Pieni tarina

Olen aina silloin tällöin käynyt täällä lukemassa kirjoituksianne, mutta minulla ei ole ollut aihetta liittyä keskusteluun, kun yleensä täällä ollaan napit vastakkain.

Jos yritän selitellä, sovitella asioita, vastaus on hiljaisuus.

Kerron kuitenkin omakohtaisen kokemukseni mummun, miniän ja pojantyttäreni kohdalla.

Jouduin kolmeksi päiväksi sairaalaan, tyttö 5-v. tuli pappan kanssa katsomaan toisena päivänä. Kaikki oli hyvin, ei ole ikävä ja hyvää kuuluu ja hei hei, nähdään.

Seuraavana päivänä miniä soitti, että tyttöä on jälkeen vallan itkuttanut ja yökin meni huonosti, koita pian tulla kotiin.
Pääsinkin sinä päivänä ja tyttö oli käskenyt heti poiketa. Poikettiinkin ja tytöltä tuli vieläkin itku, kun mummun näki.

Illalla sitten äiti kertoi, että lopun päivää oli kuin toinen tyttö, kun sai mummun naapuriin.

Tämä päivä menikin sitten melkein kokonaan mummun kanssa. Kyllä mummun osakkeet on korkealla sairaalareissun jälkeen!

Kerroin tämän siksi, että on näinkin.
Onko se vain sitten niin, että huonot asiat tuodaan julki ja kun on hyvin, niin ei ole aihetta siitä kirjoitella.

1

771

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *Inka

Meillä oli niin että minä (äiti) olin sairaalassa kolmisen vuorokautta ja sen jälkeen neljä viikkoa sairauslomalla. 7-vuotias poikamme lomaili mummin ja ukin luona pari viikkoa, eikä hänen tarvinnut nähdä minua sairaalassa eikä kovin kipeänä. Soiteltiin päivittäin ja poika viihtyi oikein hyvin lomalla mummolassa. Reipas poika kun on, ja tottunut lomailemaan mummilla, ei ollut tullut kuin pari ikävänpuuskaa.

Aarteita olette, isovanhemmat!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      134
      3227
    2. Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa

Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/
      Maailman menoa
      73
      2114
    3. Koulujen kesälomien siirto

Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut
      Maailman menoa
      137
      1805
    4. Mitä kirjainta haluaisit

rakastella juuri nyt?
      Ikävä
      126
      1705
    5. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      24
      1697
    6. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      138
      1355
    7. Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."

Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su
      Kotimaiset julkkisjuorut
      105
      1192
    8. Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?

Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka
      Ikävä
      144
      1045
    9. "UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!

"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!
      Maailman menoa
      50
      1014
    10. Yhä pyörit mielessä,

ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa
      Ikävä
      30
      944
    Aihe