Ahdistuuko Kauris-henkilöt

jos heille

kertoo tunteistaan ja rakkaudesta

9

2575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauuuris

Minä en ainakaan ahdistu..Suora puhe on avainsana. :)

• Kauristytteli

Jos tunteista EI puhuta niin se saa kauriin epävarmaksi ja sulkeutumaan

• No se mikä kokemus mulla on niin kyl ainakin minun kaverini joka on kaurisnainen ni tahtoo mennä aina vaan punasemmaksi mitä enempi häntä huomioin ja kehuskelen,ei niinkään mene lukkoon mutta tosiaan poskiaan kuumottaa kun viereen istun ja kädestä pidän.Olem vapaana miehenä ollut jo 7 vuotta ja deittejä sun muita olen tarpeekseni kokeillut laihoin tuloksin. Se mitä puhutaan että kauriit ovat viileitä ulkokuoriltaan niin on pitänyt paikkansa koska tämänkin tapauksen lämmittäminen kesti monta vuotta ennenkuin alko tapahtua merkittävää lähentymistä jota nyt vasta voisibn alkaa kutsua jopa seurusteluksi!!!

• cauris

Varsinkaan jos tunne on molemminpuolinen;)Kauriin voi olla vaikea kuitenkin joskus tunnustaa tunteitaan eikä ole yleensä lässynlässyn tyyppi. Meillä on tapana yleensä osoittaa rakkaus konkreettisin teoin: sängyssä, ruokaa tekemällä, järjestämällä yllätyksiä jne.

• siitä

ahdistumaan, jos joku omista tunteistaan kertoilee.
      Tosin, jos joku minulle jatkuvasti rakkauttaan suusanallisesti vakuuttelee, saattaa mieleeni tulla, että ketähän tässä vakuuttuneeksi tehdään? Minua vai vakuutelija itseään.

Samansuuntaisesti kuin joku toinenkin tässä ketjussa sanoi, minulle merkitsevät enemmän pienetkin teot kuin suuret sanat.

• aivan tosi

Että enemmän ne teot merkitsee kuin sanat.Sanoa voi vaikka mitä mutta teoilla ja käyttäytymisellä toista kohtaan näytät mitä oikeasti toisesta ajattelet. Itselläni on tapana sanoa asiat suoraan ja näyttää ne teoilla joten en ahdistu jos toinen paljastaa tunteensa suoraan. Eipähän tarvi itsekseen ihmetellä. Eikähän tämä elämä ole liian lyhyt tunteiden peittelyyn vaikka toinen ei aina tuntisikaan samoin.=)

• ahdistuu

Kyllä kauris voi ahdistua.

• Nimetön

juota kauris humalaan . silloin on kauriillakin vähemmän estoja ja tunne asioista voi keskustella paremmin .

• KaurisN68

on pätevä temppu - pätee ainakin muhun, vähän sulkeutuneeseen Kaurisnaiseen. Mä kyllä ahdistun, jos liian nopeesti aletaan rakkautta tunnustamaan. Pitää hetkeksi vetäytyä ja jäädä syvällisesti pohtimaan, mikä siinä on takana ja voiko jutusta tulla jotain.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      1718
    2. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      127
      1462
    3. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      93
      1326
    4. Nyt on aika laittaa parit selkoon.

Onko pareja täällä. Laita kirjaimet kuka tykkää kenestäkin ?
      Ikävä
      62
      1173
    5. The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."

Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut
      Tv-sarjat
      10
      1058
    6. Saran ökytyyli käänsi katseita.

On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      1029
    7. Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä

Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall
      Maailman menoa
      216
      848
    8. Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta

Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht
      Ikävä
      57
      773
    9. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      122
      763
    10. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      20
      728
    Aihe