kertoo tunteistaan ja rakkaudesta
Ahdistuuko Kauris-henkilöt
9
2599
Vastaukset
- kauuuris
Minä en ainakaan ahdistu..Suora puhe on avainsana. :)
- Kauristytteli
Jos tunteista EI puhuta niin se saa kauriin epävarmaksi ja sulkeutumaan
No se mikä kokemus mulla on niin kyl ainakin minun kaverini joka on kaurisnainen ni tahtoo mennä aina vaan punasemmaksi mitä enempi häntä huomioin ja kehuskelen,ei niinkään mene lukkoon mutta tosiaan poskiaan kuumottaa kun viereen istun ja kädestä pidän.Olem vapaana miehenä ollut jo 7 vuotta ja deittejä sun muita olen tarpeekseni kokeillut laihoin tuloksin. Se mitä puhutaan että kauriit ovat viileitä ulkokuoriltaan niin on pitänyt paikkansa koska tämänkin tapauksen lämmittäminen kesti monta vuotta ennenkuin alko tapahtua merkittävää lähentymistä jota nyt vasta voisibn alkaa kutsua jopa seurusteluksi!!!
- cauris
Varsinkaan jos tunne on molemminpuolinen;)Kauriin voi olla vaikea kuitenkin joskus tunnustaa tunteitaan eikä ole yleensä lässynlässyn tyyppi. Meillä on tapana yleensä osoittaa rakkaus konkreettisin teoin: sängyssä, ruokaa tekemällä, järjestämällä yllätyksiä jne.
- siitä
ahdistumaan, jos joku omista tunteistaan kertoilee.
Tosin, jos joku minulle jatkuvasti rakkauttaan suusanallisesti vakuuttelee, saattaa mieleeni tulla, että ketähän tässä vakuuttuneeksi tehdään? Minua vai vakuutelija itseään.
Samansuuntaisesti kuin joku toinenkin tässä ketjussa sanoi, minulle merkitsevät enemmän pienetkin teot kuin suuret sanat.- aivan tosi
Että enemmän ne teot merkitsee kuin sanat.Sanoa voi vaikka mitä mutta teoilla ja käyttäytymisellä toista kohtaan näytät mitä oikeasti toisesta ajattelet. Itselläni on tapana sanoa asiat suoraan ja näyttää ne teoilla joten en ahdistu jos toinen paljastaa tunteensa suoraan. Eipähän tarvi itsekseen ihmetellä. Eikähän tämä elämä ole liian lyhyt tunteiden peittelyyn vaikka toinen ei aina tuntisikaan samoin.=)
- ahdistuu
Kyllä kauris voi ahdistua.
- Nimetön
juota kauris humalaan . silloin on kauriillakin vähemmän estoja ja tunne asioista voi keskustella paremmin .
- KaurisN68
on pätevä temppu - pätee ainakin muhun, vähän sulkeutuneeseen Kaurisnaiseen. Mä kyllä ahdistun, jos liian nopeesti aletaan rakkautta tunnustamaan. Pitää hetkeksi vetäytyä ja jäädä syvällisesti pohtimaan, mikä siinä on takana ja voiko jutusta tulla jotain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991