Outo mustikkakato

tanjukka

Käytiin tuossa männä viikonloppuna mustikassa tutuilla ja marjaisilla alueilla, mutta eipä ollukkaa mustikkaa. Hyvä että saatiin ees suut sinisiks. Mainostavat kovasti että mustikkaa pitäs olla reilusti, mutta eipäs ollukkaa siellä. Ja kysymys on niin laajasta alueesta, että pitäshän nyt ainakin sitä jossain olla. Mitenkäs on muualla?

3

1192

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on

Myö oomma kanssa käyneet parina päivänä tällä eteläsuomessa mustikassa ja saatu on. Täytyy sanoa, että harvinaisen paljon verrattuna edellisiin vuosiin. Mutta se on paikasta kiinni. Nyt löytyy sieltä mistä ei uskoisikaan niitä olevan. Eli nyt kannattaa etsiä monenmoisista paikoista. Muutaman sadan metrin päässä ei ole mitään, mutta kun löytyy lämmin aurinkoinen "kallionkolo" jopa on.

• Meillä paleltui kaikki viinimarjat joten jos mustikka kukki samaan aikaan,niin sekin on mennyttä.Saarijärvi-Viitasaari-alueella ainakin oli eilen mustikkaa.

• Mustikkasuu

Espoon Nuuksiosta, ulkoilualueelta jossa aika paljon poimijoita, olen jo poiminut kaksi ämpärillistä. Ahkera pitää olla, kävellä kauemmas kartan ja kompassin avulla, pois ulkoilureiteiltä. Viimekesän kuivuneet ylängöt antoivat huonosti satoa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      180
      8336
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4528
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4098
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3482
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2860
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2556
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      31
      2159
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2013
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2006
    Aihe