Münchenissä apua tarvittas

Auton ostossa

Ois auton haku Münchenistä lähiaikoina,( aikaisintaan ensi viikonloppuna ) jos asut sillä suunnalla ( tai olet menossa sinne ) ja jos voisimme toimia yhdessä, tai voit tarjota apuasi majapaikan, paikkojen tuntemisen, kilpien hommaamisessa , ym.niin voitko ottaa yhteyttä ! ?
Asun itse Oulussa .
p.040 5023573, sähköposti [email protected]

8

952

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • löytyy

      On olemassa lukemattomia suomenkielisiä yrityksiä jotka hoitavat mainitsemiasi "palveluita".

      Ei oikein huvittaisi alkaa autonhakijoiden/jobbareiden majapaikaksi tai apumieheksi...

    • Pipa01

      Suomalaisilla on kummallinen hinku saada kaikki ilmaiseksi.
      On olemassa
      -matkatoimistoja
      -hotelleja
      -takseja
      -autovuokraamoita
      -tulkkeja
      -autonvälittäjiä

      Paljonkin autoja tuoneena en suosittele itse hakemista, etenkään jos ei puhu SUJUVASTI saksaa. Ei tule halvemmaksi, yleensä päinvastoin, ja aikaa palaa.
      Eri juttu on tietenkin, jos aikoo tehdä lomamatkan Saksaan.
      Enkä missään tapauksessa suostuisi kenenkään tuntemattoman korteeriksi!

      • halloo...

        Suomalaisilla on todella kova hinku olla auttamatta muita! Aloittaja ei mielestäni ollut vonkaamassa kortteeria vaan halusi lähinnä vinkkejä tai seuraa. Itse en asu Münchenissä vaan muutama sata kilometriä etelämpänä enkä autoista ymmärrä mitään. Muuten tykkäisin mielelläni vaikka viettää rattoisan illan jonkun suomalaisen vieraan kanssa. Tuleekohan ehkä siellä Saksassa elvistä suomalaisista ajan myötä samanlaisia tiukkaperseitä kuin piefket..?


      • Saksassa asuva
        halloo... kirjoitti:

        Suomalaisilla on todella kova hinku olla auttamatta muita! Aloittaja ei mielestäni ollut vonkaamassa kortteeria vaan halusi lähinnä vinkkejä tai seuraa. Itse en asu Münchenissä vaan muutama sata kilometriä etelämpänä enkä autoista ymmärrä mitään. Muuten tykkäisin mielelläni vaikka viettää rattoisan illan jonkun suomalaisen vieraan kanssa. Tuleekohan ehkä siellä Saksassa elvistä suomalaisista ajan myötä samanlaisia tiukkaperseitä kuin piefket..?

        Kyllä sitä tulee kyyniseksi, kun Suomesta lappaa väkeä autoja etsimään, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, jahkailevat iän kaiken, mikään auto ei kelpaa. Kun kyllästyin perin juurin toimimaan toisten ilmaisena apulaisena ja kortteerina, ilmoitin Suomeen että neljäsataa tilille ja sitten katsotaan. Huuto oli hirveä että miten kamalan ahne ja inhottava olenkaan. Mutta norkoilu päättyi saman tien. Vain ne kysyvät enää jotka ovat tosissaan, ja toki heitä autan. Raha ei ole tässä se oleellinen tekijä, mutta raha panee ihmiset näköjään ajattelemaan. Yksi sukulaiseni tuumasikin että "enhän minäkään työtä ilmaiseksi tee".

        Totta kai on poikkeuksia ja illanviettokin saattaa olla oikein mukavaa. Ketjun aloittaja ei todellakaan pyytänyt ilmaista kortteeria enkä minä juuri häntä norkoilijaksi syytäkään, mutta valitettavasti juuri sellainen on kokemukseni, ja siksi ymmärrän edellisiä kirjoittajia hyvin.

        Ethän sinäkään mene Suomeen ja itsestään selvänä asiana valloita toisten kesämökkejä ja juoksuta heitä omissa asioissasi ympäri kaupunkia, vai?

        En asu missään Münchenin lähimaillakaan, joten en voi mitenkään olla kysyjälle avuksi.


      • Pipa krjoitti!
        Suomalaisilla on kummallinen hinku saada kaikki ilmaiseksi.

        Olen samaa mieltä. Onkohan meillä totuttu kaikessa "liian valmiille", sekä maksuttomille palveluille.
        Monesti tivataan minultakin apua; kun pitäis saada halpa auto niin jeesaa vähän... , tietenkin ilmaiseksi.

        Opetelkoon kieltä ja pärjäämään muuallakin kuin kotinurkissa.


      • ystävää
        gamla kirjoitti:

        Pipa krjoitti!
        Suomalaisilla on kummallinen hinku saada kaikki ilmaiseksi.

        Olen samaa mieltä. Onkohan meillä totuttu kaikessa "liian valmiille", sekä maksuttomille palveluille.
        Monesti tivataan minultakin apua; kun pitäis saada halpa auto niin jeesaa vähän... , tietenkin ilmaiseksi.

        Opetelkoon kieltä ja pärjäämään muuallakin kuin kotinurkissa.

        Ystäviä on sitten erilaisia.
        Tässä perheessä ollaan autettu auton hankkimisessa tuttaville ja he ovat oma-aloitteisesti korvanneet kulut.
        Me olemme saanee vieraan Suomesta, mikä on ollut meille mukavaa.


      • ...
        Saksassa asuva kirjoitti:

        Kyllä sitä tulee kyyniseksi, kun Suomesta lappaa väkeä autoja etsimään, kaikki pitäisi saada ilmaiseksi, jahkailevat iän kaiken, mikään auto ei kelpaa. Kun kyllästyin perin juurin toimimaan toisten ilmaisena apulaisena ja kortteerina, ilmoitin Suomeen että neljäsataa tilille ja sitten katsotaan. Huuto oli hirveä että miten kamalan ahne ja inhottava olenkaan. Mutta norkoilu päättyi saman tien. Vain ne kysyvät enää jotka ovat tosissaan, ja toki heitä autan. Raha ei ole tässä se oleellinen tekijä, mutta raha panee ihmiset näköjään ajattelemaan. Yksi sukulaiseni tuumasikin että "enhän minäkään työtä ilmaiseksi tee".

        Totta kai on poikkeuksia ja illanviettokin saattaa olla oikein mukavaa. Ketjun aloittaja ei todellakaan pyytänyt ilmaista kortteeria enkä minä juuri häntä norkoilijaksi syytäkään, mutta valitettavasti juuri sellainen on kokemukseni, ja siksi ymmärrän edellisiä kirjoittajia hyvin.

        Ethän sinäkään mene Suomeen ja itsestään selvänä asiana valloita toisten kesämökkejä ja juoksuta heitä omissa asioissasi ympäri kaupunkia, vai?

        En asu missään Münchenin lähimaillakaan, joten en voi mitenkään olla kysyjälle avuksi.

        Respect! *peukut ylös*


    • apua kaipaisin minäkin

      Heipähei!

      Minulla olisi Münchenissä odottamassa pyörä. Jos joku olisi tulossa siltä suunnalta ja kykenisi ottamaan sen kyytiin, tietenkin korvaisin mielelläni kulut sen verran, kun sovittaisiin.

      Ongelma hommassa on kuitenkin se, että pyörä on 2,20 m pitkä, joten ei tule ihan pikkuautossa.

      [email protected]

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      100
      2896
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2450
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2220
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      19
      2049
    5. 171
      1862
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1856
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1807
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1746
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      134
      1546
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1314
    Aihe