Mun kasvipalstalla on tänä kesänä ollut riesana pienet etanat. Esim. kesäkurpitsan kukat on täynnä niitä ja kaikki kurpitsanalut on tuhottu.
Oisko kellään hyvää vinkkiä millä niistä pääsisi eroon??
etanat riesana
4
987
Vastaukset
- Helmituuli
Kerää etanat pois kasveista ja laita kasvien ympärille tuhkaa tai silputtuja kananmunankuoria. Elävät etanat kuolee, kun kaadat niiden päälle kiehuvaa vettä.
On myös etanarakeita. Ne on sinisiä pieniä "jyviä", joita voit ripotella kasvimaalle ja sen ympäristöön. Niistä ei ole vaaraa muille eläimille. Etanat syö niitä ja kuivuvat kasaan.
En muista näiden rakeiden markkinoijaa ja nimeä, mutta laita googleen etanarae, niin pitäisi löytyä. - ...........
etanamuuria kasvimaan ympärille, ei kasveille.
- sitä kuuluisaa
olutta ,kaivat maahan kuopan asetat siinen lautasen maanpinnan tasaan ja laitat lautaselle olutta etanat tulevat juomaan ja hukkuvat siihen näin koeilleet kertovat.Konstit on monet kun piikaa ja niin edelleeen---------
- torjunta
sitä kuuluisaa kirjoitti:
olutta ,kaivat maahan kuopan asetat siinen lautasen maanpinnan tasaan ja laitat lautaselle olutta etanat tulevat juomaan ja hukkuvat siihen näin koeilleet kertovat.Konstit on monet kun piikaa ja niin edelleeen---------
Hei!
Minulla tämä ongelma ratkesi itsestään!
Viime kesänä kasvihuone oli täynnä etanoita jotka tuhosivat salaatit, kurkut ym. Tänä kesänä sinne on muuttanut yksi iso rupikonna, monta pienempää sammakkoa ja valtava lauma sisiliskoja. Eipä näy etanoita, mutta sammakot senkun pulskistuvat ja liskot lisääntyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269