kiinteistöässä

työpaikkana????

onko kellään tietoa???

17

8600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaihtamalla paranee

      Aiva "#¤%&/ omistajat on oikeis sisäsiistoista porukkaa! ISS:n on parempi

      • ??????????

        Mitä tarkoitat?


      • hukölb
        ?????????? kirjoitti:

        Mitä tarkoitat?

        No siis sehän tarkottaa et omistajat on sisäsiittosia, liian pieni firma. You're in or out, kaks vaihtoehtoa. Mä olen tietty IN!!!


    • J282jw82bwp0

      Vanha keskustelu, mutta laitetaan nyt sitten, ettei kukaan erehdy menemään töihin tänne.
      Olin pari kuukautta täällä töissä. Palkkaa ei maksettu ajallaan ja työilmapiiri oli aivan hirveä. Yllä oleva sisäsiittoisuusväite pitää siis kutinsa.

    • Ööskuidb

      Töihinhän sinne pääsee ketä vaan... Ei kokemusta tarvii olla. Sulle on kerran näytetty joku asia, se pitää osata jos mokaat kuulet siitä ja kauan. Onnea vaan yritykseen en suosittele missään nimessä.

    • Anonyymi

      Aikas tiuhaan tuntuu ovi käyvän,en tiiä mitä siitä sitten päättelis... Kuulemma muutamana viime vuonna on useempi pitkäaikanen työntekijä vaihtanu maisemaa. Ja aika moni lyhytaikasempikin. Vakiokuvio alalla: haalitaa kohteita hirvee määrä ja työntekijät/orjat painaa peräsuali pitkänä ja teki miten vaan palkkana on moitteet. En kyllä suosittelis myöskään.

      • Anonyymi

        Ulkohoidossa sama tilanne: kohteita otetaan lisää, ihmisiä lähtee ja työntekijöitä ei oteta tarpeeksi.
        Emme ehdi aina hoitaa kaikkia kohteita ja syyksi meille sanottiin, että me pidetään ylipitkiä taukoja.
        Jos kohteista tulee valitus, niin siitä on joskus laitettu viesti yleiseen keskusteluun eli kaikki jotka ovat keskustelussa näkevät mistä on tullut sanomista vaikka se ei muille kuulu.
        Ilmapiiri on ihan hyvä ja apua saa kun tarvetta on mutta en suosittele Kiinteistöässää kenellekään.


      • Anonyymi

        Ei olisi pahitteeksi johtoportaan katsoa peiliin ja pohtia, että miksi porukkaa lähtee pois. Siitä on kyllä sanottu, että lisää väkeä tarvitaan.


    • Anonyymi

      Ootteks sattunu kattoon niitten facea hiljattain ? Työturvallisuuspäivänä laitettu teksti on kyllä niin täyttä paskaa,että miten nää edes itte kehtaa suoltaa tollasta sontaa ! "Pidetään huolta työntekijöistä", löytyyks maailmasta yhtään firmaa jossa pidettäis yhtä vähän huolta työntekijästä,kuin tää lafka ??? Ja tän tietää jokainen,joka on tuolla ollu töissä, tai on edelleen...

    • Anonyymi

      Siivouksessakin on tämä sama tilanne, mitä on kiinteistöhoidossakin : henkilökuntaa lähtee yhtenään ja uusia palkataan, jos palkataan. Ei siellä jaksa, omalla ajalla pitäis puhdistella välineitä ja joutuipa tuossa taannoin lumitöihinkin, sisävaatteissa. Ei ikinä enää...

    • Anonyymi

      No jaa, ovatten hakeneet ulkoalueiden työnjohtajaa jo iät ajat eikä tota teknistä kiinteistönhoitajaa myöskään tunnu löytyvän. Olisko maine kiirinyt ? Tunnen pari tyyppiä jotka on tuolla olleet töissä, ja aika vähissä on kehusanat olleet... Ei tää firma, missä ite oon töissä ole myöskään häävi, mutta mitä nyt kuullut olen niin on tää kuitenkin parempi kuin tuo. Ei kylläkään tosin paljoa.

    • Anonyymi

      Haalivat paljon paikkoja mitä eivät ehdi tekemään/työntekijät saikuttaa ja käyttävät alihankkijoita joille ei makseta kunnon korvausta edes. Pimeetä hommaa koko touhu ja esimiehinä päsmäröimässä puolivajaat ihmiset. En koskisi pitkällä tikullakaan.

    • Anonyymi

      Kerran sain soiton ylemmältä taholta ja uhkailtiin kirjallisella varoituksella jos en tule pyhäpäivinä lumihommiin.
      Niitäkin vapaapäiviä saa olla ettei tule töihin ja tämä uhkailu oli laitonta ja siitä oltiin työsuojeluvaltuutetulle sanottu.
      Sen lisäksi mulle puhuttiin siihen sävyyn, että joka viikonloppu täytyy tulla tarpeen vaatiessa lumihommiin koko talven ajan.
      Toi on kyllä kiellettyä jos/kun arkisin ei saa pitää vapapäiviä.

      Kerran kun en suostunut allekirjoittamaan yhtä sopimusta, niin mulle sanottiin, että saan kirjallisen varoituksen jos en allekirjoita.
      Sanoin siihen, että jos tulee varoitus, niin otan liittoon yhteyttä ja mitään sellaista ei tullut joten en tiedä varoituksen todenperäisyyttä.

      Ilmeisesti tarpeeksi pätevää työntekijää ei löydy mutta silti firma jatkaa samaa rataa eli kohteita otetaan lisää ja sitten kerrotaan, että uuden kohteen saaminen on hyvä uutinen.
      Sellaista olen kuullut sanottavan, että ulkohoidossa on liikaa väkeä vaikka todellisuudessa tilanne on päinvastoin.

      Ilmoitetuista epäkohdista ei aina heti tehdä mitään ja ainakin yksi syy on siinä, ettei ylemmällä taholla kaikkea muista.

    • Anonyymi

      Omituisia stalkkereita. Väijyvät asukkaita, soittelevat toisilleen asukkaista ja puhuvat paskaa. Taloyhtiössämme ovat myös käyneet asukkaiden asunnoissa yleisavaimilla ilmoittamatta ja huoltokäynneillä käyttäneet asukkaiden vessojakin, vaikka taloyhtiössä olisi yleinen vessakin.

      • Anonyymi

        Ikävää toimintaa, että käytetään asukkaiden vessoja. Aiheettoman paskan puhuminen ei ole fiksua mutta joskus negatiiviset puheet heistä voivat olla aiheellisiakin.


    • Anonyymi

      Tuolaiset yritykset pitäis laissa kieltää.

    • Anonyymi

      Aivan kamala työpaikka koska johto on niin surkea ja kamala. Työntekijöitä kohdellaan todella huonosti, johto (poika, äiti ja isä) haukkuvat työntekijöitä, puhuvat perusteetonta pahaa selän takana, purkavat työsuhteita aivan mielivaltaisesti. Harvassa paikassa olen törmännyt noin huonoon johtamiseen ja aivan asiattomaan käytökseen työntekijöitä kohtaan. Toivon että asiakkaat äänestäisivät jaloillaan ja jättäisivät tämän yrityksen palvelut ostamatta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe