Käytiin tuossa männä viikonloppuna mustikassa tutuilla ja marjaisilla alueilla, mutta eipä ollukkaa mustikkaa. Hyvä että saatiin ees suut sinisiks. Mainostavat kovasti että mustikkaa pitäs olla reilusti, mutta eipäs ollukkaa siellä. Ja kysymys on niin laajasta alueesta, että pitäshän nyt ainakin sitä jossain olla. Mitenkäs on muualla?
Outo mustikkakato
3
1196
Vastaukset
- näin on
Myö oomma kanssa käyneet parina päivänä tällä eteläsuomessa mustikassa ja saatu on. Täytyy sanoa, että harvinaisen paljon verrattuna edellisiin vuosiin. Mutta se on paikasta kiinni. Nyt löytyy sieltä mistä ei uskoisikaan niitä olevan. Eli nyt kannattaa etsiä monenmoisista paikoista. Muutaman sadan metrin päässä ei ole mitään, mutta kun löytyy lämmin aurinkoinen "kallionkolo" jopa on.
Meillä paleltui kaikki viinimarjat joten jos mustikka kukki samaan aikaan,niin sekin on mennyttä.Saarijärvi-Viitasaari-alueella ainakin oli eilen mustikkaa.
- Mustikkasuu
Espoon Nuuksiosta, ulkoilualueelta jossa aika paljon poimijoita, olen jo poiminut kaksi ämpärillistä. Ahkera pitää olla, kävellä kauemmas kartan ja kompassin avulla, pois ulkoilureiteiltä. Viimekesän kuivuneet ylängöt antoivat huonosti satoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324421Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii742862- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431687- 781379
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘691080PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832