Olen viime aikoina seurannut, kun sähköasentaja on asentanut uuteen kotiimme sähköjä. Samalla olen valtaisasti kiinnostunut alasta. Asentajalta en viitsi kuitenkaan kysellä "tyhmiä" sillä hänelläkin on työ hoidettavanaan.
Siispä miten esimerkiksi 5-kytkin toimii? Täytyykö vaihejohtimet kytkeä värin mukaan jotenkin tietyllä tapaa?
Jos joku viitsii nähdä vaivaa, että tyhmälle saa selitettyä kysymykseen ratkaisun niin tuhannet kiitokset.
5-kytkimen toiminta?
Täysin tietämätön
4
6822
Vastaukset
- sfsdgsdg
siinä on kaksi normaalia kytkintä. Jatkuvaa sähköä ei tarvitse tuoda kuin yhdellä johtimella joka kytkimen sisällä on viety molemmille ja lähtevät sitten kaksi johdinta. Värit voi vapaasti valita keltavihreää ei saa käyttää, mutta hyvän asennustavan mukaisesti käytetään kovana vaiheena ruskeaa ja lähtevinä mustaa ja valkoista.
- matikka,!!
1 1 = 5
mietippä sitä!?- Mutuilija
X=7
- ddafsdf
Mutuilija kirjoitti:
X=7
2x6 = 2x1 tai 2x6 7=3
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 371822
- 50818
- 69786
- 108740
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7661Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t33639Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27580Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti
2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.15569Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta
Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.141481- 52465