Hei, oletteko tilanneet Korpikankaan siemenestä sipulikukkien sipuleita? Olivatko ne kunnossa? Olen tilannut sieltä hyviä siemeniä.
Onko vinkkiä mistä muualta uskaltaisi tilata noita sipuleita?
Kiitti!
Mistä tilata?
7
801
Vastaukset
- tavallisista
marketeista sipulit (Kodin Anttila, Tarjoustalo ym. ym.)
hyvin on kasvaneet, ei moittimista. Edullisimmat sipulilajitelma on näköjään Tarjoustalossa, 100 sipulia, alle 9€ ja
Anttilassa on myös hinnat alhaiset ja oli jo tulppaanin ym. sipuleita.
Sipuleita myydään "vaikka missä"jo tälläkin hetkellä.
HongKong-myymälä erittäin edullinen, mutta niitä on harvassa.
Teinkö pahasti, mainostinko ?
Sitähän ei saa ?
Laatu on varmasti taatumpi kukkiin erikoistuneilla liikkeillä !
Olen itsekin niistä tilannut, mutta en raaski enää, postituskulujen kanssa tulee minulle liian kalliiksi eläkeläisenä.
Jos ostat muualta, katso että sipulit ovat ehjiä ja kunnossa, kyllä ne kasvamaan lähtevät !- Kikka
Ja tilasin jo Korpikankaan siemenestä sipulit ens kevääks kukkimaan. Sitten näen miten ämmän kävi ;)
Kiitti vielä vastauksestasi! - sipulit tulla
Kikka kirjoitti:
Ja tilasin jo Korpikankaan siemenestä sipulit ens kevääks kukkimaan. Sitten näen miten ämmän kävi ;)
Kiitti vielä vastauksestasi!tilauksestasi ?
Tekisi mieli tilata komeaa Afrikanliljaa. Kaupoissa ei ole sitä.
Mitä antoivat "bonusbussiksi", jos tilasit yli 60€:lla ?
Paljon onnea istutuksillesi :) !
sama eläkeläinen - Kikka
sipulit tulla kirjoitti:
tilauksestasi ?
sama eläkeläinenku tilasin vasta olik se viime viikolla. Mutta lupasivat, et syyskuussa tulisivat... Odottelen innolla, et pääsen istuttelemaan uusiin penkkeihin.
En raatsinut tilata yli 60 ekellä, joten ei tuu bonuksia :( Tuolta oli kuitenki kiva tilata, ku saa valita eikä oo riippuvainen esim. marketin tarjonnasta. Viime syksynä en raatsinut ostaa sipulin sipulia - niin nyt sit repäsin ;)
Kiitti vaan onnitteluista, joskus tuntuu, et tää puutarhanhoito on just siitä kiinni... - afrikanliljasta että..
sipulit tulla kirjoitti:
tilauksestasi ?
sama eläkeläinenTiesitkö että afrikanlilja ei menesty talvea ulkona,vaan sipulit on otettava maasta pois talveksi?!
- afrikanliljasta sen ...
sipulit tulla kirjoitti:
tilauksestasi ?
sama eläkeläinenTiesitkö että afrikanlilja ei menesty talvea ulkona,vaan sipulit on otettava maasta pois talveksi?!
- pari viikkoo
sipulit tulla kirjoitti:
tilauksestasi ?
sama eläkeläinenne tuli mitä tilasin ja bonuksina sain krookusta,kurjenmiekkaa ja jättilaukkaa.Oon tilannut tuolta jo useana vuonna ja hyvin on palvelu pelannut.Netin kautta tein tilauksen.Ne esim tulppaanit yms mitä oon aikaisenmmin tilannut, niin hyvin on lähteneet, toisin kuin jostain euromarketista ostetut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .995305Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453573Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503205Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4432496Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2521537Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121291- 851289
- 771238
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321213Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1381139