think about it !


      • Perry
        goldenmidas kirjoitti:

        Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.

        Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.

        Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).

        Hehkutettu on, vaan kyllä jätti meikäläisen vähän kylmäksi. Crying ja Bruce Willis-biisi kun tulee melkein peräkkäin niin ei siinä edes itku auta, muutenkin meni vähän liikaa Tylerilla siihen catwalkilla keikkumiseen vaikka showmies onkin. Minäkin olin lavan sivulla tosi hyvällä paikalla, mutta jengi vaan istuu paikallaan. Yleisö oli aika flegmaattista (tietysti eturivien porukkaa lukuunottamatta). Kyllä -90 luvun keikat oli parempia, alkaa kuitenkin vissiin jo ikä äijiä painaa.


      • aerosmithin
        Perry kirjoitti:

        Hehkutettu on, vaan kyllä jätti meikäläisen vähän kylmäksi. Crying ja Bruce Willis-biisi kun tulee melkein peräkkäin niin ei siinä edes itku auta, muutenkin meni vähän liikaa Tylerilla siihen catwalkilla keikkumiseen vaikka showmies onkin. Minäkin olin lavan sivulla tosi hyvällä paikalla, mutta jengi vaan istuu paikallaan. Yleisö oli aika flegmaattista (tietysti eturivien porukkaa lukuunottamatta). Kyllä -90 luvun keikat oli parempia, alkaa kuitenkin vissiin jo ikä äijiä painaa.

        http://forums.aeroforceone.com/viewtopic.php?t=59922&highlight=finland

        katsokaa kuvat!!

        nyt olen tosissani kateellinen jollekkin :(


      • keikalla ollut
        goldenmidas kirjoitti:

        Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.

        Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.

        Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).

        toivotaan että Aerosmith tulee vielä esiintymään Suomeen. Keikka oli jotain niin suurta ja mahtavaa. Olimme koko perheen voimin katsomassa Aerosmithiä.


    • Bronson5150

      Tapasin kaikki muut paitsi Joe Perryn. Kaikilta sain nimmarin ja jutella heidän kanssaan. Jokaisen tapasin erikseen, eli eivät olleet liikkeellä toistensa seurassa.
      Perjantai-iltana tämä tapahtui ja oli ikimuistoinen ilta todellakin! Kuvaan pääsin Bradin, Stevenin ja Joeyn kanssa ja Tomin kanssa juttelin bassonsoitosta (olen basisti). Kyllä kymmenen vuoden odotus palkittiin ja 200 euron junaliput eivät tuntuneet missään :D
      Kiitos Aerosmithille mahtavasta keikasta ja siitä, että heillä oli aikaa faneilleen!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2033
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe