Seawind Line tökkii

Vito110

Skywindin vuorot näkyvät sivuilla, mutta eivät ole varattavissa onlinessa, koska laiva on myyty Polferriesille.
Olen kysynyt jo pari kertaa sähköpostitse koska voi syksyn vuoroja varata, mutta yhtiöstä ei kukaan viitsi vastaamaan. Nettisivulla ei myöskään ole tiedotetta laivan myynnistä tai vuorojen peruutuksesta.

26

1511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • T.epi

      Eikö tuo ole hyvää palvelua, kun ei ole korvaava laiva vielä tiedossa? Ettei myydä kuten Viikkarilla vaikkei laiva kulje? Siis, voihan niitä toisen paatin vuoroja varata. Oletko joku perusrussuttaja??

      Hei haloo, järki käteen, tai onko sitä??

      • Ville-Viikinki

        että koko Seawind-matkustajaliikenne tulee pikkuhiljaa loppumaan. Onhan Tallink tiedottanut, että Sky Windiä korvaava alus tulee kuljettamaan vain rahtia ja rekkoja, ei matkustajia, eli Tallinksilja yksin tulisi jatkossa hoitamaan koko Tku-Sto matkustajaliikenteen. Saapa nähdä loppuuko liikenne Seawind-brändin alla kokonaan, voihan olla että jatkossa laivan kyljessä lukee Tallink?


      • Seppo-Seawind
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        että koko Seawind-matkustajaliikenne tulee pikkuhiljaa loppumaan. Onhan Tallink tiedottanut, että Sky Windiä korvaava alus tulee kuljettamaan vain rahtia ja rekkoja, ei matkustajia, eli Tallinksilja yksin tulisi jatkossa hoitamaan koko Tku-Sto matkustajaliikenteen. Saapa nähdä loppuuko liikenne Seawind-brändin alla kokonaan, voihan olla että jatkossa laivan kyljessä lukee Tallink?

        Arvailusi menee metsään. Jo ihan sen vuoksi, että Seawindin laivat on käytännössä ainoita jotka kuljettaa junavaunuja Suomesta Ruotsiin. Markkinaosuus 98%.

        En jaksa uskoa että Seawind- brändi ajettaisiin alas. Ja se että Seawindin päälle maalattaisiin Tallink... mitähän järkeä siinä olis..


      • Ville-Viikinki
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Arvailusi menee metsään. Jo ihan sen vuoksi, että Seawindin laivat on käytännössä ainoita jotka kuljettaa junavaunuja Suomesta Ruotsiin. Markkinaosuus 98%.

        En jaksa uskoa että Seawind- brändi ajettaisiin alas. Ja se että Seawindin päälle maalattaisiin Tallink... mitähän järkeä siinä olis..

        http://www.turunsanomat.fi/talous/?ts=1,3:1004:0:0,4:4:0:1:2007-06-07,104:4:464261,1:0:0:0:0:0:
        Itse en ainakaan ole löytänyt tästä asiasta muuta tietoa.


      • Seppo-Seawind
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        http://www.turunsanomat.fi/talous/?ts=1,3:1004:0:0,4:4:0:1:2007-06-07,104:4:464261,1:0:0:0:0:0:
        Itse en ainakaan ole löytänyt tästä asiasta muuta tietoa.

        Kuten sanoin, ei Seawind- brändiä tulla ajamaan alas. Mites se Nylund sanoi: "Sea Wind Linen toista alusta Tallink-Siljalla ei ainakaan toistaiseksi ole aikomus myydä." ja " yhtiöllä on jo kiikarissaan uusi alus, mutta kauppa ei ole vielä toteutunut".

        Eli junaliikenne jatkuu, Seawind- brändi pysyy. Kiitos ja näkemiin.


      • Ville-Viikinki
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Kuten sanoin, ei Seawind- brändiä tulla ajamaan alas. Mites se Nylund sanoi: "Sea Wind Linen toista alusta Tallink-Siljalla ei ainakaan toistaiseksi ole aikomus myydä." ja " yhtiöllä on jo kiikarissaan uusi alus, mutta kauppa ei ole vielä toteutunut".

        Eli junaliikenne jatkuu, Seawind- brändi pysyy. Kiitos ja näkemiin.

        hiukan tarkemmin, sanotaanhan siinä selvästi, että Sky Windin korvaaja ei ole junalautta ja matkustajia sillä ei tulla kuljettamaan. Ja tuosta voisin lyödä vaikka yhden taxfree-konjakin vetoa, että ensi kesänä ei ole enää mitään Seawind matkustajaliikennettä, eihän se mielekkäästi edes onnistuisi yhdellä aluksella.


      • Seppo-Seawind
        Ville-Viikinki kirjoitti:

        hiukan tarkemmin, sanotaanhan siinä selvästi, että Sky Windin korvaaja ei ole junalautta ja matkustajia sillä ei tulla kuljettamaan. Ja tuosta voisin lyödä vaikka yhden taxfree-konjakin vetoa, että ensi kesänä ei ole enää mitään Seawind matkustajaliikennettä, eihän se mielekkäästi edes onnistuisi yhdellä aluksella.

        mielelläni vetoa, minä luotan siihen kuin Erkki mustikkakeittoon.


      • Jukka Lehmus
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        mielelläni vetoa, minä luotan siihen kuin Erkki mustikkakeittoon.

        Samaa mieltä!!!


    • johku1

      Eiköhän ne ilmottele itsestään kun tilanne selviää, jos ei uutta laivaa Skywindin tilalle vielä ole löytynyt niin parempi vaan etteivät myy niitä lähtöjä. Toki asiakkaita voisi pitää paremmin tilanteesta ajantasalla, mutta kun eivät kerta itsekään tiedä niin ei varmaan oo oikeen mitään ilmoteltavaa...

      • Vito110

        Tietäväthän he että laiva on myyty! Miksei sitä kerrota. Haetaanko uutta laivaa tilalle? Onkohan tuo tieto vai huhu? Miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uusi? Alushan oli juuri rempattu reitille sopivaksi? Onko taustalla Tallinkin tyhjenevä kassa?
        Jos ei Seawindiltä pysty varaamaan, täytynee ottaa paikat Viikkarilta. Siellä ainakin varussysteemi toimii. Siljan autopaketit on kalliita vaikka kultaoneclub -hintaan saankin. Kultakorttilaisten lisäedutkin menivät, ei saa drinkkilippuja eikä iltapäivälehteä.

        Jos Seawind olisi halunnut palvella asiakkaita, ja ajatellut myös omaa bisnestään, olisivat antaneet asiakkaiden varata paikat normaalisti. Voisihan asiakkaat siirtää sitten Siljalle jos sitä "uutta" laivaa ei tulekaan.

        Kohteliasta olisi joka tapauksessa vastata asiakkaan sähköpostitiedusteluun.


      • Seppo-Seawind
        Vito110 kirjoitti:

        Tietäväthän he että laiva on myyty! Miksei sitä kerrota. Haetaanko uutta laivaa tilalle? Onkohan tuo tieto vai huhu? Miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uusi? Alushan oli juuri rempattu reitille sopivaksi? Onko taustalla Tallinkin tyhjenevä kassa?
        Jos ei Seawindiltä pysty varaamaan, täytynee ottaa paikat Viikkarilta. Siellä ainakin varussysteemi toimii. Siljan autopaketit on kalliita vaikka kultaoneclub -hintaan saankin. Kultakorttilaisten lisäedutkin menivät, ei saa drinkkilippuja eikä iltapäivälehteä.

        Jos Seawind olisi halunnut palvella asiakkaita, ja ajatellut myös omaa bisnestään, olisivat antaneet asiakkaiden varata paikat normaalisti. Voisihan asiakkaat siirtää sitten Siljalle jos sitä "uutta" laivaa ei tulekaan.

        Kohteliasta olisi joka tapauksessa vastata asiakkaan sähköpostitiedusteluun.

        Niin tietävät ja varauksen tehneitä asiakkaita on siitä informoitu. Sitä en osaa sanoa miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uutta. Miksi ihmiset myyvät autojaan ja ostavat uusia? Tallink Gruppin miljardivelassa ei tollanen kasikutonen paatti juurikaan näy, myy sen tai on myymättä.

        Ei tuo Siljan autopaketti (alle 50eur) nyt niin älyttömän kallis oo. Sen juorulehden saat ostettua Ärrältä, mitä euronko se maksaa?

        En tiedä tunnetko tapausta Finnlines, jonka uudet laivat myöhästy noin vuodella v.2005-2006. Asiakkaille luvattiin koko ajan, että kyllä laivat valmistuu ajoissa. Varauksia otettiin täyttä häkää vastaan ja kävikin niin, että laivat ei valmistuneet ajoissa. Älytön määrä siirtoja Superfastille, myöhästymisiä, aikataulumuutoksia, siirtoja lennoille, hotelli, reklamointi- ym.kuluja. Kaikki sen vuoksi, että ei ollutkaan sitten tarpeeksi kapasiteettia mihin asiakkaat siirrettäisiin kun laivat myöhästyivät. Kävivät tämän prosessin 3-4 kertaa vuoden aikana läpi, koska aina oletettiin, että kyllä ne laivat nyt kohta tulee ja varauksia tehtiin taas lisää.

        Tuli piiiiitkä miinus Finnlinesille (sekä taloudellisesti että asiakaspalvelussa). Ei minun mielestäni yhtään parempi tapa hoitaa vastaavanlaista tilannetta kuin mitä Seawind tekee nyt.

        Se on totta että asiakaspalvelun pitäisi antaa jonkinlainen vastaus tiedusteluun, vaikka sitten tyyliin "EOS".


      • oivaltaa
        Vito110 kirjoitti:

        Tietäväthän he että laiva on myyty! Miksei sitä kerrota. Haetaanko uutta laivaa tilalle? Onkohan tuo tieto vai huhu? Miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uusi? Alushan oli juuri rempattu reitille sopivaksi? Onko taustalla Tallinkin tyhjenevä kassa?
        Jos ei Seawindiltä pysty varaamaan, täytynee ottaa paikat Viikkarilta. Siellä ainakin varussysteemi toimii. Siljan autopaketit on kalliita vaikka kultaoneclub -hintaan saankin. Kultakorttilaisten lisäedutkin menivät, ei saa drinkkilippuja eikä iltapäivälehteä.

        Jos Seawind olisi halunnut palvella asiakkaita, ja ajatellut myös omaa bisnestään, olisivat antaneet asiakkaiden varata paikat normaalisti. Voisihan asiakkaat siirtää sitten Siljalle jos sitä "uutta" laivaa ei tulekaan.

        Kohteliasta olisi joka tapauksessa vastata asiakkaan sähköpostitiedusteluun.

        ettei ole kuin yksi laiva, jos katsoo nettisivuilla kohtaa laivat? Sea Wind.


      • mitä??
        oivaltaa kirjoitti:

        ettei ole kuin yksi laiva, jos katsoo nettisivuilla kohtaa laivat? Sea Wind.

        ???!


      • Vito110
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Niin tietävät ja varauksen tehneitä asiakkaita on siitä informoitu. Sitä en osaa sanoa miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uutta. Miksi ihmiset myyvät autojaan ja ostavat uusia? Tallink Gruppin miljardivelassa ei tollanen kasikutonen paatti juurikaan näy, myy sen tai on myymättä.

        Ei tuo Siljan autopaketti (alle 50eur) nyt niin älyttömän kallis oo. Sen juorulehden saat ostettua Ärrältä, mitä euronko se maksaa?

        En tiedä tunnetko tapausta Finnlines, jonka uudet laivat myöhästy noin vuodella v.2005-2006. Asiakkaille luvattiin koko ajan, että kyllä laivat valmistuu ajoissa. Varauksia otettiin täyttä häkää vastaan ja kävikin niin, että laivat ei valmistuneet ajoissa. Älytön määrä siirtoja Superfastille, myöhästymisiä, aikataulumuutoksia, siirtoja lennoille, hotelli, reklamointi- ym.kuluja. Kaikki sen vuoksi, että ei ollutkaan sitten tarpeeksi kapasiteettia mihin asiakkaat siirrettäisiin kun laivat myöhästyivät. Kävivät tämän prosessin 3-4 kertaa vuoden aikana läpi, koska aina oletettiin, että kyllä ne laivat nyt kohta tulee ja varauksia tehtiin taas lisää.

        Tuli piiiiitkä miinus Finnlinesille (sekä taloudellisesti että asiakaspalvelussa). Ei minun mielestäni yhtään parempi tapa hoitaa vastaavanlaista tilannetta kuin mitä Seawind tekee nyt.

        Se on totta että asiakaspalvelun pitäisi antaa jonkinlainen vastaus tiedusteluun, vaikka sitten tyyliin "EOS".

        "Ei tuo Siljan autopaketti (alle 50eur) nyt niin älyttömän kallis oo."

        päivä-yö paketti:

        Viking 114€ (B2p)
        Silja 146 (C2, kultakortilla!!)

        Kun lisäksi Silja nosti ateriahintoja, poisti kultakorttilaisten edut ja muutti hyttihinnoittelun (B2p muutti kalliimmaksi kuin C2) en keksi juurikaan syytä valita Siljaa.


      • Vito110
        oivaltaa kirjoitti:

        ettei ole kuin yksi laiva, jos katsoo nettisivuilla kohtaa laivat? Sea Wind.

        Näkyy tosiaan SkyWindin laivaesittely hävinneen nettisivulta. Ihmeellistä, laivahan on liikenteessä vielä kuukauden!
        Pitäisikö tuosta asiakkaan tehdä johtopäätöksiä? Aikatauluissa on silti vuoden loppuun SkyWindin vuorot, samoin online tarjoaa sen vuoroja vaikkei huolikaan lopullista varausta.


      • Seppo-Seawind
        Vito110 kirjoitti:

        "Ei tuo Siljan autopaketti (alle 50eur) nyt niin älyttömän kallis oo."

        päivä-yö paketti:

        Viking 114€ (B2p)
        Silja 146 (C2, kultakortilla!!)

        Kun lisäksi Silja nosti ateriahintoja, poisti kultakorttilaisten edut ja muutti hyttihinnoittelun (B2p muutti kalliimmaksi kuin C2) en keksi juurikaan syytä valita Siljaa.

        Niin, menopaluuhinta on kalliimpi kuin yhdensuuntainen. Katsoitko myös ennakkovaraajan edulla? Mitä meno- ja paluupäivää katsoit? Vaikuttaa hintaan...

        On väärin sanoa, että "Silja poisti kultakorttilaisten edut", ei pidä paikkansa. Niitä muutettiin. En ymmärrä mitä horiset hyttihinnoittelun muuttamisesta, perusteletko?

        Ja mikset enää kommentoi Seawindin toimintatapaa sulkiessaan syksyn myynnin toistaiseksi? Teinkö mielipiteesi tyhjäksi?


      • No hakkeroi
        Vito110 kirjoitti:

        Näkyy tosiaan SkyWindin laivaesittely hävinneen nettisivulta. Ihmeellistä, laivahan on liikenteessä vielä kuukauden!
        Pitäisikö tuosta asiakkaan tehdä johtopäätöksiä? Aikatauluissa on silti vuoden loppuun SkyWindin vuorot, samoin online tarjoaa sen vuoroja vaikkei huolikaan lopullista varausta.

        sinne sivuille ja muuta asiat kun tuntuu niin kovasti vaivaavan.


      • ja tyhjälle vintilleen
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Niin tietävät ja varauksen tehneitä asiakkaita on siitä informoitu. Sitä en osaa sanoa miksi Skywind myytiin jos tilalle hankitaan uutta. Miksi ihmiset myyvät autojaan ja ostavat uusia? Tallink Gruppin miljardivelassa ei tollanen kasikutonen paatti juurikaan näy, myy sen tai on myymättä.

        Ei tuo Siljan autopaketti (alle 50eur) nyt niin älyttömän kallis oo. Sen juorulehden saat ostettua Ärrältä, mitä euronko se maksaa?

        En tiedä tunnetko tapausta Finnlines, jonka uudet laivat myöhästy noin vuodella v.2005-2006. Asiakkaille luvattiin koko ajan, että kyllä laivat valmistuu ajoissa. Varauksia otettiin täyttä häkää vastaan ja kävikin niin, että laivat ei valmistuneet ajoissa. Älytön määrä siirtoja Superfastille, myöhästymisiä, aikataulumuutoksia, siirtoja lennoille, hotelli, reklamointi- ym.kuluja. Kaikki sen vuoksi, että ei ollutkaan sitten tarpeeksi kapasiteettia mihin asiakkaat siirrettäisiin kun laivat myöhästyivät. Kävivät tämän prosessin 3-4 kertaa vuoden aikana läpi, koska aina oletettiin, että kyllä ne laivat nyt kohta tulee ja varauksia tehtiin taas lisää.

        Tuli piiiiitkä miinus Finnlinesille (sekä taloudellisesti että asiakaspalvelussa). Ei minun mielestäni yhtään parempi tapa hoitaa vastaavanlaista tilannetta kuin mitä Seawind tekee nyt.

        Se on totta että asiakaspalvelun pitäisi antaa jonkinlainen vastaus tiedusteluun, vaikka sitten tyyliin "EOS".

        sanon vaan että eihän se rahasta se lehden osto ole kiinni,vaan siitä periaatteesta että Tallink lupasi aikaan ettei ClubSiljaa muuteta mitenkään.


      • pyllyys
        No hakkeroi kirjoitti:

        sinne sivuille ja muuta asiat kun tuntuu niin kovasti vaivaavan.

        . Ja osta kaipo.


      • Vito110
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Niin, menopaluuhinta on kalliimpi kuin yhdensuuntainen. Katsoitko myös ennakkovaraajan edulla? Mitä meno- ja paluupäivää katsoit? Vaikuttaa hintaan...

        On väärin sanoa, että "Silja poisti kultakorttilaisten edut", ei pidä paikkansa. Niitä muutettiin. En ymmärrä mitä horiset hyttihinnoittelun muuttamisesta, perusteletko?

        Ja mikset enää kommentoi Seawindin toimintatapaa sulkiessaan syksyn myynnin toistaiseksi? Teinkö mielipiteesi tyhjäksi?

        "Niin, menopaluuhinta on kalliimpi kuin yhdensuuntainen. Katsoitko myös ennakkovaraajan edulla?"
        Melkein sama kuin kultakortilla

        "Mitä meno- ja paluupäivää katsoit? Vaikuttaa hintaan..."
        Lokakuussa meno viikolla, paluu la-iltana


        "On väärin sanoa, että "Silja poisti kultakorttilaisten edut", ei pidä paikkansa."
        Poistettiin ainakin drinkkiliput, iltapäivälehti ja erikoishintaiset lähdöt. Bonusmatkojen pisterajoja nostettiin. Alennuksia saa nykyään vähemmän jos ollenkaan.

        "En ymmärrä mitä horiset hyttihinnoittelun muuttamisesta, perusteletko?"
        Ennen TurIs maksoi saman kun TurII. Nyt se maksaa saman kuin TurI. Itse olen käyttänyt usein ko. hyttiluokkaa.

        "Ja mikset enää kommentoi Seawindin toimintatapaa sulkiessaan syksyn myynnin toistaiseksi? Teinkö mielipiteesi tyhjäksi?"
        En ole ensisijaisesti moittinut myynnin sulkemista, vaan sitä ettei online suostu viemään varausta loppuun. Asiakas ei välttämättä ymmärrä mikä tökkii. Kannattaisi tiedottaa edes yhdellä lauseella. Sanoin myös että aikaisemmin Seawind Line on siirtänyt varaukset Siljalle vastaavassa tapauksessa - se on hyvää palvelua.


      • muistan
        ja tyhjälle vintilleen kirjoitti:

        sanon vaan että eihän se rahasta se lehden osto ole kiinni,vaan siitä periaatteesta että Tallink lupasi aikaan ettei ClubSiljaa muuteta mitenkään.

        Ei varmasti luvannut, että Club Siljaa "ei muuteta mitenkään". Paskapuhetta.


      • Seppo-Seawind
        Vito110 kirjoitti:

        "Niin, menopaluuhinta on kalliimpi kuin yhdensuuntainen. Katsoitko myös ennakkovaraajan edulla?"
        Melkein sama kuin kultakortilla

        "Mitä meno- ja paluupäivää katsoit? Vaikuttaa hintaan..."
        Lokakuussa meno viikolla, paluu la-iltana


        "On väärin sanoa, että "Silja poisti kultakorttilaisten edut", ei pidä paikkansa."
        Poistettiin ainakin drinkkiliput, iltapäivälehti ja erikoishintaiset lähdöt. Bonusmatkojen pisterajoja nostettiin. Alennuksia saa nykyään vähemmän jos ollenkaan.

        "En ymmärrä mitä horiset hyttihinnoittelun muuttamisesta, perusteletko?"
        Ennen TurIs maksoi saman kun TurII. Nyt se maksaa saman kuin TurI. Itse olen käyttänyt usein ko. hyttiluokkaa.

        "Ja mikset enää kommentoi Seawindin toimintatapaa sulkiessaan syksyn myynnin toistaiseksi? Teinkö mielipiteesi tyhjäksi?"
        En ole ensisijaisesti moittinut myynnin sulkemista, vaan sitä ettei online suostu viemään varausta loppuun. Asiakas ei välttämättä ymmärrä mikä tökkii. Kannattaisi tiedottaa edes yhdellä lauseella. Sanoin myös että aikaisemmin Seawind Line on siirtänyt varaukset Siljalle vastaavassa tapauksessa - se on hyvää palvelua.

        Melkein sama ei ole sama kuin sama.

        Kultakorttilaisten eduista: olisit sanonut, että Silja poisti kultakorttilaisten etuja, jos olisit tarkoittanut että kaikkia etuja ei poistettu. Ole tarkka sanoistasi.

        Bonusmatkojen pisterajoja muutettiin. Jossakin kohtaa nousi, jossakin laski. Alennusten määrä pysynyt samana.

        Ja nimenomaan, kirjoitit aikaisemmin näin: "Jos Seawind olisi halunnut palvella asiakkaita, ja ajatellut myös omaa bisnestään, olisivat antaneet asiakkaiden varata paikat normaalisti. " Ja Seawind ON siirtänyt tehdyt varauksen Siljalle tässäkin tapauksessa!!



        Myönnä olleesi väärässä äläkä muuttele sanomisiasi. Seppo pysyy lujana.

        Nyt Don Vito munkkia naamaan.


      • Vito110
        Seppo-Seawind kirjoitti:

        Melkein sama ei ole sama kuin sama.

        Kultakorttilaisten eduista: olisit sanonut, että Silja poisti kultakorttilaisten etuja, jos olisit tarkoittanut että kaikkia etuja ei poistettu. Ole tarkka sanoistasi.

        Bonusmatkojen pisterajoja muutettiin. Jossakin kohtaa nousi, jossakin laski. Alennusten määrä pysynyt samana.

        Ja nimenomaan, kirjoitit aikaisemmin näin: "Jos Seawind olisi halunnut palvella asiakkaita, ja ajatellut myös omaa bisnestään, olisivat antaneet asiakkaiden varata paikat normaalisti. " Ja Seawind ON siirtänyt tehdyt varauksen Siljalle tässäkin tapauksessa!!



        Myönnä olleesi väärässä äläkä muuttele sanomisiasi. Seppo pysyy lujana.

        Nyt Don Vito munkkia naamaan.

        Kultakortin edut heikkenivät niin monelta osin, jopa siinä määrin, että pitää harkita kannattaako enää...

        Seawindin kohtalo näyttää keskustelujen perusteella tosi epätoivoiselta. Jos kerran vanhat varaukset jo siirrettiin Siljalle, taitaa olla turha enää odotella.


      • Seppo-Seawind
        Vito110 kirjoitti:

        Kultakortin edut heikkenivät niin monelta osin, jopa siinä määrin, että pitää harkita kannattaako enää...

        Seawindin kohtalo näyttää keskustelujen perusteella tosi epätoivoiselta. Jos kerran vanhat varaukset jo siirrettiin Siljalle, taitaa olla turha enää odotella.

        Äsken sanoit että kultakorttilaisten edut POISTETTIIN. Nyt sanot että edut heikkenivät!!!

        Pysy sanojesi takana!!!!


      • että Siljan
        muistan kirjoitti:

        Ei varmasti luvannut, että Club Siljaa "ei muuteta mitenkään". Paskapuhetta.

        konsepti kaikkineen pidetään entisellään,muun muassa Clubit ,kanta-asiakasedut yms.


    • 70 irtisanottu

      Heippa!Huhuh mitä spekulointia, ja ihan ymmärrettävää onhan asiakkaalla oikeus saada tietoa jos matkaa on varaamassa tai ei miten sen kanttismenopelin käy. Vielä oikeutetumpaa se olisi jos oma henkilökunta saisi tietää hieman aikaisemmin kuin pari viikkoa ennen laivan luovutushetkeä, että uutta laivaa ei ole tulossa ja 70 henkeä uhkaa irtisanoutuminen!Revi siitä sitten!Se mitä tallinkilla on suunnitteilla siitä ei kerrota nähtävästi kenellekään, eikä varsinkaan omalle henkilökunnalle!Spekuloida voi aina ja näiltä näkymin Sea Wind on alasajettu syksyyn 2008 mennessä. Mutta hei muutokset tapahtuu päiväss tuossa tallinkin yrityksessä joten vielä ei kannata heittää pyyhettä kehään, sitä paitsi ne saattaa myydä sen jollekin toiselle. No oli miten oli Pikku Sea Wind on jo vanha eikä jaksa kovin kauan enään liikkua aikataulussa, joten jos ei tule uutta niin se on siinä. Toivotaan kuitenkin parasta ettei 70 henkeä lisää saa potkuja, sillä ne jotka vanhalle paatille jäi alkaa olla jo niin iässä ettei ne muualta työpaikkoja enään saa.

      Tällä halusin vain saada esille sen että älkää olkoo niin pikkutarkkoja mikäli ei kaikesta lue tiedotteita heti ja nyt, on niitä joita on vielä jopa sellaisessa paikassa töissä että asiakkaat tietää enemmän kuin itse henkilökunta!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Martinan uusi poikakaveri

      Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3121
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

      Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

      Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      93
      1451
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

      Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      89
      1349
    5. Vanhemmalle naiselle

      alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1314
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

      No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      155
      1228
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

      Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1168
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

      "Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      999
    9. Miehelle...

      Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

      Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe