ADHD ja kilpirauhasen liikatoiminta

kilppariii

8

3928

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ADD

      Minulla on tutkittu peräti kolme kertaa kilpirauhasen toimintaa, mutta ei ADHD-oireyhtymän yhteydessä vaan muiden sairauksien. On haluttu saada selkoa, onko kilpirauhastoiminnassani jotakin poikkeavaa, mutta aina tulokset ovat osoittaneet, että täysin normaali olen siltä osin (tutkimukset tehty v.1983, 1999 ja 2003). Ja ADHD-diagnoosin olen saanut v.2000.

    • Lucija

      Miulta on tutkittu kilpirauhashormoonit ylivilkkauden vuoksi ja normaalit olivat.
      Seuraavaksi epäiltiin maniaa ja kun itse otin puheeksi adhd:n mahdollisuuden,koska oireetkin ovat seuranneet läpi elämän,lääkäri tokaisi,että "mistä sä nyt sen olisit saanut..."
      Ikään kuin kyseessä olisi joku flunssan tapainen tartunta...

    • kelloton

      Aiheuttaa samankaltaisia oireita ja paljon muutakin.

      Mutta samalla paljon vähemmän :D

      Hyvä siellä on silti käydä, labraan vaan antamaan pari desiä verta.

    • Tuplahulina

      Mulla on molemmat :-( Ihan tutkittu ja diagnosoitu. Adhd:n kanssa olen yleensä sinut, mutta toi kilpirauhanen voisi nyt rauhoittua.

      • Hei tuplahulina ja tuo nimimerkki on kyllä loistava😄.
        Mulla on ADHD diagnosoitu ja nyt elämän kriisitilanteessa verikokeissa todettu kilpirauhasarvot rajojen ylittäväksi ja arvot seilaa siinä rajoilla. Mulla oli Voxra lääkitys ADHD oireisiin, joka käskettiin nyt lopettaa. Koska pojalla myös ADHD ja hänellä lääkkeenä ollut Concerta aiheutti apatiaa, niin sain valita itselleni toisen lääkityksen (Voxra)
        Kiinnostaisi tietää onko tämmöisiä tuplahulinoita muitakin, ja onko löytynyt sopivaa lääkitystä😊


      • Anonyymi

        Onko sulla Adhd lääkitys ja jos on onko haitat suuremmat kuin hyödyt. Onko Hb , ferritiini , D B12 tutkittu ja jos on niin ethän usko lääkäriä.


      • Anonyymi
        laastiukko kirjoitti:

        Hei tuplahulina ja tuo nimimerkki on kyllä loistava😄.
        Mulla on ADHD diagnosoitu ja nyt elämän kriisitilanteessa verikokeissa todettu kilpirauhasarvot rajojen ylittäväksi ja arvot seilaa siinä rajoilla. Mulla oli Voxra lääkitys ADHD oireisiin, joka käskettiin nyt lopettaa. Koska pojalla myös ADHD ja hänellä lääkkeenä ollut Concerta aiheutti apatiaa, niin sain valita itselleni toisen lääkityksen (Voxra)
        Kiinnostaisi tietää onko tämmöisiä tuplahulinoita muitakin, ja onko löytynyt sopivaa lääkitystä😊

        Laastiukko sinun ADHd aiheutti kilpirauhas, jos saat siihen lääkityksen kuntoon, Älä pilaa pojan elämää Voxralla. Mene labraan HB , ferritiini, D, B12 ja laita kuntoon. Ja kerron näistä löytyi lääkitys.


    • Anonyymi

      ADHD tutkimukset tulossa ku saan potilashistorian. Hypotyreoosi tosin, hoidossa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3467
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      156
      2099
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      204
      1791
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      135
      1699
    5. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      80
      1165
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1104
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      273
      1045
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      130
      999
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      929
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      895
    Aihe