Ahdistuuko Kauris-henkilöt

jos heille

kertoo tunteistaan ja rakkaudesta

9

2542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauuuris

      Minä en ainakaan ahdistu..Suora puhe on avainsana. :)

    • Kauristytteli

      Jos tunteista EI puhuta niin se saa kauriin epävarmaksi ja sulkeutumaan

    • No se mikä kokemus mulla on niin kyl ainakin minun kaverini joka on kaurisnainen ni tahtoo mennä aina vaan punasemmaksi mitä enempi häntä huomioin ja kehuskelen,ei niinkään mene lukkoon mutta tosiaan poskiaan kuumottaa kun viereen istun ja kädestä pidän.Olem vapaana miehenä ollut jo 7 vuotta ja deittejä sun muita olen tarpeekseni kokeillut laihoin tuloksin. Se mitä puhutaan että kauriit ovat viileitä ulkokuoriltaan niin on pitänyt paikkansa koska tämänkin tapauksen lämmittäminen kesti monta vuotta ennenkuin alko tapahtua merkittävää lähentymistä jota nyt vasta voisibn alkaa kutsua jopa seurusteluksi!!!

    • cauris

      Varsinkaan jos tunne on molemminpuolinen;)Kauriin voi olla vaikea kuitenkin joskus tunnustaa tunteitaan eikä ole yleensä lässynlässyn tyyppi. Meillä on tapana yleensä osoittaa rakkaus konkreettisin teoin: sängyssä, ruokaa tekemällä, järjestämällä yllätyksiä jne.

    • siitä

      ahdistumaan, jos joku omista tunteistaan kertoilee.
      Tosin, jos joku minulle jatkuvasti rakkauttaan suusanallisesti vakuuttelee, saattaa mieleeni tulla, että ketähän tässä vakuuttuneeksi tehdään? Minua vai vakuutelija itseään.

      Samansuuntaisesti kuin joku toinenkin tässä ketjussa sanoi, minulle merkitsevät enemmän pienetkin teot kuin suuret sanat.

      • aivan tosi

        Että enemmän ne teot merkitsee kuin sanat.Sanoa voi vaikka mitä mutta teoilla ja käyttäytymisellä toista kohtaan näytät mitä oikeasti toisesta ajattelet. Itselläni on tapana sanoa asiat suoraan ja näyttää ne teoilla joten en ahdistu jos toinen paljastaa tunteensa suoraan. Eipähän tarvi itsekseen ihmetellä. Eikähän tämä elämä ole liian lyhyt tunteiden peittelyyn vaikka toinen ei aina tuntisikaan samoin.=)


    • ahdistuu

      Kyllä kauris voi ahdistua.

    • Nimetön

      juota kauris humalaan . silloin on kauriillakin vähemmän estoja ja tunne asioista voi keskustella paremmin .

    • KaurisN68

      on pätevä temppu - pätee ainakin muhun, vähän sulkeutuneeseen Kaurisnaiseen. Mä kyllä ahdistun, jos liian nopeesti aletaan rakkautta tunnustamaan. Pitää hetkeksi vetäytyä ja jäädä syvällisesti pohtimaan, mikä siinä on takana ja voiko jutusta tulla jotain.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe