Oletteko kuulleet että 70-luvun starat Eini ja Taiska vetävät yhteisen konsertin Kiuruvedellä Vihreillä Niityillä tulevana perjantaina 13.7? Sinne kaikki kynnelle kykenevät nauttimaan hyvästä nostalgisesta musasta. Yes sir alkaa polttaa! Konsertti kuulemma myös televisioidaan ja se tulee syksyllä Estradilla sarjassa.
Taiska ja Eini
9
713
Vastaukset
- kiinnosta
pätkääkään....
- stidi
menossa jopa sen katsomaan tänä iltana!
- Viherät Niityt
en oo vars. mikään Einin saati Taiskan fani, mutta se on sanottava että Kiuruveden Vihreillä niityillä miltei joka vuosi käyvänä oli tunnelma taas mahtava ja porukkaa paikalla tuhatpäin, eikä Einin konsertti suinkaan ollut vaisuimmasta päästä.
Ylipäätäänkin Kiuruvesi ja Vihreät Niityt on huomattavasti mielenkiintoisempi tapahtuma kuin vaikka Seinäjoen Tangomarkkinat. Vihreät Niityt on vaan jotenkin suomalaisempi ja kotoisampi. - Leino-poika
Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.
- Greenfileds
Leino-poika kirjoitti:
Olin yllättynyt oikein! Minusta Eini veti koko tapahtuman parhaan konsertin, vaikka toki Mambastakin pidin.
myös minä ja vaimoni. Einin konsertti oli TODELLA hyvä. Etenkin räväkän alun jälkeen oltiin jo ihan huippufiiliksissä. Kyllä näkyi se ammattitaito että tällä tytöllä on jo 30 vuotta on uraputkea takana. Hienoa nähdä livenä tällaisia artisteja kuin Eini tai Taiska. Myös Mambasta pidimme, Laura Voutilainen oli aivan loistava ja Katri Helenan kesähuuma kannattaa jokaisen kokea jos vain mahdollista.
Toivon mukaan olen silloin TV:n ääressä, kun Eini ja Taiska laulavat. Molemmat ovat iskelmämusiikin horjumattomia pilareita!
- kiintoisalta
ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.
- Janitta 30
kiintoisalta kirjoitti:
ai hitsi en tienny että tällanenkin tapahtuma on. mut hyvä jos ja kun tulee tv:stä.
Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!
- positiivisesti
Janitta 30 kirjoitti:
Hyvä konsertti Einillä Vihreil niityill Kiuruvedellä, kertakaikkiaan! Upeata oli! Taiska oli kiva yllätysvieras Einillä! Einin uusi KUUMAT TUULET -biisi toimi tosi hyvin ja oli mainio! HYvä!
Olin kanssa kiuruvedellä Vihreillä Niityillä. Ja täytyy kyllä myöntää, että Eini yllätti positiivisesti! Oli ihanasti pukeutunut ja lauloi hyvin. Esitys oli kaikin puolin hyvin laitettu pakettiin. Taiska oli myös hyvä ja he sopivat Einin kanssa kivasti lavalle yhdessä. Ovat niin ihania Suomi-neitoja molemmat!
Mukavaa katsoa syksyllä telkusta ja muistella kesää 2007!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as593166Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232964- 512852
- 562658
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582548Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482530On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692078
- 452072