Duo

????

Kuulin ohimennen pätkän Paulan laulua radiosta jossa hän lauloi miehisen miehen kanssa.

Oikeammat Paula fanit kertonevat minulle Paulan viimeaikaiset duot...

Odottelen vastausta hyvin malttamattomana.

4

1014

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Paula on paras

sekoita Pate Mustajärven ja Saija Varjuksen uutta duettoa Paulan ja P. Mustajärven laulamiksi? Niin ovat nimittäin monet tuttavat viime aikoina tehneet.
      Paula on levyttänyt viimeksi muistaakseni duon Kari Tapion kanssa (Mississippi), mutta siitä on jo jonkin aikaa.

• ?????

Kyllä on tainnut käydä juuri niin.

Olin nimittäin aika varma että Pate lauloi ja lähes yhtä varma että Paula lauloi :)

Olisi nimittäin ollutkin jo liian hyvää ollakseen totta että Paula ja Pate olisivat samalla biisillä. Tykkään molemmista niin paljon!

Kiitos tiedosta!!

• ????? kirjoitti:

Kyllä on tainnut käydä juuri niin.

Olin nimittäin aika varma että Pate lauloi ja lähes yhtä varma että Paula lauloi :)

Olisi nimittäin ollutkin jo liian hyvää ollakseen totta että Paula ja Pate olisivat samalla biisillä. Tykkään molemmista niin paljon!

Kiitos tiedosta!!

Paula Koivuniemi ja Pate Mustajärvi lauloivat dueton noin 2 vuotta sitten suorassa televisio lähetyksessä, -toivotaan toivotaan, kappaleen.

Toivotaan toivotaan, laulu on 70 luvun hitti, kuullosti hienolta heidän yhteisesitys.

En ole kuullut Saijan ja Paten duettoa onko se miten uusi levytys, ja löytyykö miltä levyltä.

• ????
        uralin kirjoitti:

Paula Koivuniemi ja Pate Mustajärvi lauloivat dueton noin 2 vuotta sitten suorassa televisio lähetyksessä, -toivotaan toivotaan, kappaleen.

Toivotaan toivotaan, laulu on 70 luvun hitti, kuullosti hienolta heidän yhteisesitys.

En ole kuullut Saijan ja Paten duettoa onko se miten uusi levytys, ja löytyykö miltä levyltä.

Muistan itsekin kun lauloivat sen Toivotaan Toivotaan. Hieno esitys.

Selvittelin vähän tuota Saija/Pate laulua. Näyttäis että single tullut joskus kesäkuun lopulla. Nimi lienee Sähköö tai Sähköä.

Tuo äskeinen ei enää paljon kuulu Paulan keskustelupalstalle, mutta toivotaan toivotaan että Paula ja Pate vielä tekis sen duon!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      5686
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      36
      3771
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3313
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      12
      2658
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2192
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2137
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      163