Seksi loppui

Izkä.

Moro. Lapsi tuli ja seksielämä loppui. Tästä on varmaan puhuttu ennenkin täällä mut en jaksa selata.. Vähän jos jotain yrittää niin johonkin sattuu tai lasta pitää ruveta syöttämään tai jotain. En oo tottunu 3kk olee ilman, ikinä en oo välittäny tosta runkkaamisesta kovin paljoo. Suihkussa muija kun pesee selän niin sit se hoitelee mut siinä samalla.. Mutta kun sitä pillua tekis mieli, vieraisiinko pitää lähteä. Miten pitkään tätä jatkuu?

32

10999

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kunnes vako homehtuu

Se on luonnon laki, tyhmille idiootti äijille ei mitään anneta. hehehhehe....

• tepa57

vieraisiin vaan.
      kerran tässä ollaan ei ole keneltäkään pois kun kerran muija ei reagoi.

• nainen ja äiti

Joo, kärsivällisyyttä vaan ja nyrkkikyllikkiä kehiin...meinaan nyt ku laps on tullut taloon, voit ootella "säälipillua" muutaman kerran vuodessa. Eli joskus sit ku laps/lapset on murkkuiässä ja omilla menoillaan, äippä vasta innostuu seksi touhuista. Surullista mutta totta! Ja näin se on kyl hyvin,hyvin monissa perheissä, poikkeuksiakin löytyy mutta näin se yleensä menee...Eli sit ku äippä kiinnostuu uudestaan miehestään on ikää just se maaginen 40 v-. jolloin uus kukoistus alkaa...ja naintihalut...Joten oottele vaan rauhassa...

• murheensa
        nainen ja äiti kirjoitti:

Joo, kärsivällisyyttä vaan ja nyrkkikyllikkiä kehiin...meinaan nyt ku laps on tullut taloon, voit ootella "säälipillua" muutaman kerran vuodessa. Eli joskus sit ku laps/lapset on murkkuiässä ja omilla menoillaan, äippä vasta innostuu seksi touhuista. Surullista mutta totta! Ja näin se on kyl hyvin,hyvin monissa perheissä, poikkeuksiakin löytyy mutta näin se yleensä menee...Eli sit ku äippä kiinnostuu uudestaan miehestään on ikää just se maaginen 40 v-. jolloin uus kukoistus alkaa...ja naintihalut...Joten oottele vaan rauhassa...

Miksi aina yleistetään että näin se aina on. Kaikki mitä liittyy vauvan tuloon taloon hypetetään aivan ihmeellisiä satuja. Sitten elämäsi loppuu ja seksi varsinkin? Meillä on ollut paljon paljon ihanaa seksiä 5 vk synnytyksestä lähtien. Hoidan lapsen yksin lukuunottamatta n. kerran viikossa taukoja ja jo lapsen ollessa parikuukautinen tajusin että se että et voi tehdä enää mitään on täyttä bsää. Vaikka olen supertunnollinen äiti ja vauvaa kehutaan iloiseksi ja tyytyväisen näköiseksi. Inhottaa vaan nämä hypetykset koska jotkut nuoret miehet saadaan uskomaan että jos haluat vielä elää niin juokse karkuun ja lujaa. (Ihan kuin lapsi ei kuuluisi elämään, siihen mitä elät, ja elämäsi jatkuu aina vaan täyteläisempänä).

• vaimoasi jotenkin

Ootko koittanu piristää eukkoasi jotenkin? Viemällä ulos syömään tai ihan vaikka hoidat lasta ja vaimo pääsee tyttöjen kanssa ulos tai osta sille joku kasvohoito? Äitys valitettavasti ainakin aluksi hämmentää naista (ainakin mua) niin että tuntuu oudolta että pitäis mieskin siinä hoidella... Varsinkin jos imettää niin voi tuntua oudolta ajatella itseään seksuaalisena olentona. Mulla se kesti tosi pitkään, oikeestaan vasta nyt oon heränny huomaamaan että tekeekin mieli tosi paljon. Se lähtee naisesta itestään se seksin haluaminen, eli jos koitat piristää häntä jotenkin, jolloin hän sais omaa aikaa ja ehkä sitä kautta rentoutuisi? Älä käy vieraissa, silloin et ainakaan saa enää yhtään mitään. Paras jos koittaisit puhua ja tukea vaimoasi ja painostamatta selittää että susta tuntuu huonolta.

• kauankin

meillä alkoi hissukseen toimia noin 3 kk synnytyksestä, vaimon ehdoilla, hitaasti ja harvoin. Ekoilla kerroilla liukkaria kehiin ja kortsut tietty myös. Hoidin ehkäisyn ja olin muutenkin niin herrasmiestä kuin osasin, mutta kieltämättä eka vuosi oli hiljasta. Vauvauinnin jälkeen poika nukkui kuin tukki muutaman tunnin, joten ne hetket oli meillä varattu seksiin, siis sunnuntai aamupäivät, arki-iltoina ei tarvinnut edes haaveilla. Kyllä se siitä taas lähti, kun jaksoin odotella. Nyt toinen tulossa, tiedän valmiiksi mitä odottaa ja varaan harrastemateriaalia valmiiksi kaapin perälle.

• nimim. kokemusta on

kun imetys loppuu. Itse lopetin imetyksen vauvan täytettyä 7 kk. Ja ei mennyt kauaakaan, kun rupesi taas haluttamaan vanhaan malliin. Asiaa auttaa myös, jos vauva nukkuu yönsä putkeen eikä tarvi yöllä seksin päälle lähteä vielä imettämään...

Ja muutenkin, kyllä sitä naisella vähintään se puoli vuotta synnytyksestä kuluu ennenkuin on kunnolla palautunut, myös henkisesti.

Yritä vaan olla kärsivällinen, hellä ja ymmärtäväinen ja puhua tunteistasi ja älä nyt hyvä mies ainakaan vieraisiin lähde! Ei kai siinä vieraassa pimpsassa paljon ole eroa siihen omaan käteen...?!

Äläkä painosta ja vonkaa jatkuvasti vaan yritä olla hienovarainen. Tee osasi kotitöistä, huolehdi välillä yövalvomisista, anna tuoreen äidin välillä levätä lapsen- ja kodinhoidosta jne. Tuttuja juttuja ja maalaisjärjellä ajateltua.

Oma mieheni ei koskaan painostanut seksiin ja osasi pitää hyvänä vaikken innostunutkaan asiasta silloin kun hänen olisi tehnyt mieli. Me kokeilimme seksiä ekan kerran, kun vauva oli kuukauden. Miehelle kelpasi hyvin, mutta itse aloin kokea mielihyvää vasta kun lapsi oli lähemmäksi puolivuotias. Nukkui siis jo yöt putkeen omassa huoneessaan eikä tarvinnut enää nousta yöllä syöttämään.

Eli laitapa nyt asiat tärkeysjärjestykseen, kun on se perhe tullut perustettua. Seksi on osa toimivaa parisuhdetta ja perhettä, mutta pikkuvauva-aikana se väistämättä jää vähän taka-alalle. Ja yritä nauttia niistä hetkistä kun muijasi "hoitelee" sut muuten! Kyllä sitä pimpsaakin vielä on luvassa=)

• Izkä.

Ai naisetko täällä vastailee isien juttuihin:) Eli 1kk-20v:) Nooh täytyy yrittää ymmärtää. En mä painosta, vähän vaan vihjailen ja vitsailen:)Eihän sitä seksiä tarvii just illalla harrastaa et on sen päälle ne yösyötöt ja muut hässäkät. Kyl mä vähän sitä mietin et toi äitiys saattaa olla sellasta että seksi unohtuu. Nyt on sitten vähän yhteistä vapaata järjestyksessä..saas nähdä jos vaikka tulee yllätys:) Enhän mä nyt vieraisiin, tulis varmaan vaan aika kiva morkkis..

• vitseinä
        Izkä. kirjoitti:

Ai naisetko täällä vastailee isien juttuihin:) Eli 1kk-20v:) Nooh täytyy yrittää ymmärtää. En mä painosta, vähän vaan vihjailen ja vitsailen:)Eihän sitä seksiä tarvii just illalla harrastaa et on sen päälle ne yösyötöt ja muut hässäkät. Kyl mä vähän sitä mietin et toi äitiys saattaa olla sellasta että seksi unohtuu. Nyt on sitten vähän yhteistä vapaata järjestyksessä..saas nähdä jos vaikka tulee yllätys:) Enhän mä nyt vieraisiin, tulis varmaan vaan aika kiva morkkis..

mutta nainen repii helposti pelihousunsa huumoristakin, joten koita leikkiä ettet muista mitä seksi on. Helppo juttu, tiedän, mutta toimi meillä. Vaimo siis väänsi rautalangasta miten ei nyt tee yhtään mieli ja tuntee itse syyllisyyttä siitä, eikä mun vihjailu mitenkään helpota asiaa. Olin muutaman kuukauden sitten munkkina (tumppuun ruuvaamista ei lasketa) ja kanniskelin koliikkivauvaa, kunnes pikkuhiljaa mun annettiin ymmärtää että vauvaa vois oikeestaan nukuttaa omassa sängyssään ja jos oikein varovasti ja kortsun kanssa jne. mutta kyllä se siitä lähti. Vaikka välillä meinasin kiivetä seinille.

• laija61

Ja riippuu paljon siitä,millaisilla "vaurioilla" vaimosi selvisi synnytyksestä.Itse olen jostain syystä ollut erityisen halukas heti synnytyksen jälkeen.Seksiä n.3 viikkoa synnytyksestä ja tuntunut oikein hyvältä.Ajattelin,että tuntuikohan miehestä paljon miltään,mutta kai sitten.Jotenkin tunsin itseni niin naiseksi ja haluttavaksi jälleen sen vauvapallomahan poistuttua.Syitä laimeuteen voi olla niin monia,saattaa olla synnytyksen jälkeistä alakuloa ja naisen epävarmuutta omasta haluttavuudestaan ja hämminkiä äitiyden ja seksuaalisuuden yhdistämisestä.Paljon ymmärtämystä mieheltä tarvitaan.Kun esim.kiihottuu saattaa alkaa maidot virtaamaan,kaikki tällainen voi olla jotenkin noloa,varsinkin ensimmäisen synnytyksen jälkeen.Ole huomaavainen ja erityisen hellä ja keskustelkaa asiasta,kyllä se siitä aikanaan.

• Gerz

Mulla oli ihan sama. pari viikkoa ja mentiin taas. Jollain naisilla saattaa jäädä pysyvä trauma koko synnytyksestä että , "ajattele nyt samasta paikkaa on tullu ulos SINUN lapsesi" Bla bla bla. mut se on myös ihan yksilöllistä.

• 20-w nainen

Jos ei pysty pillua antamaan, niin sitten pitää ottaa mieheltä paljon suihin tai nostaa perse pystyyn! Jos ei minkäänlaista vaivaa näe miehensä seksihalujen eteen, niin ei ole ihmekään jos tämä käy vieraissa!

• Tiinatar

Sääliks käy sekä sun kumppania että sun lasta. Miten joku voi rakastua mieheen, jolla jo sanavarastokin on tota luokkaa...!

• izkä.

Anteeks Tiinatar, en ole tosiaan mikään runoilija. Ehkä mussa on sit jotain muuta. Jotain voi lukea rivien välistä tuosta sunkin avautumisesta..

• Tiinatar
        izkä. kirjoitti:

Anteeks Tiinatar, en ole tosiaan mikään runoilija. Ehkä mussa on sit jotain muuta. Jotain voi lukea rivien välistä tuosta sunkin avautumisesta..

runoilija ollakaan, mut en yhtään ihmettele jos kumppania ei kiinnosta, kun mies puhuu, kuinka ei jaksa enää kolmen kuukauden jälkeen "runkata" ja kuinka pitää jo "pillua" saada. En mä tiedä, onko meillä sit jotenkin outoa, mut ei kyl tulis mieleenkään tommonen kielenkäyttö.

• izkä.
        Tiinatar kirjoitti:

runoilija ollakaan, mut en yhtään ihmettele jos kumppania ei kiinnosta, kun mies puhuu, kuinka ei jaksa enää kolmen kuukauden jälkeen "runkata" ja kuinka pitää jo "pillua" saada. En mä tiedä, onko meillä sit jotenkin outoa, mut ei kyl tulis mieleenkään tommonen kielenkäyttö.

Siitähän tässä oli kysymys että mä puheillani oon saanun emännän kiinnostuksen seksiin loppumaan. Kyllä mä uskon et moni muukin ihminen puhuu erilailla riippuen seurasta. en mä käytä kotona samanlaista kieltä kuin esim. töissä/kavereitten kanssa/jossain nettikeskustelussa..

• kielenkäytöstä kiinni
        izkä. kirjoitti:

Siitähän tässä oli kysymys että mä puheillani oon saanun emännän kiinnostuksen seksiin loppumaan. Kyllä mä uskon et moni muukin ihminen puhuu erilailla riippuen seurasta. en mä käytä kotona samanlaista kieltä kuin esim. töissä/kavereitten kanssa/jossain nettikeskustelussa..

Me naiset olemme erilaisia. Toisilla vauva-aika vie mehut ;)
        Mutta asiaan. Koitapa kysyä, olisiko mitään mitä voisit tehdä? Pese vaikka lattiat ja laita ruokaa. kuulostaa arkiselta, mutta voi tuoda naisellesi kuninkaallisen olon. Saattaa jopa helpottaa omia hommia - ei väsytä niin ja seksikin voi maistua.
        Mielestäni parisuhteessa kyllä kuuluu "antaa" vaikka ei aina niin huvittaisikaan. Molempien. Pihtaaminen on epäreilua ja antaa toiselle vääristyneen kuvan parisuhteen tilasta ja tunteista.
        Ja kyllähän sitä voi ihan suoraankin sanoa, että kuule kohta lähtee järki jos ei ollenkaan pääse peti-puuhiin.. Saattaa toimia. Tsemppiä. Ja usko pois, ei se naisesi ole muuttunut, on vain hetkeksi unohtanut että vauva ei samoin täytä sinun elämääsi ja sinulla jää edelleen aikaa ajatella niitä juttuja joita ennen tehtiin yhdessä.

• verbaalinen nero?
        Tiinatar kirjoitti:

Toiset puhuu kotona ruotsia, toiset "voimakkaammin" painotuksin. Se, että sinä alat tätä moralisoimaan, osoittaa henkilökohtaisen itsetuntosi pienuuden. Et näe siis omaa napaa pidemmälle. Samalla unohdit koko kysymyksen ytimen.

Parisuhteeseen kuuluu keskustelu ja avoin asioiden läpikäynti puolisoiden välillä. Tällä asialla ainakin minä/me pääsimme yli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen tulleen seksittömän kauden. Eikä se aina tullut itsellekään mieleen, kun oli sen verran väsynyt olo. Tosin, meillä tehdään asiat kotona melko tasapuolisesti.

Tosiasia on, että mihillä libido on naisia voimakkaampaa. Leikkisästi sitä voisi verrata vuosituhansia vanhaan "siemenen siittämisen viettiin". Mutta pettämiselle se, eikä lapsen saanti ei voi olla syy. Tai sitten pitää oikeasti miettiä omia moraaliperusteita. Tähän taas eivät narsistit kykene.

Onko muuten "Tiinattarella" muitakin narsismin piirteitä, kuin tuo julmettu oman arvomaailman pakkosyöttö muille? Vai kuulutko johonkin uskonnolliseen lahkoon?

Takaisin siihen alkuperäiseen. Pikku hiljaa parisuhde muuttuu takaisin vanhaan. Toisille vanha voi olla liian kova paikka. Uusien äitien hormoonit jyllittää nimittäin kokemuksen perusteella melkoisesti. Kun aloimme vaimon kanssa seurustelemaan noin 12 vuotta sitten, hän ei käyttänyt ehkäisyä. Sittemmin vuosia e-pillerit ja niin edelleen. Nyt meillä kaksi lasta ja vaimo ei käytä mitään ehkäisyä. On ollut kiva saada "oma vaimo" takaisin näiden hormoonirallien jälkeen. Siis toisen syntymästä yli vuosi. Ei enää rintaruokintaa tai muita vastaavia.

Tosin kun asit tietää ja tuntee, kohta yritellään kolmatta. Nimittäin kersat ovat todella mukavia. Ja niitä pitää haluta - niiden eteen joutuu uhraamaan monet omat halunsa. Ja sen tekee mielellään.

• Tiinatar
        verbaalinen nero? kirjoitti:

Toiset puhuu kotona ruotsia, toiset "voimakkaammin" painotuksin. Se, että sinä alat tätä moralisoimaan, osoittaa henkilökohtaisen itsetuntosi pienuuden. Et näe siis omaa napaa pidemmälle. Samalla unohdit koko kysymyksen ytimen.

Parisuhteeseen kuuluu keskustelu ja avoin asioiden läpikäynti puolisoiden välillä. Tällä asialla ainakin minä/me pääsimme yli ensimmäisen lapsen syntymän jälkeen tulleen seksittömän kauden. Eikä se aina tullut itsellekään mieleen, kun oli sen verran väsynyt olo. Tosin, meillä tehdään asiat kotona melko tasapuolisesti.

Tosiasia on, että mihillä libido on naisia voimakkaampaa. Leikkisästi sitä voisi verrata vuosituhansia vanhaan "siemenen siittämisen viettiin". Mutta pettämiselle se, eikä lapsen saanti ei voi olla syy. Tai sitten pitää oikeasti miettiä omia moraaliperusteita. Tähän taas eivät narsistit kykene.

Onko muuten "Tiinattarella" muitakin narsismin piirteitä, kuin tuo julmettu oman arvomaailman pakkosyöttö muille? Vai kuulutko johonkin uskonnolliseen lahkoon?

Takaisin siihen alkuperäiseen. Pikku hiljaa parisuhde muuttuu takaisin vanhaan. Toisille vanha voi olla liian kova paikka. Uusien äitien hormoonit jyllittää nimittäin kokemuksen perusteella melkoisesti. Kun aloimme vaimon kanssa seurustelemaan noin 12 vuotta sitten, hän ei käyttänyt ehkäisyä. Sittemmin vuosia e-pillerit ja niin edelleen. Nyt meillä kaksi lasta ja vaimo ei käytä mitään ehkäisyä. On ollut kiva saada "oma vaimo" takaisin näiden hormoonirallien jälkeen. Siis toisen syntymästä yli vuosi. Ei enää rintaruokintaa tai muita vastaavia.

Tosin kun asit tietää ja tuntee, kohta yritellään kolmatta. Nimittäin kersat ovat todella mukavia. Ja niitä pitää haluta - niiden eteen joutuu uhraamaan monet omat halunsa. Ja sen tekee mielellään.

"Ja niitä pitää haluta - niiden eteen joutuu uhraamaan monet omat halunsa. Ja sen tekee mielellään."

Aivan. Mutta kuullostiko alkuperäisen kirjoitus mielestäsi siltä, että uhrautumiseen on pienimpiäkään eväitä, kun vaimolta kinutaan "pillua", ettei miesraukan tarttis enää "runkata". Mun korviin vaan särähti toi kielenkäyttö. Jos mä univajeisena hoitaisin päivät pitkät vaavia ja illalla mies tulis viereen ja valittais, et "vieraisiinko pitää lähteä, kun kotona pillunhimoa saa tyydytettyä vain runkkaamalla", niin kyllä mies siinä vaiheessa sais kuulla kunniansa - musta tollaset sananvalinnat ovat yksinkertaisesti alentuvia, enkä voisi sietää niitä oman mieheni suusta. Tätä yritin alkuperäiselle kirjoittajalle vihjata.

Mutta antaa olla. En todellakaan ole uskovainen, en moraaliltani täydellinen, enkä myöskään mielestäni saarnaava. Kommenttini oli ilmeisesti huono yritys herätellä kirjoittajaa, että asiaa erilailla lähestymällä voisi haluttu lopputuloskin olla lähempänä. Kiitos ja anteeksi.

• ???
        Tiinatar kirjoitti:

Tiinatar,
        Olisitko ystävällinen ja vieraillessasi täällä ISIEN JUTUT-palstalla, et puuttuisi meidän miesten puhetapaamme! Toki voimme puhua täällä masturbaatiosta siitä kuinka tekisi mieli emätintä/vaginaa, mutta se tuntuisi lähinnä naurettavalta, koska täällähän ollaan miesten kesken puhumassa miesten jutuista ja tuntemuksista. Kiitos!

• osoppp

mä olen sanonut ihan suoraan jo suhteen alussa, että jos suhteen "arkipäiväistyttyä" muuttuu meno siihen suuntaan että pitää varata aika 2 viikkoa etukäteen kun tekee mieli, niin turha odottaa mun olevan kovin kilttiä poikaa ja sitten saa jättää jos haluaa mutta syyttää saa vain ja ainoastaan itseään. Nimittäin mä olen ihmistyyppi joka yksinkertasesti tarvitsee sitä vähintään muutaman kerran viikossa, se alkaa muuten hallita liikaa pääkoppaa ja ei tuu esim. töistäkään mitään. Sen se on ymmärrettävä jos haluaa olla mun kanssa. Tietenkään se ei tärkein asia suhteessa ole mutta nyt puhutaankin vain siitä osa-alueesta, jotan moralisoijat hei hei ja hyvästi.

Kun lapsi syntyy, tiedän että siinä tulee olemaan kuiva kausi luonnollisista syistä mutta jotain monen kuukauden taukoa en todellakaan sulata, siihen en kelpuuta mitään syitä. Aina löytyy 10minuuttia aikaa, kyse on kiinnostuksesta

• herää

Esikoisen synnyttyä seksi ei paljon kiinnostanut, pelkkä kakalla käynti pelotti, vaikkei mulla ollut edes tikkejä tms. Väsytti niin, että oli paha olo. Vatsa roikkui ja tissit kivisti maidosta. Olin mielestäni tosi ruma. Hiki, maito ja veri ei ole kovin kiihottava yhdistelmä.

Seksiä kokeiltiin ekan kerran kuukausi synnytyksestä, pelotti ihan perkeleesti. Mutta parin kerran jälkeen alkoi olla ihan ok. Mies otti varovasti. Itketti, kun ajattelin, että tavarani on nyt ihan löysä lapanen. Mies kannusti (ei painostanut) lantionpohjalihasjumppaan (treenasi itsekin!!!) ja kehui, kuinka tuntuu hyvältä ja paikat selvästi toipuu koko ajan. Ilman liukuvoidetta ei hommasta olisi tullut mitään. Käytiin ostamassa seksileluja ja harrastettiin suuseksiä. Aina ei olisi jaksanut tai kiinnostanut, mutta täytyyhän miehen saada, joten teeskentelin halukasta, ja jossain vaiheessa aktia sitten kiihotuinkin. Jos teki kipeää, mies keskeytti heti ja kohta jatkettiin varovammin.
        Imetyksen jälkeen seksiä, seksin jälkeen vauvan rauhoittelua... ei ikinä unta... Koin itse madonna/huora-ilmiön. Siinä tunsi itsensä täysin välineellistetyksi, kun spermat reisillä imetti vauvaa.

Miehelleni iso kiitos kärsivällisyydestä ja hellyydestä. Hän oli iso tuki kannustamisineen ja olemalla hienotunteinen. Tiesin kyllä, että seksiä olisi kaivattu enemmänkin, siksi annoin välillä säälistä ja teeskentelin. Mutta melko lyhyen aikaa sitä kesti. Nopeasti lähti halut heräämään ja huomasin odottelevani miestä kipeästi töistä kotiin... Ikinä ei seksi ole ollut niin hyvää, kuin esikoisen vauva-aikana! Kun on toisen nähden ollut niin brutaalisti (synnytys) niin ei paljon enää kainostele, estot hävisi jonnekin.

Toivon, että jaksat vielä vähän aikaa. Älä vitsaile, mutta kerro vaimollesi, että tekee kovasti mieli. Ehkä hän tulee puolitiehen vastaan. Olette siinä vaiheessa, jossa punnitaan parisuhde. Tämän rankempaa aikaa ei moni pariskunta koe. Yrittäkää selvitä sen yli! Jos vaimosi saa vähän aikaa levätä, ehkä hän palkitsee sinut. Meillä ainakin mies on alkanut tehdä aika paljon kotitöitä, kun tietää, että saa lempeä levänneeltä vaimoltaan paremmin kuin uupuneelta. Voimia!

• fjfe
        herää kirjoitti:

Esikoisen synnyttyä seksi ei paljon kiinnostanut, pelkkä kakalla käynti pelotti, vaikkei mulla ollut edes tikkejä tms. Väsytti niin, että oli paha olo. Vatsa roikkui ja tissit kivisti maidosta. Olin mielestäni tosi ruma. Hiki, maito ja veri ei ole kovin kiihottava yhdistelmä.

Seksiä kokeiltiin ekan kerran kuukausi synnytyksestä, pelotti ihan perkeleesti. Mutta parin kerran jälkeen alkoi olla ihan ok. Mies otti varovasti. Itketti, kun ajattelin, että tavarani on nyt ihan löysä lapanen. Mies kannusti (ei painostanut) lantionpohjalihasjumppaan (treenasi itsekin!!!) ja kehui, kuinka tuntuu hyvältä ja paikat selvästi toipuu koko ajan. Ilman liukuvoidetta ei hommasta olisi tullut mitään. Käytiin ostamassa seksileluja ja harrastettiin suuseksiä. Aina ei olisi jaksanut tai kiinnostanut, mutta täytyyhän miehen saada, joten teeskentelin halukasta, ja jossain vaiheessa aktia sitten kiihotuinkin. Jos teki kipeää, mies keskeytti heti ja kohta jatkettiin varovammin.
        Imetyksen jälkeen seksiä, seksin jälkeen vauvan rauhoittelua... ei ikinä unta... Koin itse madonna/huora-ilmiön. Siinä tunsi itsensä täysin välineellistetyksi, kun spermat reisillä imetti vauvaa.

Miehelleni iso kiitos kärsivällisyydestä ja hellyydestä. Hän oli iso tuki kannustamisineen ja olemalla hienotunteinen. Tiesin kyllä, että seksiä olisi kaivattu enemmänkin, siksi annoin välillä säälistä ja teeskentelin. Mutta melko lyhyen aikaa sitä kesti. Nopeasti lähti halut heräämään ja huomasin odottelevani miestä kipeästi töistä kotiin... Ikinä ei seksi ole ollut niin hyvää, kuin esikoisen vauva-aikana! Kun on toisen nähden ollut niin brutaalisti (synnytys) niin ei paljon enää kainostele, estot hävisi jonnekin.

Toivon, että jaksat vielä vähän aikaa. Älä vitsaile, mutta kerro vaimollesi, että tekee kovasti mieli. Ehkä hän tulee puolitiehen vastaan. Olette siinä vaiheessa, jossa punnitaan parisuhde. Tämän rankempaa aikaa ei moni pariskunta koe. Yrittäkää selvitä sen yli! Jos vaimosi saa vähän aikaa levätä, ehkä hän palkitsee sinut. Meillä ainakin mies on alkanut tehdä aika paljon kotitöitä, kun tietää, että saa lempeä levänneeltä vaimoltaan paremmin kuin uupuneelta. Voimia!

kyllä sitä on punnittu ennenkin ja tiedän että ei se nyt oikeasti tuohonkaan asiaan kaadu. Ensimmäinen vuosi suhteesta kaukosuhteena -> onnistui. toinen vuosi-> jouduin olemaan melkein vuoden toisella paikkakunnalla, joskus viikonloppuisin ehdin käymään -> onnistuimme taas. Eli kun 2 ekaa vuotta on tommosta sontaa niin ei siinä kovin helposti lähdetä eroamaan. Sitten muutettiinkin seuraavaksi jo yhteen, josta on vaikea sanoa oliko hyvä vai paha kun ei silleen oltu oltu paljoa vielä yhdessä. No monet tappelut tapeltiin ja riideltiin, ja nyt kun on mennyt yhteiseloa 4 vuotta, niin viimeinen vuosi on ollut etten sanoisi täydellistä. Tuntuu kuin kaikki paska olis takana. 2 vuoden yhdessäasumisen jälkeen luontevin seuraava askel on lapsi, kun kihloissakin jo ollaan oltu puolitoista vuotta. Joten ne ongelmat mitä se mukanaan mahdollisesti tuo, niin tulkoon vaan. Tuskin mikään enää pahempaa voi olla mitä kaikki menneisyys jo on yhteensä ollut.

• halusi tai ei

Osoppp:lle: Ei ole aina kiinnostuksesta kiinni. Synnytyksen jälkeen voi todellakin mennä useampi kuukausi, ennen kuin nainen pystyy seksiin, eikä kyse välttämättä ole kiinnostuksen puutteesta, vaan fyysisestä ongelmasta.

Minä kykenin ensimmäisen kerran yrittämään seksiä kolmen kuukauden jälkeen, sillä välilihani leikattiin ja sen toipuminen kesti todella kauan. Pakotus haavalla oli kova, kuukauden söin särkylääkkeitä monta kertaa päivässä, sitten enää kerran päivässä tai silloin tällöin. Vielä kolmen kuukauden jälkeenkin arven seutua pakotti silloin tällöin, mutta siinä vaiheessa tuntui, että kunnon liukuvoiteen kera voisi varoen kokeilla. Olo oli kuin neitsyellä, sillä alussa teki kipeää kun arpi venyi. Millään ei kuitenkaan aiemmin olisi voinut seksiä harrastaa, vaikka itsenikin teki mieli. Onneksi minulla oli ymmärtäväinen mies, joka ei koskaan painostanut vaan odotti sitä, milloin minä olen valmis. Minä jopa odotin, että mies olisi jotenkin jo vihjaissut haluavansa seksiä, ja asiasta keskusteltiinkin, kun luulin ettei halua minua ollenkaan. Mies vain tiesi ja ymmärsi, että olen sieltä todella kipeä ja antoi ohjakset minulle, ja tästä kunnioitan häntä.

Jokaisella on kaksi tervettä kättä, joita voi käyttää silloin kun seksi on syystä tai toisesta taka-alalla. Voi sinun vaimoparkaa, kun hänelle ei anneta tarpeeksi aikaa synnytyksestä toipumiseen, tai ukko lähtee heti kahden viikon jälkeen vieraisiin, kun on pakko saada 3 kertaa viikossa. Toivottavasti sinun naisesi ei sitten repeä tai tehdä episiotomiaa, vaan on panokunnossa heti sairaalasta päästyään. Tuollaisen miehen kanssa en kyllä lapsia tekisi.

• osopppp
        halusi tai ei kirjoitti:

Osoppp:lle: Ei ole aina kiinnostuksesta kiinni. Synnytyksen jälkeen voi todellakin mennä useampi kuukausi, ennen kuin nainen pystyy seksiin, eikä kyse välttämättä ole kiinnostuksen puutteesta, vaan fyysisestä ongelmasta.

Minä kykenin ensimmäisen kerran yrittämään seksiä kolmen kuukauden jälkeen, sillä välilihani leikattiin ja sen toipuminen kesti todella kauan. Pakotus haavalla oli kova, kuukauden söin särkylääkkeitä monta kertaa päivässä, sitten enää kerran päivässä tai silloin tällöin. Vielä kolmen kuukauden jälkeenkin arven seutua pakotti silloin tällöin, mutta siinä vaiheessa tuntui, että kunnon liukuvoiteen kera voisi varoen kokeilla. Olo oli kuin neitsyellä, sillä alussa teki kipeää kun arpi venyi. Millään ei kuitenkaan aiemmin olisi voinut seksiä harrastaa, vaikka itsenikin teki mieli. Onneksi minulla oli ymmärtäväinen mies, joka ei koskaan painostanut vaan odotti sitä, milloin minä olen valmis. Minä jopa odotin, että mies olisi jotenkin jo vihjaissut haluavansa seksiä, ja asiasta keskusteltiinkin, kun luulin ettei halua minua ollenkaan. Mies vain tiesi ja ymmärsi, että olen sieltä todella kipeä ja antoi ohjakset minulle, ja tästä kunnioitan häntä.

Jokaisella on kaksi tervettä kättä, joita voi käyttää silloin kun seksi on syystä tai toisesta taka-alalla. Voi sinun vaimoparkaa, kun hänelle ei anneta tarpeeksi aikaa synnytyksestä toipumiseen, tai ukko lähtee heti kahden viikon jälkeen vieraisiin, kun on pakko saada 3 kertaa viikossa. Toivottavasti sinun naisesi ei sitten repeä tai tehdä episiotomiaa, vaan on panokunnossa heti sairaalasta päästyään. Tuollaisen miehen kanssa en kyllä lapsia tekisi.

ja taas ääripäästä toiseen. Etkö nyt ilman rautalankaa tajua että puhuin nyt lähinnä tapauksista tyyliin "ei nyt kun päätä särkee" jne jne. Ilman että oikea syy olisi jalkojen välissä.Kyllä nyt jokainen täysjärkinen tajuaa milloin on kyse oikeasta esteestä ja milloin vain syy on se, että ei halua, ei siksi ettei pystyisi. En minäkään naisen kanssa lapsia tekisi joka pihtaa synnytyksen jälkeen vuoden vain siksi että ei kiinnosta. Kyllä mä sen tajuan että jos on paikat rikki niin on. Joten ole ystävällinen, pidä naamas kiinni ja lue uudetaan edellinen tai jos haluat tahallasi ymmärtää väärin niin tee se itseksesi. Voi miesparkaa minkälaisen tiukkapipon kanssa joutuu elämään...

• nainen tietty

syttyy ja saa 10 minuutissa. Mitä edes tuhlata niin pitkää aikaa. Miehellähän menee 4 min.löysästä löysään.

• asdasfasfasdsd

mee äitis luo itkee poju

• saattaa olla

hormonitoiminta saattaa olla aika low niinkauan kun imettää...ei mahd estrogeenit pörrää.

kyl se siitä sitten, mut ymmärrettävää et ei helppoo ole kun yhteiselämä keikahtaa ihan nurin.

luonto pelaa silleen et yrittää suojella äitiä jotta energia riittää jälkeläisen huoltoon eikä lisää tule heti.

• neuvotaan

Lapsi hoitoon, siksiaikaa kun harrastatte laatuaikaa. Sitävarten on mummut ukit anopit apet ja kummit ja tädit ja sedät. Säännöllisesti vaan kerta pari viikossa lapsi hoitoon muutamaksi tunniksi ja äkkiä kotiin panolle. Sanotte vaikka että käytte kaupassa kahdestaan.

• hehkulamppu !!!
    • täh häh

Vaan 3kk ja muija vielä hoitelee ! Meillä meni varmaan 8kk ja muija ei nyt ainaskaan selvinpäin koske kun sehän on kuin työtä ja siintä rasittuu.No ei se olis jaksanu imettääkkään kun se on rasittavaa.Meillä se on aina menny et ei esileikkiä ja suoraan toimintaan emäntä niin haluaa.Kunpa se joskus ottaskin suihin ja vapaaehtoisesti kun ei pakollakaan no olen ilmoittanut ellei kiinnosta suihinotto menen thai hierontaa minusta se on aika reilu peli !? Itse kyllä nauttii kun suulla tai käsin tyydytän ,mutta "vastapalvelusta" ei kyllä kuulu.

• omansa

Meillä taas lapsen tulon jälkeen suhde on alkanut olla enää n. 85% seksiä, pääasiassa seksiin pohjautuva yhteys meillä nyt tänään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä

Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh
      Maailman menoa
      52
      3278
    2. Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?

Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli
      Sinkut
      71
      2606
    3. Pakkoruotsista luopumalla kymmenien miljoonien säästöt

Pakkoruotsin opiskelun kustannuksista ei ole juurikaan tehty kustannusselvityksiä, mutta joidenkin arvioiden mukaan siit
      Maailman menoa
      60
      2409
    4. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      94
      2274
    5. Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä

Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi
      Kaste
      41
      2034
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      66
      1675
    7. Seksuaalinen ahdistelu, naisten vähättely ja törkeä käytös naisia kohtaan kukkii rakennustyömailla

Tällainen lienee ihan tavallisista kaikilla "äijävaltaisilla" työpaikoilla. Kaikki miesvaltaiset alat eivät ole toksise
      Maailman menoa
      133
      1647
    8. Miten Yxäri iskettiin?

Voisin tässä unta odotellessani kertoa, miten mieheni lähestyi minua. Tunsimme entuudestaan. Hän kyseli minulta aina j
      Sinkut
      173
      1585
    9. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      90
      1570
    10. Kristinuskossa Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimessä

Jeesuksen kehoitus kastamiseksi Isän ja Pojan ja PH:n nimeen. Matt 28:19: "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun
      Kaste
      381
      1512
    Aihe