Olen ajatellut,että Oinaat vaikuttavat tosi vaikeilta ihmisiltä verrattuna muihin! Etenkin oinasmiehen mielenkiinnon nappaaminen on vaikeaa,tai lähinnä sen ylläpitäminen. Ongelmia ovat myös mm. Huono itsetunto,eristäytyminen,riidan haastaminen,sulkeutuminen.. Te olette kyllä harvinaisen ongelmallisia. Mulla on pari,kolme oinasystävää,mulle tosi hyviä ystäviä,huolehtivia ja aina helppaamassa jos mulla on vaikeaa.. Mutta jos muita ihmisiä on lähistöllä,he muuttuvat heti varautuneiksi ja hyökkääviksi.. Myös pari suhdettani oinaisiin on osoittautunut tosi vaikeaksi! Muut merkit,kertokaa tekin.. Oinaat,tunnustatteko? :)
Merkeistä vaikein
13
4190
Vastaukset
- Viivi07
oinaasta on myös hieman negatiivinen sillä hän on hirveän mustasukkainen,omistushaluinen,haukkuu takana päin..toivottavasti saan parempaa kokemusta kyseisestä merkistä.
t.jousimies- Rituli
Välttää oinaita,ovat väkivaltaisia, negatiivisia ja aika yksinkertaisia. Harvemmin miehet komeita.
- kokemustaon!
Rituli kirjoitti:
Välttää oinaita,ovat väkivaltaisia, negatiivisia ja aika yksinkertaisia. Harvemmin miehet komeita.
Tuo edellinen pitää täysin paikkansa!!!Tosi sotaisia ja vaikeita,eivät tule "juttuun" oikein kenenkään kansa...alussa voivat esittää jotain muuta,mut V.......N luonne minkä olen tavannut!
- erilailla
Rituli kirjoitti:
Oinas ajattelee asiat erilailla jota kaikki eivät ymmärrä.
Sanoma tulee ulos ennenkuin ehtii miettiä asiaa eikä kuulija tajuta asiaa mistä kyse.
Koska hakevat taka ajatusta mitä ei ole olemassa oinaalla.
Oinas on liian suoraviivainen ajatukseltaan ei yksinkertainen.
Oinas ei ole väkivaltainen luonne vaan helposti syttyvä mikä on eri asia.
Jäikö sukkahousut väliin kesken kiireen?.
Negatiivisia missä asiassa?
"Harvemmin miehet komeita" riippuu sukujuurista ei horoskoopista.
- noin
..ei pidä ihan täysin paikkaansa. Oinaat on tottakai hyvin kovatahtoisia luonteeltaan, mutta eivät sotaisia syyttä suotta.
Itsensä löytäneen oinaan ei tarvitse esittää kenellekään mitään, eikä itsensätunteva oinas sitä teekkään. Suurin osa oinaista tulee yleensä erittäin hyvin (ainakin miehet) juttuun muiden kanssa, kunhan ovat löytäneet oman itsensä.
Vielä itseään etsivä oinas voi vaikuttaa kusipäältä, joka ei välitä kenestäkään.
Näin ei todellisuudessa kuitenkaan ole, vaan oinaat kärsivät itse noista, mutta voivat olla liian ylpeitä myöntämään moista vielä "kasvuvaiheessa" :)
Itsensä löytänyt oinas ei tosin jää kyyneleet silmissään seisomaan paikoilleen, jos hän kokee itsensä väärinkäytetyksi, vaan antaa kaikkien kuulla kunniansa.
Se, mikä tekee oinaista vaikeita, johtunee varmaan oinaan kaipaamasta muutostuulesta. Oinas ei mielestäni muutenkaan kuulu suoraan mihinkään ääriryhmään, eikä siltä siksi voi suoraan olettaa tietyntyyppistä käytöstä joka asiassa. - Kauris
Veljeni on oinas ja hänessä on kieltämättä todella rasittavia luonteenpiirteitä. Myös yksi parhaista ystävistäni on oinas. Olen huomannut, että ominaista oinaille on tarve ärsyttää muita aina välillä. He myös usein piikittelevät henkilöä heidän aroista asioistaan. He myös härnäävät paljon muita ja nauttivat, kun saavat toisen suuttumaan. Tätä tapahtuu varsinkin isommissa porukoissa. Kahden kesken he ovat täysin erilaisia eli uskollisia, avuliaita ja heidän kanssaan voi keskustella vakavistakin asioista. Mutta vaikeita ovat kieltämättä...
- Neit o_o inas
Tuosta mitä sanoit, härnäämisestä ja nauttimisesta, niin itse pidän kiusoittelusta ja kaksimielisyydestä. Rakastan oveluutta ja älykkyyttä ja viihdyn ihmisten seurassa jos he osaavat vastata piikkeihini. Minua ärsyttävät heikkohermoiset ihmiset, ja mitä minuun tulee en todellakaan ole äkkipikainen. Käsittelen tunteitani nopeasti, ja heitän turhat heti roskikseen.
Sen sijaan minua surettaa suunnattomasti, että vetäisen aina väärästä narusta ja satutan ihmisiä todella, jos yritän puolustaa jotakuta muuta kuin itseäni. Esimerkkinä vaikkapa koulukiusaustapaus, jossa ryhdyin puolustamaan ystävääni jota eräs (typerä) henkilö haukkui oikein urakalla. Minä menin väliin ja sanoin vain muutaman lauseen ja sain kiusaajan raivoamaan kuin psykopaatin. Kovasti yritti haukkumalla korjata nöyryytystään, mutta eivät haukut minua säikäytä, sillä ne eivät satuta, koska eivät pidä paikkaansa. Minulle voi periaatteessa sanoa tai tehdä mitä tahansa, sillä kukaan tiedä mikä minuun sattuu, sillä se on jotain suurimmalle osalle täysin käsittämätöntä.
Horoskooppimerkkejä, joista en yleensä pidä ovat juuri kauris, vaaka, rapu ja kalat, koska suurin osa näiden merkkien edustajista jotka tunnen ovat yksinkertaisia, eivätkä kykene syvälliseen ajatteluun ja pitävät itseään erinomaisina. Todellisuudessa tuntemani kauriit ovat petollisia ja itsekeskeisiä mutta luojan kiitos yksinkertaisia, joten eivät voi petollisuudellaan satuttaa. Vaa'at, jotka tunnen taas ovat tuuliviirejä, eivät kenellekkään uskollisia vaan pyrkivät miellyttämään kaikkia, toisaalta taas pompottelemaan. Ravut tuntuvat olevan turhan itsekeskeisiä ja äkkipikaisia, sekä todella herkkähipiäisiä. Ja kalat. Kalat ovat selkärangattomia ja massaa, niin kuin makrilliparvi meressä.
Kuulostiko kivalta? Lukekaapa omat tekstinne ja miettikää miltä oinaasta tuntuu tekstiänne lukiessa. Miksi noin katkeraa?
Ainoa ihminen, joka todella minua tuntuu ymmärtävän on jousimies, jota rakastan koko sydämestäni vaikka hän ei sitä tiedäkkään.
Mutta mutta: Kaikki eivät voi tulla toimeen, mutta yrittää pitää. Älä ärsytä tahallasi oinasta, niin hän ei puske. Minä yritän olla ystävällinen ja pysyä erossa ihmisistä jotka ärsyttävät minua, mutta kun sattuman oikusta nuo kaikki ärsyttävimmistä merkeistä kuuluu kaveripiiriini, ja sisareni on kalat, en voi mitään sille että konflikteja syntyy. Ja minä olen se, joka voittaa. Ja voitto satuttaa minua, sillä empaattisena ihmisenä toisen tuska koskettaa minua. Kuka se onkaan se vaikea, se joka puskee, vai se, joka yrittää sahata syyttä oinaalta sarvet? - Neit o_o inas
Neit o_o inas kirjoitti:
Tuosta mitä sanoit, härnäämisestä ja nauttimisesta, niin itse pidän kiusoittelusta ja kaksimielisyydestä. Rakastan oveluutta ja älykkyyttä ja viihdyn ihmisten seurassa jos he osaavat vastata piikkeihini. Minua ärsyttävät heikkohermoiset ihmiset, ja mitä minuun tulee en todellakaan ole äkkipikainen. Käsittelen tunteitani nopeasti, ja heitän turhat heti roskikseen.
Sen sijaan minua surettaa suunnattomasti, että vetäisen aina väärästä narusta ja satutan ihmisiä todella, jos yritän puolustaa jotakuta muuta kuin itseäni. Esimerkkinä vaikkapa koulukiusaustapaus, jossa ryhdyin puolustamaan ystävääni jota eräs (typerä) henkilö haukkui oikein urakalla. Minä menin väliin ja sanoin vain muutaman lauseen ja sain kiusaajan raivoamaan kuin psykopaatin. Kovasti yritti haukkumalla korjata nöyryytystään, mutta eivät haukut minua säikäytä, sillä ne eivät satuta, koska eivät pidä paikkaansa. Minulle voi periaatteessa sanoa tai tehdä mitä tahansa, sillä kukaan tiedä mikä minuun sattuu, sillä se on jotain suurimmalle osalle täysin käsittämätöntä.
Horoskooppimerkkejä, joista en yleensä pidä ovat juuri kauris, vaaka, rapu ja kalat, koska suurin osa näiden merkkien edustajista jotka tunnen ovat yksinkertaisia, eivätkä kykene syvälliseen ajatteluun ja pitävät itseään erinomaisina. Todellisuudessa tuntemani kauriit ovat petollisia ja itsekeskeisiä mutta luojan kiitos yksinkertaisia, joten eivät voi petollisuudellaan satuttaa. Vaa'at, jotka tunnen taas ovat tuuliviirejä, eivät kenellekkään uskollisia vaan pyrkivät miellyttämään kaikkia, toisaalta taas pompottelemaan. Ravut tuntuvat olevan turhan itsekeskeisiä ja äkkipikaisia, sekä todella herkkähipiäisiä. Ja kalat. Kalat ovat selkärangattomia ja massaa, niin kuin makrilliparvi meressä.
Kuulostiko kivalta? Lukekaapa omat tekstinne ja miettikää miltä oinaasta tuntuu tekstiänne lukiessa. Miksi noin katkeraa?
Ainoa ihminen, joka todella minua tuntuu ymmärtävän on jousimies, jota rakastan koko sydämestäni vaikka hän ei sitä tiedäkkään.
Mutta mutta: Kaikki eivät voi tulla toimeen, mutta yrittää pitää. Älä ärsytä tahallasi oinasta, niin hän ei puske. Minä yritän olla ystävällinen ja pysyä erossa ihmisistä jotka ärsyttävät minua, mutta kun sattuman oikusta nuo kaikki ärsyttävimmistä merkeistä kuuluu kaveripiiriini, ja sisareni on kalat, en voi mitään sille että konflikteja syntyy. Ja minä olen se, joka voittaa. Ja voitto satuttaa minua, sillä empaattisena ihmisenä toisen tuska koskettaa minua. Kuka se onkaan se vaikea, se joka puskee, vai se, joka yrittää sahata syyttä oinaalta sarvet?Mutta näistä ominaisuuksista, jotka tietyille merkeille luettelin, en tiedä mitään, sillä en ole ikinä ollut mikään niistä, en tiedä mitä kukin ajattelee, tiedän vain sen mitä itse tunnen.
- piikittelyn,
toisaalta sekin johtuu osittain siitä että jos olen kyllästynyt, pitkästynyt niin piikittelen että joku alkaisi piikittelemään kanssani ja saatais ees jotain säpinää.
Jos on väsy tai ei huvita, ei huvita piikitellä.
Päällimmäinen syy piikittelyyn ja sarkastisiin kommentteihin on kuitenkin ainakin mulla suuttumus epäoikeudenmukasuudesta..olen kiinalaisessa koira joten tämäkin korostuu.
Tarkoitan että piikittelen ja grillaan sellasia ihmisiä jotka on mielestäni epäoikeudenmukasia tai tehny jotain mikä ei oo oikein.Kuitenkin puolustan aina heikompaa ja yleensä ne joille piikittelenkin on just sellasia jotka on mielestäni tehny jotain pahaa jollekkin heikommalle tai viattomalle. - Oinaskin ... ---
piikittelyn, kirjoitti:
toisaalta sekin johtuu osittain siitä että jos olen kyllästynyt, pitkästynyt niin piikittelen että joku alkaisi piikittelemään kanssani ja saatais ees jotain säpinää.
Jos on väsy tai ei huvita, ei huvita piikitellä.
Päällimmäinen syy piikittelyyn ja sarkastisiin kommentteihin on kuitenkin ainakin mulla suuttumus epäoikeudenmukasuudesta..olen kiinalaisessa koira joten tämäkin korostuu.
Tarkoitan että piikittelen ja grillaan sellasia ihmisiä jotka on mielestäni epäoikeudenmukasia tai tehny jotain mikä ei oo oikein.Kuitenkin puolustan aina heikompaa ja yleensä ne joille piikittelenkin on just sellasia jotka on mielestäni tehny jotain pahaa jollekkin heikommalle tai viattomalle.Samoin teen minäkin, ja siinä sitten sietääkin miettiä, että kumpi on syypää, se joka piikittelee vai se joka ärsyttää piikittelyyn sortamalla heikompaa.
- Ariestic
Neit o_o inas kirjoitti:
Mutta mutta: Kaikki eivät voi tulla toimeen, mutta yrittää pitää. Älä ärsytä tahallasi oinasta, niin hän ei puske. Minä yritän olla ystävällinen ja pysyä erossa ihmisistä jotka ärsyttävät minua, mutta kun sattuman oikusta nuo kaikki ärsyttävimmistä merkeistä kuuluu kaveripiiriini, ja sisareni on kalat, en voi mitään sille että konflikteja syntyy. Ja minä olen se, joka voittaa. Ja voitto satuttaa minua, sillä empaattisena ihmisenä toisen tuska koskettaa minua. Kuka se onkaan se vaikea, se joka puskee, vai se, joka yrittää sahata syyttä oinaalta sarvet?Olinpa koulukiusattu aikoinaan,eikä ystäväpiiriini kuulunut kerään muuta oinasta itseäni lukuunottamatta. Rapu,jousimies ja vaaka. He vain katsoivat sivusta,kun koulukiusaaja töni ja haukkui ja huuteli,ja minä kärsin. MITÄÄN EIVÄT TEHNEET! Minä olisin tehnyt mitä vain,jos ystävääni olisi kiusattu,olisin sanonut kiusaajalle päin naamaa ja tarvittaessa fyysiset aseet peliin. Mutta kiusaaja ei tietenkään saanut nähdä,että muhun sattui,ei muutakuin verbaalinen peli päälle. Menihän se sitten hiljaseks,olinkai liian itsevarman oloinen. Mutta ei hän tiennyt,että olin aivan epätoivoisen huonon itsetunnon kourissa niiden asioiden takia,joita hän oli minulle sanonut.. Joka kerta,kun kiusaaja oli mennyt,katsoin ystäviäni ja ajattelin: Ovatko nuo muka ystäviäni? Mikseivät he puolustaneet minua? Olenko edes heidän ystävänsä? Mitä tämä on?
Todella,mikseivät he puolustaneet minua? Ovatko he niin peloissaan? Ärsyynnyin ja vaivuin masennukseen. Tämä vaaka rupesi ajanmittaan ärsyttämään minua,vaikka haukkui jouskarin selän takana tätä,aina paikan päällä mielisteli ja latoi kohteliaisuuksia. Sama juttu jatkuu nykyäänkin. Tämä jouskari taasen puhuu musta paskaa,edelleenkin,mutta vaaka ei sano suoria sanoka vaan mielistelee.
Ravulla on taas alkoholi ongelma,ja huono ystäväpiiri. Olen polttanut sillat takanani,sanonut pahojakin asioita,mutta en jaksa enää välittää kovin. Vaaka on nykyisin ainut ystäväni,joka btw haukkui jouskarin minulle,mutta on taas hänen kanssaan. Huoh. Eli ovat muutkin horoskoopit vaikeita,uskokaa pois.
Emme ole yksin.
- kalaN
Itse tunnen vaikeita oinas-luonteita ja kalojarapujaneitsyeitävaakojajousimiehiä.. eli kaikista meistä löytynee vikoja. Ei kai pelkän aurinkomerkin perusteella voi ketään tuomita.
Aurinkomerkki antaa ihmiselle tietyt raamit, jonka puitteissa toimia. Oinaat on eläinradan 1. merkki, joka on pakotettu tuomaan oma asiansa esiin, joskus vähän aggressiivisestikin. Sitä voisi verrata kukan siemeneen, jonka on pakko tunkea keväisin itsensä maasta ylös. Siihen tarvitaan rohkeutta ja voimaa. Oinailla tätä voimaa on, eivät vain osaa aina käyttää sitä oikein :) Härkä taas juurruttaa kasvin maahan, siitä periksiantamattomuus ja kaksonen laittaa kasvin kukkimaan jne. Jokaisella meistä on oma tehtävänsä, jota tosiaan voi tarkastella myös horoskooppien kautta, mutta ei kai meistä kukaan ole sen huonompi/parempi riippuen missä kuussa on syntynyt.
No joo, pointtini oli kai se, että kuka meistä nyt niin helppo olisi :) - Oinasssssss
Tunnustan, olen juuri tuollainen oinas kuten kuvailit! lapsena olin ihan hirvittävä oinas, nyt olen oppinut hillitsemään itseäni. :D mustasukkainenkin olen hyvin helposti. KAuriiden kanssa en tule toimeen juuri ollenkaan, isäni on kauris, hirveitä riitoja aina. ystävälleni joka on kauris, annan yleensä periksi. nouseva merkkini onkin vaaka, joten ehkä sieltä puolelta tulee tätä kiltteyttä. :) Itseni mielestä merkeistä vaikempia ovat kauris ja oinas, leijona ei ole vaikea mutta tosi ärsyttävä, pitää vain itsestään. :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984