Tuo Fiat Albea on tehty tavaroiden ja ihmisten kuljetusta varten,viisaasti tehty,autossa ei mitään turhia hilavitkuttimia niinkuin Delta mainostaa,sai aika hyvät arvostelut Auto-Bildissä,halpa,sopivan korkea maavara,ei jää kiinni mahasta talvella,ja kesälläkin kärsii ajella huonompiakin teitä,hyvät valot,iso tavaratila,hyvä ajettava kaupungissa,vaihteet soljuu hyvin,hyvät penkit edessä,taaksekin mahtuu suht hyvin,Abs,ssät,ilmastoinnit,moottoritiellä kulkee tasasesti,(jos ei tuule kovaa)eli ainesta on kansanautoksi,sellaiselle joka ei halua egonsa näytiksi autoa,vaan välineen joka toimii ja kulkee,5v takuuta.pitää käydä kai kokeilemassa.
ALBEASSA ON AJATUSTA
2
954
Vastaukset
- zztap
Lisävarustelista on lyhyt ja siellä on ehkä hieman turhankin paljon "pakollisia" varusteita allekirjoittaneelle. Siis tyyliin cd/radio, ilmastointi, kauko-ohjattu keskuslukitus ja matkustajan airbag. Eipä tuolla montaa muuta varustetta tosiaan edes ole lisäksi otettavaksi.
Noilla "pakollisilla" autolle tuleekin jo hintaa sitten yli 15000e.
Mutta ei silti, varmasti hyvinkin sopiva auto peruskuljetinta hankkivalle. Kulutus on vain kohtuu korkea tuon kokoluokan autoksi tuolla 1,4 moottorilla...
Itsekin tuota olen katsellut mutta porrasperä moottori yhdessä pistävät odottamaan Lineaa ja kenties jotain farkkuversiota joka ilmestynee lähitulevaisuudessa? Lineasta on varmasti tulossa hyvä kärry mutta hintakin voi kivuta ainakin 20t,euroon tai jopa reilusti ylikin varusteineen,en tiedä varmasti,ja siinä onkin kyse eri tyylin autosta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.2591585IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk311481Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1501229Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701027- 1361008
Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.73933Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.72931Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää422865Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47852Kesä ja nuorison mopoilu
Tänään neljä mopoa ajelivat yöllä ihan miten sattuu pitkin kyliä liikenteenjakajan väärältä puolelta hirveää ylinopeutta136818