Närpiön Halpa-Hallissa

huonoa palvelua...

Mistä sinne Närpiön Halpa-Halliin onnistutaankin löytämään niin happamia ja nyrpeitä akkoja kassoille? Ei missään muualla ole vastaan tullut yhtä tympeitä "asiakaspalvelijoita" kassalla! Eikähän tuollainen isommilla paikkakunnilla onnistuisikaan, koska asiakkaat alkaisivat karttaa paikkaa ja sitä paitsi parempia työntekijöitäkin (sopivampia) olisi tarjolla. Ei edes tarvitsisi pitää tuollaisia akkoja töissä, joilla aina on naamat nurin päin. Onneksi Halpa-Halli löytyy myös esimerkiksi Kauhajoelta, jos ko. ketjun liikkeeseen on asiaa. Kauhajoella palvelu on jo täysin erilaista, todella ystävällistä ja kohteliasta.

38

2768

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • carried_away

      En tiedä mitään Närpiön Halpa-Hallista saati sen myyjistä, mutta itselläni on yleispätevä suhtautuminen kaikkiin kassahenkilöihin. Olen kyllä tavannut niin hyviä kuin huonojakin asiakaspalvelijoita. Se yleispätevä suhtautuminen / tunne on, että tunnen myötätuntoa kaikkia kaupankassoja, kioskimyyjiä yms. kohtaan. Se on heidän työtään istua siinä kassalla, ja se työ sattuu olemaan hyvin oleellista minun kannaltani, että saan elintarvikkeita ja hyödykkeitä; se fakta, että he tekevät tärkeää työtä saa minut olemaan kiitollisia heille ja ystävällisiä heille, vaikka joskus tulisi vastaan nyrpeäkin myyjätär.

      Heidän tekemänsä työ on tärkeää sen valossa, miten asiat on järjestetty tällä hetkellä - siitä saa sitten toisen keskustelun aikaan, olisiko parempi, että kaupan kassat korvattaisiin jollakin automaattimaksusysteemillä . . .

      • ystävällinen

        Närpiön Halpa-Hallissa saa olla kassahenkilöille niin ystävällinen kuin haluaa, eikä vastakaikua tule. Tervehdin, ei vastausta. Ei sanoja kiitos tai ole hyvä missään vaiheessa, vaikka muualla samoissa tilanteissa kassahenkilön sanavarastoon nuo sanat kuuluvat. Ei katsekontaktia, ei hymyä. Ja kun sama on toistunut kerta toisensa jälkeen, en enää jaksa uskoa, että olisi vain sattunut olemaan kassahenkilöllä huono päivä. Onneksi voin valita ja olla menemättä tuohon markettiin.


      • carried_away
        ystävällinen kirjoitti:

        Närpiön Halpa-Hallissa saa olla kassahenkilöille niin ystävällinen kuin haluaa, eikä vastakaikua tule. Tervehdin, ei vastausta. Ei sanoja kiitos tai ole hyvä missään vaiheessa, vaikka muualla samoissa tilanteissa kassahenkilön sanavarastoon nuo sanat kuuluvat. Ei katsekontaktia, ei hymyä. Ja kun sama on toistunut kerta toisensa jälkeen, en enää jaksa uskoa, että olisi vain sattunut olemaan kassahenkilöllä huono päivä. Onneksi voin valita ja olla menemättä tuohon markettiin.

        No, ymmärrän kyllä sitten tilanteen.


      • näin olen todennut
        ystävällinen kirjoitti:

        Närpiön Halpa-Hallissa saa olla kassahenkilöille niin ystävällinen kuin haluaa, eikä vastakaikua tule. Tervehdin, ei vastausta. Ei sanoja kiitos tai ole hyvä missään vaiheessa, vaikka muualla samoissa tilanteissa kassahenkilön sanavarastoon nuo sanat kuuluvat. Ei katsekontaktia, ei hymyä. Ja kun sama on toistunut kerta toisensa jälkeen, en enää jaksa uskoa, että olisi vain sattunut olemaan kassahenkilöllä huono päivä. Onneksi voin valita ja olla menemättä tuohon markettiin.

        poikkeaa musita marketeista Suomessa. Samahan se on kaikkialla.


    • iso kuoppa

      johon kaadetaan ne tulevan ydinvoimalan ydinjätteet

    • anna73*

      ihmettelimme kaverini kanssa viime lauantaina Närpiössä. Molemmilla kassoilla hapannaama. Ei hymyn häivää, eikä minkäänlaista osoitusta että työ ja asiakkaat edes vähän kiinnostaisivat.

    • Asiakas?

      Ehkä vika pohjimmiltaan ei ole kassaneideissä, vaan jossain muualla. Jos työssä viihtyy niin on iloinen mieli muuten ei...

    • Lidlissä

      työn ilo ei ollut aivan aistittavissa

      • on hyvä palvelu??

        Näin joulun alla muistetaan nyt sitten missä liikkeessä Närpiössä olette saanut hyvää palvelua?


      • kiertolainen ei roma
        on hyvä palvelu?? kirjoitti:

        Näin joulun alla muistetaan nyt sitten missä liikkeessä Närpiössä olette saanut hyvää palvelua?

        Eri paikkakunnilla on eriluontoisia ihmiset. Meneppäs Savoon, mitä huomaat ja käy Eteläpohjanmaalla,
        siellä ihmiset lupsakoita. Käy Pohjanmaalla, huomaat jörökansaa, ei puhu, eikä pussaa, on sanonta.

        Kaikki vaikuttaa kaikkeen, eli mitä on ollut satavuotta sitten, se heijastuu kansalaisten käytökseen, mikä on polveutunut sitten nuorempiin jne. Älä ihmettele. Voit silti olla jokaiselle kohtelias, se ei maksa mitään.


      • närpöölääisiä:::
        on hyvä palvelu?? kirjoitti:

        Näin joulun alla muistetaan nyt sitten missä liikkeessä Närpiössä olette saanut hyvää palvelua?

        .

        nehän on kaikki sukua keskenään, olleet jo satoja vuosia ja lopputulos näkyy

        .


      • uusi sänky
        on hyvä palvelu?? kirjoitti:

        Näin joulun alla muistetaan nyt sitten missä liikkeessä Närpiössä olette saanut hyvää palvelua?

        on hyvää, huumorintajuista asiakaspalvelua Närpiössä. Käykää kokemassa ja oppimassa palvelun anatomiaa kaikki palveluammatissa työskentelevät. Oli ilo olla asiakkaana ja terveisiä liikkeeseen.


      • siskot ja veljet:.

        Yrittäkää ymmärtää siellä on siskot ja veljet


    • ei moittimista

      Asioin usein Närpiön Halpa-Hallissa ja olen kyllä aina saanut ystävällistä ja suomenkileistä palvelua niin kassalla kuin muuallakin myymälässä. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa...

      • Tässä syy

        Närpiö Halpahallissa ei myyjät halua puhua suomea,koska RKPon kieltänyt heitä sitä oppimasta. Siinä syy nyrpeyteen.
        Halpahallin myyjät on koultettu nyrpeilemään suomenkielisille asiakkaille, mutta hymyilemään heti kun ruotsia kuulu.
        Pietarsaaressa sama juttu.


      • kyllästynyt ainaisee
        Tässä syy kirjoitti:

        Närpiö Halpahallissa ei myyjät halua puhua suomea,koska RKPon kieltänyt heitä sitä oppimasta. Siinä syy nyrpeyteen.
        Halpahallin myyjät on koultettu nyrpeilemään suomenkielisille asiakkaille, mutta hymyilemään heti kun ruotsia kuulu.
        Pietarsaaressa sama juttu.

        Närpöön halpa-hallisa on myös "umpisuomalaisia" töissä. Kaikki eivät edes kunnolla osaa ruotsia... Ei pidä yleistää.


      • Entinen vaasalainen
        kyllästynyt ainaisee kirjoitti:

        Närpöön halpa-hallisa on myös "umpisuomalaisia" töissä. Kaikki eivät edes kunnolla osaa ruotsia... Ei pidä yleistää.

        Olen täysin 2-kielinen (äidinkieli suomi) ja tunnen ongelmat ytimiä myöten. Suomenruotsalaisten ongelmat ja samalla käytöstavat olivat ennen loivempia. Viime vuosina on tilanne kärjistynyt ja tyhmyys tiivistynyt, kaikkialla Rannikko-Suomessa. Vrt. vaikka suomenruotsalaisten lehtien vaatimaan yllyttävä kirjoittelu, jatkuva röyhkeä puuttuminen enemmistön koulutuskysymyksiin ja kuvatun kaltainen säälittävä käytös lukuisissa Pohjanmaan yrityksissä. Yksityiselämässäkin, kaksikielisissä suvuissa, ruotsinkielisten paha olo ja vaatimaan opettaminen kantaa kitkerää hedelmää (mm. järjettömissä perintökiistoissa, jollaisia juuri olen seurannut). Mutta entä mikä vaivaa suomenkielisiä, kun emme osaa huomauttaa asioista, tiukan asiallisesti ja kohteliaasti? Saammeko koskaan oikeassa paikassa suuta auki me "rohkeat" pohjalaiset? Miettikääpä vaasalaiset sitä, kun kaupungistanne on tehty " ruotsin kielen pääkaupunki", kuten vakavasti suunnitellaan. Onko teillä mitään sanomista?


      • Nykyinen vaasalainen
        Entinen vaasalainen kirjoitti:

        Olen täysin 2-kielinen (äidinkieli suomi) ja tunnen ongelmat ytimiä myöten. Suomenruotsalaisten ongelmat ja samalla käytöstavat olivat ennen loivempia. Viime vuosina on tilanne kärjistynyt ja tyhmyys tiivistynyt, kaikkialla Rannikko-Suomessa. Vrt. vaikka suomenruotsalaisten lehtien vaatimaan yllyttävä kirjoittelu, jatkuva röyhkeä puuttuminen enemmistön koulutuskysymyksiin ja kuvatun kaltainen säälittävä käytös lukuisissa Pohjanmaan yrityksissä. Yksityiselämässäkin, kaksikielisissä suvuissa, ruotsinkielisten paha olo ja vaatimaan opettaminen kantaa kitkerää hedelmää (mm. järjettömissä perintökiistoissa, jollaisia juuri olen seurannut). Mutta entä mikä vaivaa suomenkielisiä, kun emme osaa huomauttaa asioista, tiukan asiallisesti ja kohteliaasti? Saammeko koskaan oikeassa paikassa suuta auki me "rohkeat" pohjalaiset? Miettikääpä vaasalaiset sitä, kun kaupungistanne on tehty " ruotsin kielen pääkaupunki", kuten vakavasti suunnitellaan. Onko teillä mitään sanomista?

        Suomalaiset (ja suomenkieliset) on opetettu siihen, että omassa maassa enemmistöön kuuluvan pitää aina varoa sanojaan ja pyydellä anteeksi, ettei vaan loukkaa ketään vähemmistöön kuuluvaa.


      • 5010

        Ja taas herkkoo puhuu paskaa!


    • suomalainen ...

      kävin juuri närpiön halpahallissa, siellä saa suomen tylyimmän palvelun.

    • sarvijokinen

      En kyllä ymmärrä teirän marinoita. Mä käyn kaupassa, kerään tavarat koriin ja menen kassalle.

      Kassa lyö hinsut kassaan ja minä ekut kouraan niin ei siinä tarvitse näyttää mulle hammasriviä ja lirkutella. Kieli kuin kieli niin se lasku saman maksaa, kunhan ei näytä sitä kolmatta kieltä.

    • väinämöinen0

      etkai vaan erehtyny puhumaan niille suomea? hyvä ettei ajaneet sua pois sieltä.
      kai ne on niitä närpiön ns"ei viljeliä sukua" kun joutuu kassalla finskejä kuunnella
      kyllä siinä hiljaseks vetää...eikä ne sitäpaitsi ees ymmärrä ihan täysin? koulussa ei opeteta suomea,ruotsia. vaan sitä kalaruottia..heh heh

      • 699669

        Syö sä sianpaskaa!


      • bara minkmat:.
        699669 kirjoitti:

        Syö sä sianpaskaa!

        Niille syötettiin minkinruokaa niin vetäähän se ihmisen kärttyisäksi


    • joakimm

      Billiga-Hallen är det best

    • ei kitkerä

      Minun kokemus pohjalaisista sukulaisrouvista on: Kateellisia, selän takana pahaa puhuvia, pihejä: Vaikka on maatila/mökki sen annetaan rauhassa lahota, ei raaskita korjata hajoavia uuninpesiä, saunanpesiä tai vaihtaa uusia lauteita edes ikivanhaan saunaan. Mustukoon vaan rauhassa (tosi kauniita ovat ). Ei osteta uusia vaatteita. Deodoranttikin on liian kallista, hiukset rasvaisina ja hieltä haisten vaan. Missään etelässä ei toimita näin. Omaisuudesta ja itsestä huolehditaan. Onko kyseessä sitten pohjalainen luonteenpiirre että ollaan koppavia ja kitkeriä. Suoraan sanotaan, mutta yleensä AINA vaan pahaa toisesta. Tässä puhun omasta kokemuksesta. Vaikka olisi miten mielin kielin tällekin pohjalaistädille, mikään ei kelpaa. Joten ?? Ei edes kiitetä joulukortista eikä mistään. Pohjalaiset on pihejä ja negatiivisia. Kun sukua itselläni on ympäri suomen nämä pohjalaiset kyllä ovat erottuneet juuri edellä mainittujen piirteiden mukaan. Ottakaa toiset myös hyvällä huomioon !

    • taavttilainen

      Mistä tämä sun sukusi on lähtöisin?

      Noista laatusanoista päätellen ovat ruotsinkielisissä mehuissa keitetty.

      Suomenkieliset pohjalaiset ovat huumorintajuisia yrittäjyyrellä varustettuja ihmisiä.

      Ulkopuolelta tulleet otsarypyillä valmiiksi varustetut parasiitit saavat vihan heissä nousemaan.

      • 19+1

        Kyllä ne on pääasiassa laihialta jokunen entisestä jurvasta.


      • 3+12
        19+1 kirjoitti:

        Kyllä ne on pääasiassa laihialta jokunen entisestä jurvasta.

        Jaa, että ovat niitä Rudolta lähteneitä ruotsinkielisiä. Pakenivat suomenkielisen asutuksen levitessä Puntaisiin.

        En enää ihmettele sun sukuhaaran ongelmia. Sua itteä ei tietysti nuo ongelmat koske. Kuinka voikaan niin hankalista ihmisistä syntyä yksi virheetön ja täydellinen yksilö.


      • 8+8
        3+12 kirjoitti:

        Jaa, että ovat niitä Rudolta lähteneitä ruotsinkielisiä. Pakenivat suomenkielisen asutuksen levitessä Puntaisiin.

        En enää ihmettele sun sukuhaaran ongelmia. Sua itteä ei tietysti nuo ongelmat koske. Kuinka voikaan niin hankalista ihmisistä syntyä yksi virheetön ja täydellinen yksilö.

        Kattos mä olen sen takia virheetön kun synniyin avioliiton ulkopuolella ja
        isäksi sattyi vossikkakuski vaasata.


      • 15+13
        8+8 kirjoitti:

        Kattos mä olen sen takia virheetön kun synniyin avioliiton ulkopuolella ja
        isäksi sattyi vossikkakuski vaasata.

        He hee! Saitkos mitä perinnöksi?


      • 15+52
        15+13 kirjoitti:

        He hee! Saitkos mitä perinnöksi?

        Äitteeltä kovat halut ja isältä kyvyn!


      • sus-siunaa
        15+52 kirjoitti:

        Äitteeltä kovat halut ja isältä kyvyn!

        Isä siis oli vossikkakuski ja äitee vosu??????


    • ei kitkerä

      sukulaiset ovat ihan kuule peruspohjalaisia ja totta kait vihaavat kaikkia ruotsalaisia ja muualta tulleita koska ovat itse parhaita joka asiassa. Varsinkin tämä raskasmielinen täti jonka talot lahoaa ympärillä mutta rahaa ei laiteta mihinkään. Arvostelee muita sukulaisia teki niin tai näin. Miellyttää ei pysty vaikka kultakimpaleen veisi tuliaisiksi. Sellainen pohjalainen mulla on sukulaisena. Voin kertoa vältän kyllä nykyään kaikin keinoin kohtaamisia, koska siitä ei saa kuin pahan mielen. Kun tässä pohjalaisesta luonteesta kerran oli puhe. Kerroin oman kokemukseni.
      Ihan vaan tiedoksi: Jos on pirun nuuka niin se että antaa saunanlauteiden mustua, muurinpadan murtua jne. on tyhmyyttä. Sillä omaisuus pysyy arvossaan vasta kun sitä hoitaa. Ja deodoranttikaan ei paljoa maksa.Halpahallista sitä saa. Onneksi on se hajurako...

      • valioyksilö

        Onko sulla muita harrastuksia, kuin sukulaisten halventaminen?

        Mulle on ihan yhdentekevää sukulaisen saunan kunto, kunhan mun oma on jonkunlaises kunnos. Haista ne saa mun pualesta kuten haluavat.

        En pussaa niitä ja jos makkaraa paistan niiden kanssa saa karsinokeeniä tulla pintaan runsaasti ja hyvää on kunhan vielä omat sinapit.

        Nuukuus on hyvä ominaisuus jää mulle pirusti perintöä. Ei sellaanen ihminen ole rehellinen joka kehuu sukua vielä takanapäinkin, oli sitten savolainen tai pohojalaanen.

        Kyllä mullakin voi olla joku pikku vika mutta en ole huomannut tarkasta syynistä huolimatta. Mulle riittää vallan mainiosti, että muissa ilmenee vikoja munkin puolesta. Vallankin savolaisissa!


    • Suomeksiööö

      Närpiössä kaikki tuntevat toisensa.

      Ulkopuolisia kartetaan ja varotaan.

      • rekkarit_tsekataan

        Puskaradiossa leviää heti tieto vieraista rekkareista kylällä


    • 4567876543567

      kyllä se vaan ny niin on ettei ne poikkinaitujen tyttäret ymmärrä mitä te puhutte ...muutenkin ne ootti että tulis umeåsta kauppaketju pelle työnjohtajaksi..joka kaffe paussi pullaa ja piirileikkejä..no halvas hallis oo kun rukous hetki koita siinä ny olla finskeille ystävällinen...palkkakin tulee euroissa...satan

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5454
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      17
      2416
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1947
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      47
      1658
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1581
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1378
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1287
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1259
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1183
    Aihe