näittekö bändin jätkiä missään? ja tiedättekö milloin saapuivat suomeen? ja milloin lähtivät?
ja tuliko omalla koneella lentämällä?
ja tietääkö joku jotain muuta?
tapasiko kukaan
14
1982
Vastaukset
- kuultua
Tulivat kuulemma jo keskiviikkona, ainakin Tyler, koska tykkää Helsingistä. Lähtivät varmaankin eilen sunnuntaina.
Valitettavasti en tavannut :)- ei ihan
ei varmaan ihan keskiviikkona vielä tullut (?) kun oli keikka torstaina tallinnassa :)
tai eihän tuo hki-tallinna väli niin pitkä ole kylläkään :D - heehe
ei ihan kirjoitti:
ei varmaan ihan keskiviikkona vielä tullut (?) kun oli keikka torstaina tallinnassa :)
tai eihän tuo hki-tallinna väli niin pitkä ole kylläkään :DTyler ainakin oli jo keskiviikkona Helsingissä ja siitä poikkesi Tallinnassa keikalla. Kai se kivempi on Kämpissä asua kuin Virussa.
- keikalla
heehe kirjoitti:
Tyler ainakin oli jo keskiviikkona Helsingissä ja siitä poikkesi Tallinnassa keikalla. Kai se kivempi on Kämpissä asua kuin Virussa.
olin kattomassa keikkaa oli ihana mitä mieltä te muut ootte keikasta?
- alkuper.
keikalla kirjoitti:
olin kattomassa keikkaa oli ihana mitä mieltä te muut ootte keikasta?
oli todella hyvä! olis yllättynyt kun soittivat lempparini Sos (too bad)
ilta-sanomat olivat *haukkuneet* keikan, kun ei ollut lava showta, ja rekvisiittaa yms... ja soittivat mukamas *keski-ikäisille* faneilleen!
itse olen 23v, ja olin vain iloinen, etteivät soittaneet *enempää* niitä *hittejään*
mielestäni, ne ihmiset jotka eivät *diggaa tarpeeksi* aerosmithistä, olisivat halunneet enemmän TURHAA sälää keikalle
faneille riittää, että näkee kaikki bändin jäsenet voimissaan lavalla! - ihana keikka
alkuper. kirjoitti:
oli todella hyvä! olis yllättynyt kun soittivat lempparini Sos (too bad)
ilta-sanomat olivat *haukkuneet* keikan, kun ei ollut lava showta, ja rekvisiittaa yms... ja soittivat mukamas *keski-ikäisille* faneilleen!
itse olen 23v, ja olin vain iloinen, etteivät soittaneet *enempää* niitä *hittejään*
mielestäni, ne ihmiset jotka eivät *diggaa tarpeeksi* aerosmithistä, olisivat halunneet enemmän TURHAA sälää keikalle
faneille riittää, että näkee kaikki bändin jäsenet voimissaan lavalla!joo keikka oli tosi tosi hyvä oisin toivonu et laulais angelin ja duden mut ei se mitää pääasia on et keikka oli ja en ikinä unohda,hetken kesti tajuta et ne tosiaa on siin laval! :D
- stevenfan
ihana keikka kirjoitti:
joo keikka oli tosi tosi hyvä oisin toivonu et laulais angelin ja duden mut ei se mitää pääasia on et keikka oli ja en ikinä unohda,hetken kesti tajuta et ne tosiaa on siin laval! :D
täydellinen keikka. aerosmith on rockin kuningas. aivan uskomattoman hyvä keikka. ei mitään rajaa.
- goldenmidas
stevenfan kirjoitti:
täydellinen keikka. aerosmith on rockin kuningas. aivan uskomattoman hyvä keikka. ei mitään rajaa.
Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.
Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.
Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?). - alkuper.
heehe kirjoitti:
Tyler ainakin oli jo keskiviikkona Helsingissä ja siitä poikkesi Tallinnassa keikalla. Kai se kivempi on Kämpissä asua kuin Virussa.
http://www.aeroforceone.com/index.cfm/pk/view/cd/NAA/cdid/907733/pid/302766
tulivat helsinkiin jo latvian keikan jälkeen heti!!!
hienoa!! eli tiistaina - Nimetön
goldenmidas kirjoitti:
Oli ERINOMAINEN keikka, ja saimme vielä ERITTÄIN harvinaisen kappaleen, Think About It, jonka alkua on soitettu viimeksi ehkä Nine Lives kiertueella, sitä ennen erittäin satunnaisesti 79-84 jolloin se oli uusi ja kerran vuonna 90.
Tuo setlist oli muutenkin koko kiertueen paras tähän mennessä, olisimme saattaneet saada Rag Dollin, mutta saimme Back In The Saddlen. Lisäksi tuo Think About It oli ihan spontaani lisäys settiin, sitä ei ollut alunperin suunniteltu soitettavaksi.
Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).näin viimeksi Aerosmithin tasan 30 vuotta sitten Tukholmassa. Steven Tyler on ens vuonna 60 vee. Think about it !
- Perry
goldenmidas kirjoitti:
Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).Hehkutettu on, vaan kyllä jätti meikäläisen vähän kylmäksi. Crying ja Bruce Willis-biisi kun tulee melkein peräkkäin niin ei siinä edes itku auta, muutenkin meni vähän liikaa Tylerilla siihen catwalkilla keikkumiseen vaikka showmies onkin. Minäkin olin lavan sivulla tosi hyvällä paikalla, mutta jengi vaan istuu paikallaan. Yleisö oli aika flegmaattista (tietysti eturivien porukkaa lukuunottamatta). Kyllä -90 luvun keikat oli parempia, alkaa kuitenkin vissiin jo ikä äijiä painaa.
- aerosmithin
Perry kirjoitti:
Hehkutettu on, vaan kyllä jätti meikäläisen vähän kylmäksi. Crying ja Bruce Willis-biisi kun tulee melkein peräkkäin niin ei siinä edes itku auta, muutenkin meni vähän liikaa Tylerilla siihen catwalkilla keikkumiseen vaikka showmies onkin. Minäkin olin lavan sivulla tosi hyvällä paikalla, mutta jengi vaan istuu paikallaan. Yleisö oli aika flegmaattista (tietysti eturivien porukkaa lukuunottamatta). Kyllä -90 luvun keikat oli parempia, alkaa kuitenkin vissiin jo ikä äijiä painaa.
http://forums.aeroforceone.com/viewtopic.php?t=59922&highlight=finland
katsokaa kuvat!!
nyt olen tosissani kateellinen jollekkin :( - keikalla ollut
goldenmidas kirjoitti:
Mukavaa kuulla että Steven todalla tykkää Helsingistä, toivottavasti tykkää jatkossakin ja Aerosmith tulee Suomeen uudelleen euroopan kiertueen yhteydessä (ehkä jo ensi vuonna uuden albumin julkaisun jälkeen?).toivotaan että Aerosmith tulee vielä esiintymään Suomeen. Keikka oli jotain niin suurta ja mahtavaa. Olimme koko perheen voimin katsomassa Aerosmithiä.
- Bronson5150
Tapasin kaikki muut paitsi Joe Perryn. Kaikilta sain nimmarin ja jutella heidän kanssaan. Jokaisen tapasin erikseen, eli eivät olleet liikkeellä toistensa seurassa.
Perjantai-iltana tämä tapahtui ja oli ikimuistoinen ilta todellakin! Kuvaan pääsin Bradin, Stevenin ja Joeyn kanssa ja Tomin kanssa juttelin bassonsoitosta (olen basisti). Kyllä kymmenen vuoden odotus palkittiin ja 200 euron junaliput eivät tuntuneet missään :D
Kiitos Aerosmithille mahtavasta keikasta ja siitä, että heillä oli aikaa faneilleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1317105Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654350Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen543442Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4933096Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2932070Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361733Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201651- 911563
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1761472Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151426