ISOISTA TISSEISTÄ

iso tissinen

No niin.. Mulla on isot tissit, koko luokkaa E90. Ja joskus tulee mietittyä että mitä hittoa te miehet niissä isoissa tisseissä näette?!?
Yleensäkin, siis jos luomutissit, niin vaikka kuin treenaisi ja kiinteyttäisi niin kun ne on tuota koko luokkaa ne vaan roikkuu. Itse en arvosta omia rintojani ja miehet on yleensäkin kuumana niihin. Jos pitää tiukkaa paitaa niin huomaa kuinka rintojani tuijotetaan esim kaupassa tms. Se on tosi ärsyttävää. Joskus tuntuu jopa uskomattomalta että niitä kehutaan, koska itse saanut koko elämänsä kärsiä niistä.
Mutta, kysymys on se että kun mies sanoo että pitää isoista rinnoista niin tarkoittaako se näitä roikkuvia luomutissejä?
Kyllähän jokaisesta silikoonilla täytetyt, kiinteät rinnat hyvältä näyttää jos vaan ei liian pumpatut.

7

2547

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santerman

Isoja rintoja on todella kiva katsella. Sopiva paita, mielellään avokauluksinen, lisää huomattavasti "mielenkiintoa". Ihmettelenkin usein miksi isorintaiset naiset eivät pukeudu rohkeammin. Ja kun isorintainen nainen vielä kävelee "terävillä" askelilla niin, että rinnat töyssähtelevät kauniisti niin silloin ainakin meikäläiseltä lähti jalat alta :o)

Ja isojen rintojen kaikenlainen koskettelukin on kivaa....

• yhtään mitään

tuon kokoiset,sanot itse niitä rinnoiksi,ne ei ole rinnat eikä tissit,ne on utareet,ja todella rumat ja kaiken seksuaalisen haluttavuuden ulkopuolella.Ja sitten se toinen puoli asiasta,terveydelliset näkökannat huomioon ottaen,olisi suotavaa hankkiutua mahdollisimman pian eroon noin isoista utareista.

• Kyllä naisten pitää olla ylpeitä isoista rinnoista. Tietäisivätpä vain kuinka miehet niintä unelmoivat olipa ne sitten riippuvat tai ei. Mikään ei ole mahtavampaa kuin naida isojen rintojen väliin, tästä kokemuksesta pienirintaiset jäävät paitsi.

• Minä vaan

Miten suuret rinnat ovat terveysriski?

• päihittävät..

litteät nisät.....isot tissit parasta naisessa, niillä voi tehdä melkein ihan mitä vaan...herkkuja ovat....

• FatBoy81

Ei sillä rintojen asennolla juuri ole väliä. Yleensä isot luomurinnat näyttävät selvästi paremmalta kuin silikonit! Johtuen ihan siitä että on "fyysiikan lakien" vastaista että tuollaiset E kokoluokan rinnat sojottavat terhakkaasti pystyssä. Sellaiset sojottavat silikonit ovat luonnottomat ja siksi rumat! Roikkuvat muhkeat luomurinnat ovat selvästi kauniimmat. Se on sitten asia erikseen jos on esimerkiksi useamman lapsen imettänyt ja rinnat ovat ns. tyhjät. Eli siis sellaiset roikkuvat lättänät.

• jamppis

Hassua kun palstalla juuri joku nainen kirjoitti omistavansa pienet rinnat ja vastaukset olivat sitä luokkaa, että äkkiä näytti että miehet selvästi pitävät enemmän pienistä kuin suurista. Mutta niin se vaan näyttää vaihtuvan vastaukset sitä mukaa minkä kokoiset aloittajalla on =)

En minä ainakaan väitä, että pitäisin enemmän pienistä kuin suurista, mutta jos pitäisi valita, niin mieluummin C- kuin E-kuppi. En nyt lähtisi sanomaan mitään juuri aloittajan rinnoista kun en ole nähnyt. Voihan nuo ihan nätit olla, mutta yleensä pidän vähän pienemmistä kiinteistä. Enpä tiedä mitä miehet sitten yleensä ovat mieltä asiasta? Kuulunko vähemmistöön vai enemmistöön.

Niin ja tärkeintähän on se mitä nainen itse on mieltä rinnoistaan. Jos ei ole tyytyväinen ja peittelee niitä seksin aikana, niin onko sillä sitten niin väliä minkä kokoiset ne ovat...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      42
      5702
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      44
      5223
    3. Onko kaipaamallasi

Naisella silikonit 🤔
      Ikävä
      48
      3658
    4. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      13
      3623
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      31
      3096
    6. Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?

Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise
      Vimpeli
      88
      3053
    7. Oletko nyt

Onnellinen mies naisesi kanssa?
      Ikävä
      49
      2790
    8. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      56