Sain syntymäpäivälahjaksi omenapuun ja olen miettinyt miten sitä hoidetaan. Tietenkin kastelen joka päivä, mutta entä jatkossa? Olen kuullut, että lähettyville pitäisi hommata toinenkin omenapensas "kaveriksi" pölytyksen takia. Pitääkö puun olla samaa lajia. Entä milloin voi alkaa odottaa satoa. Omenapuu on nyt 3-vuotias taimi, joten parin vuoden päästä ehkä? Entä sitten talvehtiminen, kestääkö omenapuu hyvin, vai pitääkö suojata jotenkin?
Tulipa paljon kysymyksiä. Kiitoksia niille jotka viitsivät vastata.
Omenapuulle kaveri
Omenafani
1
646
Vastaukset
- Kikka
Jos jossain naapurustossa on joku omenapuu, et tarvii ite hankkia kaveria omallesi. Ehken tosiaan saat parin vuoden päästä satoa. Talven varalta pitää suojata, jos sulla on uhkana puput. Siihen rungon suojaamiseen ja omenapuun leikkaamiseen on monta kikkaa, joista löytänet tietoa googlettamalla tai kirjastosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3424332Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422428Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1411571
- 261107
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421094- 221005
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931