minun järkeen ei mene tämä varasin hotellihuoneen 3 vuorokaudeksi niin minä saan vaan 2 vuorokautta eli menen maanantaina puoliltapäivin ja joudun lähtemään keskiviikkona puoliltapäivin eli huijataanko minua nyt
hotellivuorokausi
3
2137
Vastaukset
- mättää
No jos maksat kolmesta vrk:sta ja olet 2 vrk, niin kyllähän se jossakin mättää... Hotellivuorokausihan alkaa yleensä hotellista riippuen 12-16 välisenä aikana, jolloin huoneen saa käyttöönsä, ja normaalisti on luovutettava klo 12 mennessä. Joten en kyllä tiedä mistä ne on sen kolmannen vrk:n kehittäneet, jollei sitten hotellin käytäntö ole huoneen saannissa klo 16, ja kun tuletkin ennen sitä niin sen takia veloitettaisiin...tosin aika uskomatonta olisi noin menetellä, ainakaan asiakkaalle siitä kertomatta.
- respalikka
Suomessa hotellivuorokausi alkaa klo 14 ja päättyy kello 12, eli jos otat huoneen ennen klo 14, sinulta peritään myös kolmannelta vuorokaudelta maksu. Vastaavasti jos luovutat huoneen paljon 12 jälkeen, sinulta peritään lisämaksua. Tämä siksi, että suurin osa hotelleista on ulkoistanut kerrossiivouksen. Siivoojilla on vakituinen työaika, ja jos yhden päivän aikana ei saada kaikkia luovutettuja huoneita siivottua, ne jätetään seuraavalle päivälle. Jos jotkut asiakkaat pitävät huonetta pidempään, siivouskin siirtyy pidempään ja hotellin majoituskapasiteetti kärsii, koska likaisia huoneita ei myydä uusille asiakkaille. Toivottavasti oli tyhjentävä vastaus kaikille kysyville.
- reissu.Lasse
Aloittajan juttu on täydellistä huuhaata. Matkatoimistot ilmoittavat näin, hotellit ei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103