Miten teillä on onnistunut? Katsonpa miten tulee 'nimettömänä'. Tunnuksen sain, mutta rekatessa kysyy aina vaan s-postiosoitetta. Kestääkö se kuinka kauan odottaa? Olen lähetellyt jo montakin kertaa.
Ei onnistu rekkaaminen
4
2536
Vastaukset
Onko sulla suomi 24-kautta se sähköposti? Minä ajattelin vaan, ettei kait muut s-posti osoitteet käy.
- alukper. kysyjä
seköhän siinä. Olen tehnyt näitä useita ja aina tumpuloin ja jokin mättää :) Laitoin siihen sen minkä ekaan juttuun ja oli muualla kuin s24-ssä. No ei tullu mieleenkään. Kokeilenpa vinkkiäsi, kiitos.
- hildurvonhopsis
Tulin tälle palstalle joskus toukokuussa 2007 ja reksiteröidyin samalla. sain melko pian tunnukset - taisi olla seuraavana päivänä ?? Mielestäni reksiteröinti on sitä, että aina seisoo sanojensa takana ja toiset kirjoittajat voivat lukea tai jättää lukematta kirjoitukseni, kun näkevät nimimerkkini, ja myös lähettää sähköpostia halutessaan.
Kivaa tätä päivää ja hyvää kesää !
Terveisin Hildur von Höpisis
hildurvonhopsis(at)suomi24.fi
Tuo "at" eli "ät" eli "miukumauku" on se merkki, jonka saat painamalla yhtäaikaa 2 ja AltGr. Jos sen laittaa sillä oikealla merkillä, niin tulee heti kuulemma roskapostia kun hakukone (mikä-lienee)löytää sähköposteja netistä haulla. - mikhaildenisov
on jotain heidän keksimää,pitää olla!
Ketjusta on poistettu 48 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980