Onko kukaan ajatellu mennä liikunnanohjauksen peruskurssille johonki urheiluopistoon? itse mietin sitä kovasti yhtenä vaihtoehtona. ja onko joku ollut ; tarviiko superkuntoa että pärjää siellä?
Liikunnanohjauksen peruskurssi syksyllä 2007
3
1022
Vastaukset
- maik-ki
Itse hain sellaiselle. Eihän siinä mitään "kuntotestiä" ollut. Todistuksia vain lähetin pinon ja pääsin. Tavallisia ihmisiä siellä on. Uskoisin kuitenkin urheilun liittyvän jollain tavalla jokaisen sinne hakeneen ihmisen elämään ja kyllä se kunto viimeistään siellä kasvaa...
- kala
siitä että mihin nyt sitten hait? Sillä itse olen koittanut tälläistä paikkaa etsiä ja olenkin löytänyt useita ympäri suomea, mutta haluaisin opiskella uudellamaalla, tietoa?
- minä-
Riippuu oletko mies vai nainen. Naisia oli ainakin ihan kaikentasoisia. Miehet oli oikeastaan kaikki semmosia että ovat ainakin joskus harrastaneet jotain lajia ns. vakavasti.
No ei sitä superkuntoa tarvii.. Kuhan luotat ihtees ja enemmän siellä henkistä kanttia pitää olla ku joutuu esiintymään ja ohjaamaan muita. Tosin varmasti kehittyy seki puoli, mutta ite kyllä lopetin kyseisen kurssin aika nopeesti kesken:P Ehkä se ei vaan ollu oikein minulle tarkotettu..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial201781Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1541776Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3241450Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221118Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2091112- 1401089
- 285985
- 11965
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4959Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49908