Kiinansorvi titan

sorvinestori

Ostin Pirkanhitsauksesta Kiinalsaisen sorvin Titan BB 32. Kyllä oli odotuksia parempi. Tällä saa sorvattua ei ole mikään lelu. On muuten asiallista palvelua Pirkanhitsauksessa.

16

11197

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • onnistut

      raktorikaupoissakin noin hyvin niin kirjota sitte uudestaan.

    • makso..

      Paljonko piti tuollasesta koneesta maksaa.

      BB-32
      Kärkiväli
      Pyörähtävä kpl maks.
      Karareikä
      Voimansiirto karalle
      Karanopeudet
      Karanop.alueet rpm
      Autom. syöttö
      Kierteytysalue,
      nousut
      Istukka
      Vastakelkan kartio
      Jännite
      Paino
         
      600 mm
      320 mm
      38 mm
      hammasp.
      12 kpl
      60-1600
      pitkitt. / poikitt.
      0,4-4mm (15 kpl)
      11-40 kierr/" (20 kpl)
      160 mm
      MK3
      230V/50Hz, 1,1 Kw
      220 kg

      Kovin se köykänen on ja pienellä moottorilla.

    • meille tarjosi

      Pirkanhitsaus

      • sorvinestori

        Väärin arvattu. Miksi ei voisi antaa palautetta jos on tyytyväinen. Olen sorvannut enemmän elämäni aikana kuin te olette nähneet pyöreitä takapuolia. Ostin sorvin kakkossorviksi. Aika näyttää kuinka kestää. Muuten en omista "Valmettia".


      • pyöreitä pyllyjä
        sorvinestori kirjoitti:

        Väärin arvattu. Miksi ei voisi antaa palautetta jos on tyytyväinen. Olen sorvannut enemmän elämäni aikana kuin te olette nähneet pyöreitä takapuolia. Ostin sorvin kakkossorviksi. Aika näyttää kuinka kestää. Muuten en omista "Valmettia".

        on mukava sorvailla, kun vaan oikean kokoinen Morse kartio


    • mualari

      kyllä toi sorvi on ihan hyvä,puusorvaukseen.metallisorvin irvikuva.

      • sorvinestori

        Et varmaan ole kokeillut tätä mallia. Sorvasin Jaguarin jarrulevyt ja hyvä tuli. Ei täristä yhtään. Tietämättömälle paskanpuhujalle tiedoksi. Loppu.


    • utelias...

      Tuonne autotallin uumeniin olen sorvia haaveillut.

      Paljoko oli hintaa?

      Miten päädyit just tuohon malliin, näkyy olevan aika monta eri kokoa.

      Paljo CZ-300A olis ollut?

    • teräsvillatehtailija

      joo ostin määkiin sielt samast paikast ihan samanlaisen pelin viisvuotta sitten. pelkkää remppaa on ollut. ensin hajos pikkukelkan mutteri, ei löydy varaosaa mistään joten joutui tekemään itte, .. sitten hajos nailoninen hammaspyörä vaihteiston ensiöakselilta, ei saanut uutta piti tehdä sekin ite raudasta. Nyt eilen hajos sitten automaattisyötön vaihteisto, eikun ala taas remppaamaan.. Saas nähdä kuinka monta osaa joutuu taaskin tekemään itse? Ja ei minkäännäköisiä huolto tai purkukuvia ole, ei tiedä yhtään mistä jostain pakkelikerrosten alta löytyy oikeat ruuvit joilla osat purkuu. Aika roisia valua on osat, karkeaan sepeliin valettu ja sitten kovasti kauniiksi paklattu. Vaihdelootan sisuksissa on vieläkin valussa kiinni hiekanjyviä ja kiviä, ne kun irtoilee sieltä ja menee rattaisen väliin, niin tulee kivaa jälkeä. sanoisin että kun ostaa Kiinalaisen tuotteen, niin kannattaa se ainakin purkaa heti uutena ja vaihtaa kaikki laakerit länsimaisiin. Parempi kun ei ostettais kiinalaista romua,, mutta silloin köyhällä ei olis mitään..

    • Rautajätti

      Www.Rautajätti.Fi
      Tarjoaa Suomen edullisimmin laadukkaat metallintyöstökoneet, sekä puuntyöstökoneet kattavalla varaosa-palvelulla.
      Takaamme Sinulle, että ystävällinen ja ammattitaitoinen asiakaspalvelumme jatkuu pitkään myös tuotteen oston jälkeenkin !
      Tutustu ja pyydä tarjous !

    • kiinalainen-halpasorvi

      vanha, mutta iätön viestiketju...
      mitenkäs kinukki on toiminut?
      itse olen kans katsellu tollasta halppista. nykyään lienen jo enemmän valinnanvaraa kuin 3 vuotta takaperin.
      onko muilla kokemusta tästä tai muista merkeistä/malleista (ei musta-tuntuu -juttuja, kiitos)?

    • Koneestaja

      Joulu lähestyy ja akka huutaa ku rautasorvi. Olis pitäny perkele lähtee hitsariks, mut konestana tuli. Hyviä on keltasemiehe vehkeet, parempia ainaki ku mustie.

    • Menovesi

      Olen seurannut keskustelua metallisorvin hankinnasta tällä palstalla. Käyttötarkoitus ilmeisesti koneiden korjaus, ja vähäinen tietämys ja kokemus sorvaushommista. Itselläni yli 20 vuoden kokemus työkalusorvaajana korjaamolla. Jos lähtisin nyt ostamaan sorvia maatilani koneiden korjauksiin, niin ilman muuta hylkäisin heti nuo mainitut kiinalaiset. Mielestäni järkevä vaihtoehto on käytetty vanha manuaali kärkisorvi, kuten venäläinen IK ja muistaakseni zekkiläinen Tos. Ongelma on vain tunnistaa onko sorvi kunnossa, tämä voi olla vaikeaa henkilöllä jolla ei ole aiempaa kokemusta sorvauksesta. Tässä muutama vinkki tuosta IK62 sorvista joka on itselläni käytössä.
      Tarkista, toimiiko voitelujärjestelmä. Kone käyntiin ja karalaatikon päällä on pyöreä luukku josta näkee pursuaako suodattimen täältä öljy.
      Tarkista luistaako kytkin. Laita reippaat kierrokset ja nopeasti pakka pyörimään, jos on viivettä, kytkin on löysä ja mahdollisesti säädetty loppuun.
      Kokeile sama myös sama pakan pyörintä toisin päin.
      Tarkista että lukkolevy, eli kelkan etupaneelissa ei ole mitään merkkejä repeämistä. (tämän sorvin heikkous)
      IK sorvissa on iso moottoriteho ja kaikissa ei ole mahdollista käynnistää tähti/kolmio kytkentä, tämä on ehdottoman tärkeä varmistaa.
      Kannattaa kokeilla, menevätkö kaikki pakan pyörimisnopeudet kunnolla päälle. (tämäkin on tämän sorvin heikkous)
      Isomman sorvin etuna on jykevä rakenne eikä herkkä värinöille. Onnistuvat pistoterä toiminnot, ja kun on kelkan pikaliikkeet, niin kiilaurien teko reiälle onnistuu hyvin.
      Tuosta hinnasta von sanoa, että on lähtenyt hyviäkin sorvia halvemmalla huutonetissä mitä on nuo kiinalaiset, huutonet.
      Tämä on minun mielipiteeni, eikä kaikkien mielestä oikea.

    • osttoss

      nyt kun olet sillä kerran ammatiksi sorvaillut et kertonut mikä kierroalue kandee laitaa päälle kun reippaasti pistää käyntiin,unohdit myö kertoa että kandee laittaa joku kapula kiinnikin
      avaatko hieman enemmän sitä heikko kohtaa kelkassa,paina vaikka linkki omastasi kun se kerran on rikki

      • Menovesi

        Laita 800 kierrosta sorviin ja nopeasti pyörimään, pitää lähteä nopeasti ilman viivettä pyörimään. Toisnäpin pyöriessä riittää, kunhan lähtee kunnolla pyörimään.
        Sen kelkan rikkoutuminen on enemmänkin seuraus huolimattomuudesta, ei noudateta käyttöohjeita. (mulla kelkka on ehjä)
        ” unohdit myö kertoa että kandee laittaa joku kapula kiinnikin” Tuosta en kyllä pystynyt ottamaan selvää mitä oikein tarkoitit???


    • Anonyymi

      niin kyllä hajoo paikat kun kelkalla ajetaan päin pakkaa,,muuten ei hajoo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      160
      2610
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1736
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      182
      1640
    4. 79
      1311
    5. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      28
      1055
    6. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      297
      976
    7. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      51
      961
    8. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      179
      870
    9. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      79
      853
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      818
    Aihe