Moin,
Jag bara undrar att var är alla trävliga, mysiga, roliga svenska tjejer/kvinnor försvunnit i Nyland(också väst och öst nyland)???
Har dom alla finska karlar eller duger inte vi svenska killar bara till er?
Är vi för snälla, för lite pengar, dåligt arbete/skolning eller vad är det?
Själv har jag rätt bra jobb med ganska bra lön också och helt snygg är man ju också har jag hört.
Kanske nån klok / fiffig tjej/kvinna vet mer om saken eller var jag kan hitta er i Nyland/Helsingfors kanske.
Tack och hej leverpastej!!!
Jag bara undrar som flundran...
stanger
2
1605
Vastaukset
- en sådan :)
Hej!
Det finns också finskspråkiga tjejer som skulle jätte gärna vilja ha en svenskspråkig kille....;) Det spelar inget roll om man får bra lön eller inte...men snäll måste man vara...:) och svenska språket...det är nånting jag faktiskt älskar! - Nimetön
Takk å hej läverpastei
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2111692Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411445- 681169
- 541163
- 741055
- 109979
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55960Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53870Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla6861- 82840